:squote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bind torture kill
Is mn andere WA groep
Heb ik geen uitnodiging voor mogen ontvangen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Volgende keer foto's van curling meeting toch
Jawel iedereen in de KLB SC WA groepquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb ik geen uitnodiging voor mogen ontvangen?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jawel iedereen in de KLB SC WA groep
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:04 schreef Yiha het volgende:
[..]
te veel medeklinkers en te weinig klinkers in dat woord
Wil niet dat mijn hersenen veranderen en ik niet meer hitsig word van levende vrouwen.quote:
gewoon de levende vrouwen zich laten aanpassen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil niet dat mijn hersenen veranderen en ik niet meer hitsig word van levende vrouwen.
Ohhhh, is dat wat met vas is gebeurdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon de levende vrouwen zich laten aanpassen.Niet alles hoeft van mijn kant te komen altijd gvd
quote:
Ben benieuwd of ze zich hier nog ooit gaan vertonenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo
Mja, vind het ook beetje raar allemaalZou er ver weg van blijven. Gekke ho's
Vast overheen gelezen dan, mijn excuses.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jawel iedereen in de KLB SC WA groep
wie?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze zich hier nog ooit gaan vertonen
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bind torture kill
Is mn andere WA groep
blanke tyfus kneuzen of blacks to kill dacht ik.quote:
Dude. Laat gaan. Care.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Knap dat je kan opmaken hoe veel ik er om care.quote:
Nee ze zijn bang voor jouquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:24 schreef wise het volgende:
[..]
blanke tyfus kneuzen of blacks to kill dacht ik.
Shit man deze man NSA gewoonquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi btw als je op fotoboek klikt, en je de laatste reacties bekijkt... 1x raden wie rond 15:30 een foto poste
vast 1 of andere aandachtssnol met een minderwaardigheidscomplex die online naar erkenning zoekt (lees bijna alle users (en dan vooral vrouwen) in LIF en US)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi btw als je op fotoboek klikt, en je de laatste reacties bekijkt... 1x raden wie rond 15:30 een foto poste
Je hebt t erover...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Knap dat je kan opmaken hoe veel ik er om care.
watquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
meervoud?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Russian stylo toch?quote:
ladies and royal penisis¿quote:
ja jeetje met een T. sorryquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
meervoud?
[..]
Russian stylo toch?
Heb al een zakje lightningbolts klaarliggen. En upgraded axe natuurlijk.
Die channie had een foto gepost en gelijk allemaal knullen in dat foboquote:
En al die ventjes gelijk massaal postenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
vast 1 of andere aandachtssnol met een minderwaardigheidscomplex die online naar erkenning zoekt (lees bijna alle users (en dan vooral vrouwen) in LIF en US)
Heb mijn foam-axe al geslepen met extra veel duc-tape.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:28 schreef Murdera het volgende:
Russian stylo toch?
Heb al een zakje lightningbolts klaarliggen. En upgraded axe natuurlijk.
Alsof jij niet zou komen :SSquote:
kom we gaan raidenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die channie had een foto gepost en gelijk allemaal knullen in dat fobo![]()
wow ja goede observatiequote:
ik ga al jaren als sloth hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb mijn foam-axe al geslepen met extra veel duc-tape.
[..]
Alsof jij niet zou komen :SS
" heuheuheuhe, ik maak kans, heuheuheu"quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die channie had een foto gepost en gelijk allemaal knullen in dat fobo![]()
[..]
En al die ventjes gelijk massaal posten
Nee moet zo wegquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kom we gaan raiden
[..]
wow ja goede observatie
quote:
Die reactie van Krio bij houseoftheholyquote:
Wie is dat dan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die reactie van Krio bij houseoftheholy
Een of andere turkquote:
nittanquote:
Ja, juist.quote: