Maar stel dat alles, z'n hele doen, z'n incompetentie, al die rare hersenkronkels, gewoon echt zijn.. Dan is het toch gewoon één of andere psychopaat/autist/whatever net zoals Braddie er ook één is?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
Maar heb vernomen dat hij die act op meets gewoon ook opvoert, dus twijfel of het een act is.
Groter zelfs.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar stel dat alles, z'n hele doen, z'n incompetentie, al die rare hersenkronkels, gewoon echt zijn.. Dan is het toch gewoon één of andere psychopaat/autist/whatever net zoals Braddie er ook één is?
Kan je nog best wel gelijk in hebbenquote:
Die zie ik er nog wel voor aan een keer met machinegeweer alle aanwezige van een of ander winkelcentrum af te schieten, dat heb ik bij Braddie niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je nog best wel gelijk in hebben. Braddie is volgens mij alleen socially awkward en een beetje vadsig.
Bij Dima zitten er echt steken los in z'n bovenkamer.
Dat 'ie uit pure wanhoop door onkunde bij chicks z'n opgekropte frustraties uit op een onschuldige FOK!meetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zie ik er nog wel voor aan een keer met machinegeweer alle aanwezigen van een of ander winkelcentrum af te schieten, dat heb ik bij Braddie niet.
Stairway to heaven lijkt me puike locatie.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat 'ie uit pure wanhoop door onkunde bij chicks z'n opgekropte frustraties uit op een onschuldige FOK!meet.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar stel dat alles, z'n hele doen, z'n incompetentie, al die rare hersenkronkels, gewoon echt zijn.. Dan is het toch gewoon één of andere psychopaat/autist/whatever net zoals Braddie er ook één is?
Ja? Ik heb gehoord van mensen die op de meet waren dat hij zo socially awkward en stil overkwam dat het bijna niet nep kon zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
Maar heb vernomen dat hij die act op meets gewoon ook opvoert, dus twijfel of het een act is.
Waarom is hij er dan heengegaan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja? Ik heb gehoord van mensen die op de meet waren dat hij zo socially awkward en stil overkwam dat het bijna niet nep kon zijn
Dat hoorde ik ook, maar dat rijmt wel aardig met zoals hij hier post toch? Ik bedoel de struggles waar hij op internet gemakkelijk over kan praten, maar in het echt zo socially awkward wat zijn struggles veroorzaakt zodat hij hier er weer over kan praten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja? Ik heb gehoord van mensen die op de meet waren dat hij zo socially awkward en stil overkwam dat het bijna niet nep kon zijn
Nee?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje boos dat steeds meer mensen z'n trollgimmick niet meer leuk vinden.
Nog ffquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:07 schreef ntm het volgende:
[..]
De ironiequote:
Mad.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De ironie. Als jij je facts straight had wist je dat ik geen koelie ben
.
Sociaal incapabele flikker.
7 egg omelette, just for mequote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:
koelie die 24/7 op fok zit rofl
enige normale hier is ambirol
gel dudaklarini upim kizzzzquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou je bek. Jij deed altijd bij mij wat zij nu bij jou doen. Ik lach alleen niet mee.
Iraanse homo die desperate attempts doet met chicks via allerlei platformen maar elke keer faalt, advies nodig heeft van anderen, FOK!meets bezoekt en daar de autist der autisten uithangt, maagd is, foto's post op FOK! om ze vervolgens uit onzekerheid weer weg te halen enz. etc.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
Jullie zitten op Fok en zijn allemaal incapabel
De ene gek wijst naar de andere gek.
zei deze gek.
kk jij bent ambipur? Vandaarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou je bek. Jij deed altijd bij mij wat zij nu bij jou doen. Ik lach alleen niet mee.
hersentumur bij jou vastgesteldquote:
Iranesequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iraanse homo die desperate attempts doet met chicks via allerlei platformen maar elke keer faalt, advies nodig heeft van anderen, FOK!meets bezoekt en daar de autist der autisten uithangt, maagd is, foto's post op FOK! om ze vervolgens uit onzekerheid weer weg te halen enz. etc.
C'mon son, fuck outta here with that bullshit.
Hij is Turks booquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iraanse homo die desperate attempts doet met chicks via allerlei platformen maar elke keer faalt, advies nodig heeft van anderen, FOK!meets bezoekt en daar de autist der autisten uithangt, maagd is, foto's post op FOK! om ze vervolgens uit onzekerheid weer weg te halen enz. etc.
C'mon son, fuck outta here with that bullshit.
Omgquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk jij bent ambipur? Vandaarlabielie
[..]
hersentumur bij jou vastgesteld
Is hij een product van de "hoe worden Turken geboren / man komt op de muur en vliegen doen de rest"-grap?quote:
jij was toch sowieso kloon van iemand?quote:
nog geneukt?quote:
Jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is hij een product van de "hoe worden Turken geboren / man komt op de muur en vliegen doen de rest"-grap?
Ik ga film kijken negert.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij was toch sowieso kloon van iemand?ik volg maar een kwart van dit gesprek.
[..]
nog geneukt?
Dat is als een zwerver vragen of hij nog een nieuwe auto heeft gekocht.quote:
moet jij weten, dikkequote:
heb jij penisnijd?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is als een zwerver vragen of hij nog een nieuwe auto heeft gekocht.
Of vragen aan een Nigeriaan of hij nog een zonnebank heeft gepakt.
Of vragen aan een hoer of ze penisnijd heeft.
Ja, maar of het dan allemaal een act is...lijkt me nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, maar dat rijmt wel aardig met zoals hij hier post toch? Ik bedoel de struggles waar hij op internet gemakkelijk over kan praten, maar in het echt zo socially awkward wat zijn struggles veroorzaakt zodat hij hier er weer over kan praten.
Nee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nog ff
omdat mensen al een bepaald beeld van me hebben + is pure projectie van andere mensen op mij om ook de aandacht van hun zelf weg te halen
je bent er niet eens bij geweest dus wat lul jequote:
Mooi ook hoe je alleen inging op mijn opmerking over je nationaliteit, en de rest negeerdequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je bent er niet eens bij geweest dus wat lul je
ik kan zo 85% namen noemen die net zoals mij waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |