Wat heb jij er precies voor last van behalve dat ze misschien wat minder mee gaat stappen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
2. Ik zit niet echt te wachten op een vriendin met een kind.
1. jammer dan, gaat je ook geen reet aan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
1. Ik vind haar te jong.
2. Ik zit niet echt te wachten op een vriendin met een kind.
Als het haar eigen vriendin was dan had ze zich idd niet mogen laten bezwangeren, want dan zou ze eerst moeten vreemdgaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:24 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Guttegut. Egoïstisch stuk vreten dat je er bent. Laat dat kind d'r baby krijgen. En waarom per se benadrukken "een vriendin"? Bang dat mensen roepen dat je lesbisch bent ofzo?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat je trouwens ook kunt doen is jezelf laten bezwangeren en hopen op een tweeling, dan kun je haar aftroeven.
TS heeft groot gelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk dat ts um gepeerd is omdat niemand zich kan inleven in haar situatie.
Ik heb slecht nieuws voor je...quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TS heeft groot gelijk.
Een zwangere vriendin is het einde van de vriendschap. Die kan straks alleen nog maar praten over poepluiers....en dat al op je 23-ste....de mooiste jaren van je leven liggen voor je en dan ga je moedertje lopen te spelen.![]()
Ik kan TS alleen maar aanraden om heel hard weg te rennen en te zorgen dat ze de komende 10 jaar geen vriendinnen wordt met meiden die een kinderwens hebben.
Ze heeft waarschijnlijk maar één vriendin, en die is ze dan kwijt. Want och: Alle aandacht gaat naar het kindje!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:49 schreef LittleLady het volgende:
Ik vind 23 hele normale gezonde leeftijd, wens die vriendin heel veel plezier, snap het probleem niet echt
Dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom zou je een neuk geven? Is haar leven, lekker fucking boeiend.
Dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een egoist ben jij. Ik vermoed dat jouw vriendin snel de vriendschap met jou verbreekt als dit een indicatie is van jouw karakter.
Dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:02 schreef gianni61 het volgende:
1: wat jij vind is niet relevant
2: dat is dan jouw probleem
En dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:02 schreef madco het volgende:
[..]
Niet zeuren, en accepteren dat de een gewoon jonger moeder wordt dan de ander..
En als je EEN vriendin met een baby niet kan handelen, zeg haar dit en verbreek de vriendschap
verder
quote:
Die vriendin is nog niet volwassen genoeg om een kind op te voeden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TS heeft groot gelijk.
Een zwangere vriendin is het einde van de vriendschap. Die kan straks alleen nog maar praten over poepluiers....en dat al op je 23-ste....de mooiste jaren van je leven liggen voor je en dan ga je moedertje lopen te spelen.![]()
Ik kan TS alleen maar aanraden om heel hard weg te rennen en te zorgen dat ze de komende 10 jaar geen vriendinnen wordt met meiden die een kinderwens hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |