Dat laatstequote:Op maandag 10 maart 2014 09:57 schreef Baklava95 het volgende:
Even een vraagje. Is de vriendin nou zwanger van TS zelf of van haar andere vriendje van 30.
Als het laatste het geval is waarommaakt TS zich dan druk om haar.![]()
TS is een meisje van 20. Een vriendin van haar (23j) is zwanger van haar vriendje van 30j.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:57 schreef Baklava95 het volgende:
Even een vraagje. Is de vriendin nou zwanger van TS zelf of van haar andere vriendje van 30.
Als het laatste het geval is waarommaakt TS zich dan druk om haar.![]()
Gooi een abortuspil in d'r koffiequote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
2. Ik zit niet echt te wachten op een vriendin met een kind.
Je had serieus verwacht dat alles hetzelfde zou blijven tussen je 20e en je 30e?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:16 schreef Blondje_93 het volgende:
Nu bij die vriendin en heb al veel zelf gedaan omdat ze last van d'r rug heeft. Ze is nu al aan het veranderen
Vervelend voor je dat ze zich wat anders gedraagd dan wat jij wil.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:16 schreef Blondje_93 het volgende:
Nu bij die vriendin en heb al veel zelf gedaan omdat ze last van d'r rug heeft. Ze is nu al aan het veranderen
Al 2 uur over de zwangerschap aan 't pratenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je had serieus verwacht dat alles hetzelfde zou blijven tussen je 20e en je 30e?
Dat jij nou niks meemaakt dat het bespreken waard isquote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Al 2 uur over de zwangerschap aan 't praten
Blijkbaar vind ze het fijn dat ze een leven gaat schenken, ik weet het niet...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hopeloos Tijn, hopeloos...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat jij nou niks meemaakt dat het bespreken waard is
Ja, wat denk je nou?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij zwanger bent.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Arme jij...laat ze je nu ineens zelf dingen doen. Het lijkt wel of ze jou nu ineens als een volwassen persoon ziet.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:16 schreef Blondje_93 het volgende:
Run while you can. Dit zal de komende jaren alleen nog maar erger worden.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik begon bij mijn vriendin over kinderen, nu heb ik een tweeling van vier maanden oud op de bank zitten. Kan niet eens meer normaal slapen en ze schijten alles onder.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Run while you can. Dit zal de komende jaren alleen nog maar erger worden.
Alles wat jou interesseert zal nooit meer aan de orde komen, vanaf nu is het alleen nog maar babytalk. Run....run!
Dat lijkt me vrij normaal en maak je geen zorgen, dat wordt wel minder.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ach meid! Een verschrikking! Al 2 hele uren! Ja, zoiets heet enthousiasme! Wow! Normaal poepen vrouwen zo'n kind er in één beweging uit, en daarna kijken ze er niet meer naar om!quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Een goede nachtrust is essentiëel om goed te kunnen functioneren.Hoogste tijd dus voor een nieuwe vriendin....1 zonder kinderwens. (of met kinderen die het huis al uit zijn als alternatief)....Succes....ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:07 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ik begon bij mijn vriendin over kinderen, nu heb ik een tweeling van vier maanden oud op de bank zitten. Kan niet eens meer normaal slapen en ze schijten alles onder.
Nee. Gelukkig ben ik nog kinderloos. Te jong om er aan te beginnen. #YOLO en such.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een goede nachtrust is essentiëel om goed te kunnen functioneren.Hoogste tijd dus voor een nieuwe vriendin....1 zonder kinderwens. (of met kinderen die het huis al uit zijn als alternatief)....Succes....ik leef met je mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |