Lol ok.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Autistische hond, je was de meest autistische van de autistenmeet. God dayumn.
Dat is juist de grap hoerenjong, expres zo'n kutlijst bij blijven houden. En ik sta er wel in, en in de vorige ook een paar keer. Je bent zo incapabel dat je deze autistenpost niet eens compleet kan uitvoerenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
het ging mij meer om dat jij zo'n verdraaid lijstje met typfoute bijhoud en dan zelf ook zo'n blunder maakt
waarom zet je die er dan niet bij he
verdraaid hypauti
*bijhoudtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
het ging mij meer om dat jij zo'n verdraaid lijstje met typfoute bijhoud en dan zelf ook zo'n blunder maakt
waarom zet je die er dan niet bij he
verdraaid hypauti
fusion van hypocriet/autist
ben jij
Ik heb academische ziekenhuizen gezien met minder kankerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
project teer je eigen fouten maar op mij lolol
jij leest echt teveel pua boekenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb academische ziekenhuizen gezien met minder kanker.
De enige Pick Up Artists die ik heb gezien zaten in Pimp My Ridequote:
.
zal je billen soapenquote:
Ja jij veroorzaakt dit allemaal Mr. Sandersquote:
Vind ik niet vervelend.quote:
Ik vind meer dat het jouw schuld is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:25 schreef Robophatt het volgende:
Ja jij veroorzaakt dit allemaal Mr. Sanders
Verklaar je naderquote:
Doet me pijn in mijn hart ditquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet nodig, al het bewijs ligt er al.
Wat.quote:
Was toch gewoon goede vraag, Diva altijd vriendelijk tegen alle vrouwen en ineens maakt hij NTM helemaal af.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja jij veroorzaakt dit allemaal Mr. Sanders
Ik denk dat de frustratie tot een hoogtepunt is gekomen, heb het wel met de arme Diva te doen. Je ziet het altijd he, gebeurde ook bij talenten zoals Justin Bieber, Amanda Bynes en Braddie. Op den duur slaan ze door.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was toch gewoon goede vraag, Diva altijd vriendelijk tegen alle vrouwen en ineens maakt hij NTM helemaal af.
nee hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Diva altijd vriendelijk tegen alle vrouwen
Terecht ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was toch gewoon goede vraag, Diva altijd vriendelijk tegen alle vrouwen en ineens maakt hij NTM helemaal af.
Geen misselijk lijstje wat je zo even opdreunt hier.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik denk dat de frustratie tot een hoogtepunt is gekomen, heb het wel met de arme Diva te doen. Je ziet het altijd he, gebeurde ook bij talenten zoals Justin Bieber, Amanda Bynes en Braddie. Op den duur slaan ze door.
Misschien is dat maar beter ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee hoor
kan je zo namen opnoemen die mijn haat overzich krijgen ook
je weet niks vriendje
Ik ken haar niet zo goed, maar als jij het zegt geloof ik dat direct.quote:
Ik ook wel hoor. Ondanks dat ze mocro is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:36 schreef Robophatt het volgende:
Ik mag ntm wel, maar ben meestal de meest onwetende persoon van deze SC dusssss...
Deze haat hier allemaal
Denk al kon al niet bedenken waar die haat vandaan kwamquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Ondanks dat ze mocro is.
Hahahaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maar kan sowieso niet zo goed bedenken waar bij Dima alles vandaan komt.
Dima heeft soms last van te veel prikkels. Snap ook de haat jegens Dima niet zo. Ja, het is een kneusje, maar dat is Nootjes ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk al kon al niet bedenken waar die haat vandaan kwamMaar kan sowieso niet zo goed bedenken waar bij Dima alles vandaan komt.
Wowquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha.
Als de meest vredelievende persoon van deze SC dit al zegt.
Nee heb ook geen haat tegen hem ofzo, vind het meer een beetje aandoenlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dima heeft soms last van te veel prikkels. Snap ook de haat jegens Dima niet zo. Ja, het is een kneusje, maar dat is Nootjes ook.
Nootorious is tenminste nog grappigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dima heeft soms last van te veel prikkels. Snap ook de haat jegens Dima niet zo. Ja, het is een kneusje, maar dat is Nootjes ook.
De bal is rond en Bojan faalt.quote:
Idd vind het ook bijzonder dat ik gewoon niet kan kiezen of ik het nu allemaal moet geloven of nietquote:
Nou ja..quote:
Wat jij wilt, Grote Smurf.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
En niet dat ik racistisch ben, maar de kemphanen zijn niet bepaald roomblank huhuhu
Nee man, bij 2NutZ heb ik één van de grotere aandelen hardop'squote:
Jij bent wel racistisch. ;sssquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
En niet dat ik racistisch ben, maar de kemphanen zijn niet bepaald roomblank huhuhu
In ieder geval niet omdat je groot bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |