quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een egoist ben jij. Ik vermoed dat jouw vriendin snel de vriendschap met jou verbreekt als die een indicatie is van jouw karakter.
Niet zeuren, en accepteren dat de een gewoon jonger moeder wordt dan de ander..quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
2. Ik zit niet echt te wachten op een vriendin met een kind.
Fijne vriendin ben jijquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
Wat moet ik doen?
Let op: EEN vriendin
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
Wat een egoist ben jij. Ik vermoed dat jouw vriendin snel de vriendschap met jou verbreekt als dit een indicatie is van jouw karakter.
23. Niet 13.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef Pino0 het volgende:
Tienermoeders![]()
Echte tokkies... heet ze toevallig Destiny?
een tiener van 23, yeah right...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef Pino0 het volgende:
Tienermoeders![]()
Tienermoedersquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef Pino0 het volgende:
Tienermoeders![]()
Wat een egoist ben jij. Ik vermoed dat jouw vriendin snel de vriendschap met jou verbreekt als dit een indicatie is van jouw karakter.
jij bent echt zo dom he!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef Pino0 het volgende:
Tienermoeders![]()
Wat heb jij er precies voor last van behalve dat ze misschien wat minder mee gaat stappen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
1. jammer dan, gaat je ook geen reet aan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
1. Ik vind haar te jong.
Als het haar eigen vriendin was dan had ze zich idd niet mogen laten bezwangeren, want dan zou ze eerst moeten vreemdgaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:24 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Guttegut. Egoïstisch stuk vreten dat je er bent. Laat dat kind d'r baby krijgen. En waarom per se benadrukken "een vriendin"? Bang dat mensen roepen dat je lesbisch bent ofzo?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat je trouwens ook kunt doen is jezelf laten bezwangeren en hopen op een tweeling, dan kun je haar aftroeven.
TS heeft groot gelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk dat ts um gepeerd is omdat niemand zich kan inleven in haar situatie.
Ik heb slecht nieuws voor je...quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TS heeft groot gelijk.
Een zwangere vriendin is het einde van de vriendschap. Die kan straks alleen nog maar praten over poepluiers....en dat al op je 23-ste....de mooiste jaren van je leven liggen voor je en dan ga je moedertje lopen te spelen.![]()
Ik kan TS alleen maar aanraden om heel hard weg te rennen en te zorgen dat ze de komende 10 jaar geen vriendinnen wordt met meiden die een kinderwens hebben.
Ze heeft waarschijnlijk maar één vriendin, en die is ze dan kwijt. Want och: Alle aandacht gaat naar het kindje!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:49 schreef LittleLady het volgende:
Ik vind 23 hele normale gezonde leeftijd, wens die vriendin heel veel plezier, snap het probleem niet echt
Dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom zou je een neuk geven? Is haar leven, lekker fucking boeiend.
Dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:02 schreef gianni61 het volgende:
1: wat jij vind is niet relevant
2: dat is dan jouw probleem
En dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:02 schreef madco het volgende:
[..]
Niet zeuren, en accepteren dat de een gewoon jonger moeder wordt dan de ander..
En als je EEN vriendin met een baby niet kan handelen, zeg haar dit en verbreek de vriendschap
verder
quote:
Die vriendin is nog niet volwassen genoeg om een kind op te voeden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TS heeft groot gelijk.
Een zwangere vriendin is het einde van de vriendschap. Die kan straks alleen nog maar praten over poepluiers....en dat al op je 23-ste....de mooiste jaren van je leven liggen voor je en dan ga je moedertje lopen te spelen.![]()
Ik kan TS alleen maar aanraden om heel hard weg te rennen en te zorgen dat ze de komende 10 jaar geen vriendinnen wordt met meiden die een kinderwens hebben.
Even rondgespit in haar berichten, en dat gebeurt haar bijna iedere keerquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Die vriendin is nog niet volwassen genoeg om een kind op te voeden.
Daar zal ze dan vast wel ingroeien, bovendien weet geen enkele ouder waar het echt aan begintquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:59 schreef Blondje_93 het volgende:
Is dat jouw probleem dan? Nee. Zij laat zich met jong schoppen, jij niet. Vriendin zal je op deze manier zelf wel de vinger geven waar de fuck jij je mee bemoeitquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:02 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat merk ik gewoon aan alles, bij de simpelste dingen heeft ze nog hulp nodig.
En dat bepaal jij ?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
ik krijg eigenlijk het idee dat jij ook niet volwassen genoeg bent en derhalve helemaal niet in staat dat van je vriendin te beoordelen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Is ze gehandicapt? Of gewoon aartslui?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:02 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
En dat zegt TS.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo zeuren, ik vind mijn reactie volkomen normaal.quote:
Je heb het niet door héquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo zeuren, ik vind mijn reactie volkomen normaal.
Ik ben 20 en zit niet te wachten op een vriendin met een kind, klaar!
Echt een volwassen reactie jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vriendin ook niet op jou zit te wachten met zo'n instelling.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je snapt dat het een bijzonder *ahum* egocentrisch standpunt is?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:06 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ow jawel, ik blijf gewoon bij mijn standpunt
Dan breek je het contact af dat je met haar hebt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Maar waarom vraag je dan wat je moet? Je weet het al, dus je moet haar alleen nog even de vriendschap opzeggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Als er iemand zeurt ben jij het wel. Je hebt echt helemaal niks met de hele situatie te maken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
volwassenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja. Jij komt er wel hoor met die 'ik ik ik ik en.....eh..... ik'-instelling. Wat jij vind zal niemand een fuck interesseren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet gewoon tegen haar en laat je haar kiezen tussen jou of haar kind? Begrijp dit echt niet. Simpel als wat toch.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Die keuze lijkt me vrij makkelijk. De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet gewoon tegen haar en laat je haar kiezen tussen jou of haar kind? Begrijp dit echt niet. Simpel als wat toch.
Ik zie het al voor me.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:21 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Die keuze lijkt me vrij makkelijk. De vraag stellen is hem beantwoorden
Ja, de keuze is ook heel makkelijk. Begrijp gewoon niet waarom ze dat hier bespreekt terwijl ze toch al zeker weet dat ze geen vriendin met een kind wilt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:21 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Die keuze lijkt me vrij makkelijk. De vraag stellen is hem beantwoorden
Hahaha ja zoiets. "Ik kies voor jou. Wil je die klerenhanger even aangeven ?"quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
TS: Ik wil geen vriendin met een kind. Dus kies maar, het kind of ik!
Vriendin: Ik begrijp het helemaal. Morgen de stofzuiger erop.
Vragen of de buurman kiest voor de motor of voor jou.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:24 schreef Tijn het volgende:
Mijn buurman heeft een motor gekocht, maar daar zit ik dus helemaal niet op te wachten. Ik wil geen buurman met een motor, wat moet ik nou?
Ik dacht eerst nog even dat je aan het trollen was, maar je bent ECHT zo domquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
topics waar de TS eigenlijk om steun vraagt maar waar het complete forum zich tegen TS keert.quote:
Thnxquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
topics waar de TS eigenlijk om steun vraagt maar waar het complete forum zich tegen TS keert.
Tsja...dat laat zien wat voor verbale diarree mensen postenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thnx
Dat is 9 vd 10 keer zo als deze TS een topic opent ^^
Laatst heb ik een huis gekocht, en toen liet mijn moeder me weten dat ze niet zit te wachten op een zoon die een huis koopt. En ik moet nu dus ook kiezen....of m'n moeder of het huis. Ik zit nog steeds vreselijk in dubio....wat een dilemma.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:24 schreef Tijn het volgende:
Mijn buurman heeft een motor gekocht, maar daar zit ik dus helemaal niet op te wachten. Ik wil geen buurman met een motor, wat moet ik nou?
godverquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:02 schreef gianni61 het volgende:
1: wat jij vind is niet relevant
2: dat is dan jouw probleem
Ik gun het haar ook wel hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet gewoon tegen haar en laat je haar kiezen tussen jou of haar kind? Begrijp dit echt niet. Simpel als wat toch.
Boeit me geen fuck, ik blijf bij m'n meningquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thnx
Dat is 9 vd 10 keer zo als deze TS een topic opent ^^
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, dat moet je ook zeker doen hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:56 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck, ik blijf bij m'n mening
Had je haar al gedumpt? Je verliest kostbare tijd hierquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:56 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Moet JIJ toch ook lekker zelf weten. Dan is het toch klaar? Wat is je probleem dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Tekort aan aandacht ?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet JIJ toch ook lekker zelf weten. Dan is het toch klaar? Wat is je probleem dan?
Stuur haar even een berichtje of ga haar ontvrienden haar op Facebook, moet duidelijk genoeg zijn voor zo'n egoïstische vriendinquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:56 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Sorry hoor, je gunt het haar wel maar toch wil je haar niet meer als vriendin omdat ze een kind krijgt ??quote:
Ach, een Whatappje of een meddeling/ontvriending op Facebook is genoegquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Had je haar al gedumpt? Je verliest kostbare tijd hier
Oh ja, ik ben nog uit de tijd dat je vriendschappen met een brief opzegdequote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Ach, een Whatappje of een meddel/ontvriending op Facebook is genoeg...je denkt te moeilijk oudje.
Of je gebruikte de telefoon of je had een face tot face gesprek, hopeloos ouderwets.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben nog uit de tijd dat je vriendschappen met een brief opzegde
Ik mis wel de tijd dat je keihard de telefoon op de haak kon gooien...een telefoon uitdrukken geeft toch minder voldoeningquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Of je gebruikte de telefoon of je had een face tot face gesprek, hopeloos ouderwets.
Nee, want als je het niet op papier had, was de opzegging niet geldig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Of je gebruikte de telefoon of je had een face tot face gesprek, hopeloos ouderwets.
Is het net niet hè?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:09 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Ik mis wel de tijd dat je keihard de telefoon op de haak kon gooien...een telefoon uitdrukken geeft toch minder voldoening
Bij mij wel hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, want als je het niet op papier had, was de opzegging niet geldig.
Dat bedoel ik ! Wij hadden vroeger zo'n zware zwarte telefoon thuis met zo'n draaischijf. Heerlijke klappen maakte diequote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Is het net niet hè?"Nou, ik ben het zat, rot maar op"...en dan niets i.p.v. een oorverdovende klap.
Je zou hem meteen weer invoeren voor dit soort dingen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:11 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ! Wij hadden vroeger zo'n zware zwarte telefoon thuis met zo'n draaischijf. Heerlijke klappen maakte die
Oei dan liep je toen wel achter de feiten aan jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zou hem meteen weer invoeren voor dit soort dingen.Wij hadden zo'n standaard grijze met draaischijf....en we waren er nog laat mee ook, pas begin jaren 80.
Wij het meubilair wat mijn ouders met hun trouwen hadden gekocht...eind jaren 50.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:14 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Oei dan liep je toen wel achter de feiten aan jaNou ja wij hadden een oranje bankstel met bruin/oranje/wit behang haha
Hahaha nu heb je inmiddels ander meubilair neem ik aan ?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Wij het meubilair wat mijn ouders met hun trouwen hadden gekocht...eind jaren 50.Je deed toen lang met je meubels...oh wacht, dat doe ik nog steeds.
Ik heb niet dat van mijn ouders, kloptquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:16 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Hahaha nu heb je inmiddels ander meubilair neem ik aan ?
Er is ook geen reden om je meubels te vervangen als het niet nodig is toch ? We zijn trouwens wel heel erg offtopic nu. Straks worden we nog un-friend door TSquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb niet dat van mijn ouders, kloptmaar wel een prima salontafel van 21 jaar oud. Is nog prima en neutraal en bevalt me nog steeds uitstekend....en geen Ikea-kwaliteit.
Je kan beter medelijden hebben met TSquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:21 schreef Barbusse het volgende:
Nou, OP 3 maal gelezen nu. De eerste keer moest ik lachen, de tweede keer facepalmen en nu heb ik medelijden met die vriendin.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:21 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Er is ook geen reden om je meubels te vervangen als het niet nodig is toch ? We zijn trouwens wel heel erg offtopic nu. Straks worden we nog un-friend door TS
Volgens mij is dat verloren moeite. TS is zo egoïstisch dat ze een eigen zwaartekrachtveld rondom haar ego heeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:21 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Je kan beter medelijden hebben met TS
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is dat verloren moeite. TS is zo egoïstisch dat ze een eigen zwaartekrachtveld rondom haar ego heeft.
Meer aandacht naar het kind is dus minder aandacht naar ts.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:33 schreef fluffy2 het volgende:
Wie ben jij in godsnaam om te bepalen of zij een kind kan opvoeden of niet?!
En waarom wil jij geen vriendin met een kind? Wat is de gedachte erachter??
Preciesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Meer aandacht naar het kind is dus minder aandacht naar ts.
Ts is dus gewoon jaloers... kan zich daar niet overheen zetten... en kan vervolgens niet blij zijn voor haar vriendin.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Meer aandacht naar het kind is dus minder aandacht naar ts.
Ja, ik weet het niet zeker hoor, maar het lijkt me dat dat de reden is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:39 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ts is dus gewoon jaloers... kan zich daar niet overheen zetten... en kan vervolgens niet blij zijn voor haar vriendin.
Lekkere vriendin ben jij! Dat ze inderdaad maar jou laat stikken en al dr energie in haar kind steek. Want jij bent het niet waard.
Ja! Mij dingen vertellen die niet zeker zijn! Tjongequote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet zeker hoor, maar het lijkt me dat dat de reden is.
Ik ben een ontbetrouwbaar sujetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:50 schreef fluffy2 het volgende:
Ja! Mij dingen vertellen die niet zeker zijn! Tjonge .
Hahaha ik zal er in het vervolg rekening mee houden!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben een ontbetrouwbaar sujet
Volgens TS ben je toch echt te jong aan kinderen begonnen, en dan is het natuurlijk ook zo. Dat je het even weet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:36 schreef snakelady het volgende:
Ik was ook 23 toen we bewust kozen om zwanger te worden, nooit spijt van gehad, vond/vind dat nog steeds niet te jong, ben nog steeds erg blij met die keuze.
En dat jij geen vriendin wil met een kind is jouw probleem, niet de hare, je bent ook eigenlijk geen echte vriendin als je haar niet meer als vriendin wil omdat ze een kind krijgt, dat is nogal egoistisch van je.
Vriendschap werkt twee kanten op, ze is er niet alleen om jou te vermaken en te plezieren, jullie behoren er voor elkaar te zijn.
Ik ben ook vriendinnen verloren toen ik zwanger raakte, omdat ik niet meer ieder weekend mee kon gaan stappen, prima, weet ik wat ik aan ze heb, alleen in de jaren zijn ze allemaal langzaam terug komen druipen toen hun toe waren aan kinderen of het per ongeluk gebeurde.
Nu ben ik 33, ben ik nu wel oud genoeg?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens TS ben je toch echt te jong aan kinderen begonnen, en dan is het natuurlijk ook zo. Dat je het even weet.
Vraag het TS, ik mag daar geen uitspraken over doenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nu ben ik 33, ben ik nu wel oud genoeg?
Maar dadelijk wil TS me niet meer als vriendin...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vraag het TS, ik mag daar geen uitspraken over doen
Ben je nog samen met degene waarmee je destijds kinderen hebt gekregen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:36 schreef snakelady het volgende:
Ik was ook 23 toen we bewust kozen om zwanger te worden, nooit spijt van gehad, vond/vind dat nog steeds niet te jong, ben nog steeds erg blij met die keuze.
En dat jij geen vriendin wil met een kind is jouw probleem, niet de hare, je bent ook eigenlijk geen echte vriendin als je haar niet meer als vriendin wil omdat ze een kind krijgt, dat is nogal egoistisch van je.
Vriendschap werkt twee kanten op, ze is er niet alleen om jou te vermaken en te plezieren, jullie behoren er voor elkaar te zijn.
Ik ben ook vriendinnen verloren toen ik zwanger raakte, omdat ik niet meer ieder weekend mee kon gaan stappen, prima, weet ik wat ik aan ze heb, alleen in de jaren zijn ze allemaal langzaam terug komen druipen toen hun toe waren aan kinderen of het per ongeluk gebeurde.
Nee, maar dat is wegens omstandigheden, was hij niet veranderd in het negatieve na een bijna dood ervaring ( waardoor hij controlerend en andere negatieve eigenschappen kreeg) dan waren we zeker nog samen geweest.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je nog samen met degene waarmee je destijds kinderen hebt gekregen?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb m ijn vraagtekens bij jullie vriendschap.
1. vertellen via de app dat je zwanger bent. Kennissen prima, maar vriendinnen vind ik raar. Dan zeg je het persoonlijk lijkt me. Of was ze misschien al bang voor jouw reactie?
2. Jij wilt geen vriendin met kind. Als mijn vriendin zwanger zou zijn (maakt niet uit welke leeftijd), zou ik haar steunen in plaats van zitten mekkeren dat ik het helemaal niks zou vinden.
23 vind ik wel wat anders als 18 hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over 10 jaar krijgen we hier hetzelfde antwoord te lezen van vriendin van TS.
Nou, de kans dat hetzelfde gebeurd met de vriendin van TS is wel extreem klein.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook, maar wie is er 18 in dit verhaal?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
23 vind ik wel wat anders als 18 hoor.
Ik kan me voorstellen dat als je zwanger raakt op je achttiende, dat de relatie lastig gaat worden. Maar op je 23e zit je alweer in een andere fase. Je werkt, hebt waarschijnlijk een huisje samen. Dacht dat jij daar op doelde.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook, maar wie is er 18 in dit verhaal?
Tegenwoordig ook niet meer zo vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je werkt, hebt waarschijnlijk een huisje samen. Dacht dat jij daar op doelde.
Uiteraard. Iedereen (nou ja....zo goed als iedereen) is blij met zijn eigen kinderen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, de kans dat hetzelfde gebeurd met de vriendin van TS is wel extreem klein.
Maar dan nog. ondanks dat ik niet meer samen ben met de vader van mijn kinderen ben ik nog steeds heel blij dat ik ze heb.
36,2% van de huwelijken eindigt in een echtscheiding. Dat zijn echt niet allemaal mensen die jong kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nonsens. Het krijgen van kinderen kan er hooguit in resulteren dat je wat minder mee gaat stappen en dat je niet iedere avond zoete inval kan houden in je huis.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:11 schreef Kingstown het volgende:
Als de 1 moeder wil worden en de ander heeft niets met kinderen, dan hoef je geen Einstein te zijn om te weten dat de vriendschap niet lang meer zal duren. Volkomen natuurlijke zaak.
Dat wil ze sowieso al niet omdat je op je 23e moeder werdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar dadelijk wil TS me niet meer als vriendin...
1. Ze dat dat ik nog op vakantie was. lekker laten denken dan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik stel me vraagtekens bij jullie vriendschap.
1. vertellen via de app dat je zwanger bent. Kennissen prima, maar vriendinnen vind ik raar. Dan zeg je het persoonlijk lijkt me. Of was ze misschien al bang voor jouw reactie?
2. Jij wilt geen vriendin met kind. Als mijn vriendin zwanger zou zijn (maakt niet uit welke leeftijd), zou ik haar steunen in plaats van zitten mekkeren dat ik het helemaal niks zou vinden.
Ik heb het inderdaad niet zo op kinderen, nu tevreden allemaalquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uiteraard. Iedereen (nou ja....zo goed als iedereen) is blij met zijn eigen kinderen.
Ik snap alleen de hetze tegen TS niet zo....het is niet meer dan normaal dat mensen uit elkaars leven verdwijnen als er grote veranderingen plaats vinden in het persoonlijke leven.
Als de 1 moeder wil worden en de ander heeft niets met kinderen, dan hoef je geen Einstein te zijn om te weten dat de vriendschap niet lang meer zal duren. Volkomen natuurlijke zaak.
Ik ben nog weer 10 jaar ouder als jij en toen de eerste kinderen op komst waren in mijn vriendenkring toen ik begin 20 was, gebeurde precies hetzelfde. Ondertussen zijn 9 van die 10 stellen niet meer bij elkaar wat mij ook niet verbaast.
Tuurlijk is dat zo, maar er vervolgens een mongolide topic als deze er over openen, om te vragen wat te doen nu vriendin zwanger is terwijl zij daar niet op zit te wachten is op z'n zachtst gezegd ietswat vreemdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap alleen de hetze tegen TS niet zo....het is niet meer dan normaal dat mensen uit elkaars leven verdwijnen als er grote veranderingen plaats vinden in het persoonlijke leven.
De wereld draait niet om jou...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
1. Ze dat dat ik nog op vakantie was. lekker laten denken dan.
2. een vriendin met een kind op deze leeftijd, heb ik nog geen behoefte aan
Dan spreek je haar toch gewoon niet meer en is het toch klaar? Ik snap niet waarom je dit topic hebt aangemaakt, je hebt geen behoefte aan een vriendin met een kind, nou dat kind komt er, dus dan is er toch maar 1 oplossing mogelijk?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
1. Ze dat dat ik nog op vakantie was. lekker laten denken dan.
2. een vriendin met een kind op deze leeftijd, heb ik nog geen behoefte aan
Hadden jouw ouders die mening nou maar gedeeld....quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:52 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad niet zo op kinderen, nu tevreden allemaal?
Optiefen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik kreeg net een berichtje op whatsapp, waar ik echt een beetje van schrok.
Sinds vorig jaar juni ga ik regelmatig om met een meisje van net 23. Ze heeft een vriend van 30. Leuk stel op zich, maar kreeg nu net een berichtje dat ze al 6 weken zwanger is.. Dit weet ze nog maar net.
Ik heb geen idee wat ik moet zeggen, dus ik heb maar gezegd dat ik het leuk voor haar vind.
1. Ik vind haar te jong.
Wat moet ik doen?
Pff, ik ben 20. Ik zit niet te wachten om elke week naar een vriendin te gaan die ook nog voor een kind moet zorgenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:42 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Optiefen.
Waar zit je eigenlijk niet op te wachten? Welk deel van een vriendin met een kind lijkt je zo verschrikkelijk? Dat ze wat minder aandacht heeft voor jou?
Dat jij je gedraagt als een kleuter betekent niet meteen dat zij er ook niet geschikt voor is.![]()
![]()
![]()
![]()
Dan doe je dat toch niet? Je vraag in de OP is eigenlijk vrij simpel te beantwoorden want je hebt maar twee keuzes: 1. Je probeert er vrede mee te krijgen of 2. je verbreekt de vriendschap.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Pff, ik ben 20. Ik zit niet te wachten om elke week naar een vriendin te gaan die ook nog voor een kind moet zorgen
Ze is toch samen met haar vriend? Hij kan toch ook af en toe een middagje overnemen zodat jullie wat leuks kunnen doen? Ik zie het probleem niet zo .quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Pff, ik ben 20. Ik zit niet te wachten om elke week naar een vriendin te gaan die ook nog voor een kind moet zorgen
Zo wonen niet samen, dus ik vraag me af hoe dat verder moetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze is toch samen met haar vriend? Hij kan toch ook af en toe een middagje overnemen zodat jullie wat leuks kunnen doen? Ik zie het probleem niet zo .
Dat zullen ze dan wel gaan doen, dat is wat in 99% van de gevallen gebeurt immers. Maar misschien kun je het aan haar vragen? (Tenzij je haar al verteld had dat je geen behoefte meer hebt aan haar vriendschap, dan is dat geen optie meer natuurlijk)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:50 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Zo wonen niet samen, dus ik vraag me af hoe dat verder moet
Dan ga je niet en zoek je iemand anders die jou wel de aandacht geeft die je meent te verdienen. Opgelost.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Precies zo als bij het wel samen wonenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:50 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:15 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Precies zo als bij het wel samen wonen
Het zegt dat TS een intens egoistisch naar mens is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
TS denkt dat een baby 24/7 huilt, dat je elke 10 minuten luiers aan het verschonen bent, dat je elke 5 minuten bezig bent met voeden. Als jij er bent en de baby ligt rustig in de box, dan kunnen jullie toch ook gezellig doen samen?
En inderdaad, als het je echt niet zint, zeg dat dan gewoon eerlijk en ga. Maar persoonlijk vind ik dat het veel over je zegt als je hierom je 'vriendin' verlaat.
Ik wou het niet zeggenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het zegt dat TS een intens egoistisch naar mens is.
Ik heb ook een kindervrije vriendin, die wil geen kinderen en vind kinderen ook niet leuk, dus dan ga ik met haar weg of komt ze 's avonds langs als de kinderen op bed liggen, dat is nooit een probleem geweest.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Mja, dit is gewoon zeiken om het zeiken wat ze doet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb ook een kindervrije vriendin, die wil geen kinderen en vind kinderen ook niet leuk, dus dan ga ik met haar weg of komt ze 's avonds langs als de kinderen op bed liggen, dat is nooit een probleem geweest.
Inderdaad, problemen maken die er niet hoeven te zijn, geweldige vriendin die TS.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mja, dit is gewoon zeiken om het zeiken wat ze doet.Gewoon lekker de vriendschap verbreken en verder gaan met je leven, eind goed, al goed.
Dit is hoe het bij mij ook gaat en de vriendinnen/vrienden die kinderen hebben. Ze weten dat kinderen me maar matigjes interesseren, dus ze vallen me er niet mee lastig. En in ruil daarvoor vraag ik af en toe om foto's te zien en dan roep ik oeh en aah en stuur ik kaartjes als de koters jarig zijn (mits van te voren gewaarschuwdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb ook een kindervrije vriendin, die wil geen kinderen en vind kinderen ook niet leuk, dus dan ga ik met haar weg of komt ze 's avonds langs als de kinderen op bed liggen, dat is nooit een probleem geweest.
Daar hoef jij je niet druk om te maken?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:50 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin met kinderen die echt niet zo is hoor, sinds die een paar kinderen heeft, heb ik haar misschien twee, drie keer zonder kinderen gesproken. Ze neemt er altijd wel eentje mee als ze bij me langsgaat en we kunnen geen gesprek voeren dat niet over kinderen gaatquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
TS denkt dat een baby 24/7 huilt, dat je elke 10 minuten luiers aan het verschonen bent, dat je elke 5 minuten bezig bent met voeden. Als jij er bent en de baby ligt rustig in de box, dan kunnen jullie toch ook gezellig doen samen?
En inderdaad, als het je echt niet zint, zeg dat dan gewoon eerlijk en ga. Maar persoonlijk vind ik dat het veel over je zegt als je hierom je 'vriendin' verlaat.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelf ook zwanger worden.
Kunnen jullie samen gezellig over luiers en borstvoeding praten.
ik ik ik ik ik ikquote:Op zondag 9 maart 2014 19:15 schreef Blondje_93 het volgende:
Is er dan niemand die me begrijptIk begrijp dat het bot overkomt, maar ze nou zelf; ik ben nog maar 20, helemaal niet bezig met kinderen en ga elke week wel een keer naar die vriendin. Als ze een kind heeft zullen die bezoeken toch wel anders zijn
Op modjes zoals jou zit ik niet te wachtenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik ik ik ik ik ik
dan zoek/vind je maar andere vriend(inn)en
Zoals jij.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:23 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Op modjes zoals jou zit ik niet te wachten
Ik snap het in zoverre dat het ook voor jou wennen is. Maar het komt op mij zo over dat je de baby als een vijand ziet. Dat de baby de aandacht van je vriendin opsnoept, terwijl jij haar aandacht wilt. En dat is het foute eraan.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:15 schreef Blondje_93 het volgende:
Is er dan niemand die me begrijptIk begrijp dat het bot overkomt, maar ze nou zelf; ik ben nog maar 20, helemaal niet bezig met kinderen en ga elke week wel een keer naar die vriendin. Als ze een kind heeft zullen die bezoeken toch wel anders zijn
Zo bedoel ik het helemaal niet..quote:Op zondag 9 maart 2014 19:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik snap het in zoverre dat het ook voor jou wennen is. Maar het komt op mij zo over dat je de baby als een vijand ziet. Dat de baby de aandacht van je vriendin opsnoept, terwijl jij haar aandacht wilt. En dat is het foute eraan.
Anyway, laten we het erop houden dat je er nog erg aan moet wennen. Dat geeft niet, kijk gewoon of je volgende maand er nog zo over denkt. Bespreek dit anders ook met je vriendin dat je bang bent dat de vriendschap verwaterd.quote:
Insgelijks.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:23 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Op modjes zoals jou zit ik niet te wachten
Doen we niet aan. En dus: niet meer posten in dit topic als het je niet bevalt.quote:
Wtf?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
Sinds vorig jaar juni ga ik regelmatig om met een meisje van net 23. Ze heeft een vriend van 30. Leuk stel op zich, maar kreeg nu net een berichtje dat ze al 6 weken zwanger is.. Dit weet ze nog maar net.
Ik heb geen idee wat ik moet zeggen, dus ik heb maar gezegd dat ik het leuk voor haar vind.
1. Ik vind haar te jong.
Wat moet ik doen?
Op jou reactie zit ik al helemaal niet te wachtenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:22 schreef chroestjov het volgende:
Wat ben je toch ook een kut kind.
Maar misschien kan je bij je vriendin aankaarten om een abortus te laten plegen wat jullie vriendschap ten goede zal komen.
Hoezo, wat heb ik gedaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:57 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Op jou reactie zit ik al helemaal niet te wachten
Gelukkig heeft ze hulp van haar 30 jarige vriend.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:02 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch niet? Wtf..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Psst, tip: reageer er dan niet op.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:57 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Op jou reactie zit ik al helemaal niet te wachten
Wat de ruk maakt dat nou uit? Het is haar keuze. Zij krijgt een kind, jij een moeder als vriendin. Zo kan je het ook zien.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:15 schreef Blondje_93 het volgende:
Dat laatstequote:Op maandag 10 maart 2014 09:57 schreef Baklava95 het volgende:
Even een vraagje. Is de vriendin nou zwanger van TS zelf of van haar andere vriendje van 30.
Als het laatste het geval is waarommaakt TS zich dan druk om haar.![]()
TS is een meisje van 20. Een vriendin van haar (23j) is zwanger van haar vriendje van 30j.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:57 schreef Baklava95 het volgende:
Even een vraagje. Is de vriendin nou zwanger van TS zelf of van haar andere vriendje van 30.
Als het laatste het geval is waarommaakt TS zich dan druk om haar.![]()
Gooi een abortuspil in d'r koffiequote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
Je had serieus verwacht dat alles hetzelfde zou blijven tussen je 20e en je 30e?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:16 schreef Blondje_93 het volgende:
Nu bij die vriendin en heb al veel zelf gedaan omdat ze last van d'r rug heeft. Ze is nu al aan het veranderen
Vervelend voor je dat ze zich wat anders gedraagd dan wat jij wil.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:16 schreef Blondje_93 het volgende:
Nu bij die vriendin en heb al veel zelf gedaan omdat ze last van d'r rug heeft. Ze is nu al aan het veranderen
Al 2 uur over de zwangerschap aan 't pratenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je had serieus verwacht dat alles hetzelfde zou blijven tussen je 20e en je 30e?
Dat jij nou niks meemaakt dat het bespreken waard isquote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Al 2 uur over de zwangerschap aan 't praten
Blijkbaar vind ze het fijn dat ze een leven gaat schenken, ik weet het niet...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hopeloos Tijn, hopeloos...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat jij nou niks meemaakt dat het bespreken waard is
Ja, wat denk je nou?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij zwanger bent.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Arme jij...laat ze je nu ineens zelf dingen doen. Het lijkt wel of ze jou nu ineens als een volwassen persoon ziet.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:16 schreef Blondje_93 het volgende:
Run while you can. Dit zal de komende jaren alleen nog maar erger worden.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik begon bij mijn vriendin over kinderen, nu heb ik een tweeling van vier maanden oud op de bank zitten. Kan niet eens meer normaal slapen en ze schijten alles onder.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Run while you can. Dit zal de komende jaren alleen nog maar erger worden.
Alles wat jou interesseert zal nooit meer aan de orde komen, vanaf nu is het alleen nog maar babytalk. Run....run!
Dat lijkt me vrij normaal en maak je geen zorgen, dat wordt wel minder.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ach meid! Een verschrikking! Al 2 hele uren! Ja, zoiets heet enthousiasme! Wow! Normaal poepen vrouwen zo'n kind er in één beweging uit, en daarna kijken ze er niet meer naar om!quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Een goede nachtrust is essentiëel om goed te kunnen functioneren.Hoogste tijd dus voor een nieuwe vriendin....1 zonder kinderwens. (of met kinderen die het huis al uit zijn als alternatief)....Succes....ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:07 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ik begon bij mijn vriendin over kinderen, nu heb ik een tweeling van vier maanden oud op de bank zitten. Kan niet eens meer normaal slapen en ze schijten alles onder.
Nee. Gelukkig ben ik nog kinderloos. Te jong om er aan te beginnen. #YOLO en such.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een goede nachtrust is essentiëel om goed te kunnen functioneren.Hoogste tijd dus voor een nieuwe vriendin....1 zonder kinderwens. (of met kinderen die het huis al uit zijn als alternatief)....Succes....ik leef met je mee.
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:19 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig ben ik nog kinderloos. Te jong om er aan te beginnen. #YOLO en such.![]()
Oh, nu ben je plotseling bezorgd om de toekomst van het kindje en of je vriendin en haar vriend wel rond kunnen komen...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:58 schreef Blondje_93 het volgende:
Snappen jullie mijn bezorgdheid nu (beter)?
Bemoei je er niet meequote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, nu ben je plotseling bezorgd om de toekomst van het kindje en of je vriendin en haar vriend wel rond kunnen komen....
Wat ben jij een cunt, zeg.
Ik snap dat dat egoistisch is, maar zo voel ik het wel een beetjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Snap dat het enigszins een zorgwekkende situatie is maar het strookt niet met wat je eerder zei namelijk: ik ben te jong voor een vriendin met kind
Zeg dat tegen je vriendin dan... Of durf je dat niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:15 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik snap dat dat egoistisch is, maar zo voel ik het wel een beetje
Niet echt..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zeg dat tegen je vriendin dan... Of durf je dat niet?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:15 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Man man man...quote:
Goede theorie johquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Man man man....
Het hele topic ging het om jou, en hoe jij geen vriendin wil met een kind (om wat voor reden dan ook). Je kreeg de mensen niet aan jou kant, men was het niet met je eens.
En dus ga je maar een zielig verhaaltje ophangen over het kindje en de financiën van je vriendin, om zo alsnog de mensen aan jouw kant te krijgen.
Royal sadness..
Je gaf het zelf nog toe:quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Snap dat het enigszins een zorgwekkende situatie is maar het strookt niet met wat je eerder zei namelijk: ik ben te jong voor een vriendin met kind
Het gaat jou niet om je vriendin (of haar partner of het kind), het gaat jou om jou. Leuk dat je er een draai aan wil geven, om alsnog 'jaaa, we zijn het eens met je' te horen, maar dat gaat je echt niet lukken op deze manier.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:15 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dan kan ze lang wachten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
Wacht. Maar. Tot. Je. Zelf. Zwanger. Bent.
Muts.
Nu al medelijden met papa en kind.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
Wacht. Maar. Tot. Je. Zelf. Zwanger. Bent.
Muts.
Is goed johquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gaf het zelf nog toe:
[..]
[..]
Het gaat jou niet om je vriendin (of haar partner of het kind), het gaat jou om jou. Leuk dat je er een draai aan wil geven, om alsnog 'jaaa, we zijn het eens met je' te horen, maar dat gaat je echt niet lukken op deze manier.
Even de OP quoten voor ie dadelijk weg isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
1. Ik vind haar te jong.
Wat moet ik doen?
Zeg je nu, maar op een moment begint het bij jou ook te rammelen, die biologische klok.quote:
Dat heet natuurlijke selectie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:58 schreef Blondje_93 het volgende:
Gisterenavond was ik erbij toen ze haat was moest doen en wat blijkt? Al die tijd hing ze haar natte was te drogen op de kachel! Het is dat ik zei dat dat brand kon veroorzaken, anders was ze er mee doorgegaanSnappen jullie mijn bezorgdheid nu (beter)?
Zo kan je het noemen, maar feit is dat op deze manier het probleem zichzelf zal oplossen.quote:
Ik steun haar ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:55 schreef Operc het volgende:
De waarde van vriendschap is juist dat als iemand een keuze maakt waar jij niet achterstaat, je die persoon toch steunt, juist omdat je vriend(inn)en bent. Waarom je dat niet lijkt te snappen is me een raadsel.
Je steunt haar door anoniem te klagen op fok?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik steun haar ook.
laat maar, jullie snappen het niet
Te laat!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:04 schreef GraagWatWater het volgende:
Ik ga hier snel weg, voordat er zich hier enge ziektes verspreiden!
Ben gisteren langs geweestquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je steunt haar door anoniem te klagen op fok?
Je hardop afvragen of je wel bevriend met haar moet zijn is niet hetzelfde als steunen, of zie jij dat anders?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik steun haar ook.
laat maar, jullie snappen het niet
Laat nou maarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:09 schreef Operc het volgende:
[..]
Je hardop afvragen of je wel bevriend met haar moet zijn is niet hetzelfde als steunen, of zie jij dat anders?
Nee. Je weet het volgens mij zelf niet eens.quote:
Gedeeltelijk, maar het heeft geen zin om dat nu hier nog te vertellequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee. Je weet het volgens mij zelf niet eens.
Ja, nu weet ik het wel!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:24 schreef eend112 het volgende:
Wat ben jij verschrikkelijk egoïstisch.
En 23 is helemaal niet te jong. Mijn moeder was moeder op haar 20e en was altijd een goede moeder.
goed zo, heb de rest van het topic niet doorgelezenquote:
Hoeft ook niet, hij gaat zo sluitenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:25 schreef eend112 het volgende:
[..]
goed zo, heb de rest van het topic niet doorgelezen
Huursubsidie krijgen zoveel mensen, ook ik overigens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:58 schreef Blondje_93 het volgende:
Ok, hier nog een paar redenen waarom ik zo mijn twijfels heb.
Zij en haar vriend staan onder bewindvoering. Haar vriend woont begeleid, is wel redelijk zelfstandig. Zij woont op haarzelf en heeft thuis 1 keer in de week een uur begeleiding.
Dat ze het volgens mij niet kunnen veroorloven haal ik uit dingen die ze zei: staat onder bewindvoering, moet constant op haar geld letten en het is dat ze huursubsidie krijgt, anders had ze haar huis niet eens kunnen betalen. Laatst zei ze nog dat ze misschien alleen in mei een paar dagen op vakantie gaat omdat ze niet weet of ze een volgende vakantie kan betalen
De verwarmingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Huursubsidie krijgen zoveel mensen, ook ik overigens.
En als ze in mei op vakantie kan zal het wel meevallen, er zijn legio mensen die niet eens op vakantie kunnen gaan en ook kinderen hebben.
En op de houtkachel of gewoon de verwarming of hoe moet ik me dit voorstellen,overigens valt het op ene houtkachel ook wel mee, wij hebben zo vaak onze das,handschoenen en muts op de houtkachel laten drogen, nog nooit brand gehad.
Waarom denk je dat er geen nieuw deel wordt geopend?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, hij gaat zo sluiten
Jij denkt dat je natte was in brand vliegt als je het over een radiator van de centrale verwarming legt?quote:
Zo interessant is dit topic niet, ik ga geen nieuw deel openen en mocht het toch gebeuren denk ik dat een mod dat niet nodig zal vindenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er geen nieuw deel wordt geopend?
Heb ik eens geleerdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij denkt dat je natte was in brand vliegt als je het over een radiator van de centrale verwarming legt?
en dus nog nat is?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:35 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Heb ik eens geleerdIk heb het over was die net uit de wasmachine komt he
Jij denkt serieus dat kleding in brand vliegt als je het op de verwarming legt? je kan de verwarming met blote handen aanraken, dat wordt echt niet heet genoeg om kleding in brand te laten vliegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |