Zo wonen niet samen, dus ik vraag me af hoe dat verder moetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze is toch samen met haar vriend? Hij kan toch ook af en toe een middagje overnemen zodat jullie wat leuks kunnen doen? Ik zie het probleem niet zo .
Dat zullen ze dan wel gaan doen, dat is wat in 99% van de gevallen gebeurt immers. Maar misschien kun je het aan haar vragen? (Tenzij je haar al verteld had dat je geen behoefte meer hebt aan haar vriendschap, dan is dat geen optie meer natuurlijk)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:50 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Zo wonen niet samen, dus ik vraag me af hoe dat verder moet
Dan ga je niet en zoek je iemand anders die jou wel de aandacht geeft die je meent te verdienen. Opgelost.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Pff, ik ben 20. Ik zit niet te wachten om elke week naar een vriendin te gaan die ook nog voor een kind moet zorgen
Precies zo als bij het wel samen wonenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:50 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:15 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Precies zo als bij het wel samen wonen
Het zegt dat TS een intens egoistisch naar mens is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
TS denkt dat een baby 24/7 huilt, dat je elke 10 minuten luiers aan het verschonen bent, dat je elke 5 minuten bezig bent met voeden. Als jij er bent en de baby ligt rustig in de box, dan kunnen jullie toch ook gezellig doen samen?
En inderdaad, als het je echt niet zint, zeg dat dan gewoon eerlijk en ga. Maar persoonlijk vind ik dat het veel over je zegt als je hierom je 'vriendin' verlaat.
Ik wou het niet zeggenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het zegt dat TS een intens egoistisch naar mens is.
Ik heb ook een kindervrije vriendin, die wil geen kinderen en vind kinderen ook niet leuk, dus dan ga ik met haar weg of komt ze 's avonds langs als de kinderen op bed liggen, dat is nooit een probleem geweest.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Pff, ik ben 20. Ik zit niet te wachten om elke week naar een vriendin te gaan die ook nog voor een kind moet zorgen
Mja, dit is gewoon zeiken om het zeiken wat ze doet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb ook een kindervrije vriendin, die wil geen kinderen en vind kinderen ook niet leuk, dus dan ga ik met haar weg of komt ze 's avonds langs als de kinderen op bed liggen, dat is nooit een probleem geweest.
Inderdaad, problemen maken die er niet hoeven te zijn, geweldige vriendin die TS.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mja, dit is gewoon zeiken om het zeiken wat ze doet.Gewoon lekker de vriendschap verbreken en verder gaan met je leven, eind goed, al goed.
Dit is hoe het bij mij ook gaat en de vriendinnen/vrienden die kinderen hebben. Ze weten dat kinderen me maar matigjes interesseren, dus ze vallen me er niet mee lastig. En in ruil daarvoor vraag ik af en toe om foto's te zien en dan roep ik oeh en aah en stuur ik kaartjes als de koters jarig zijn (mits van te voren gewaarschuwdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb ook een kindervrije vriendin, die wil geen kinderen en vind kinderen ook niet leuk, dus dan ga ik met haar weg of komt ze 's avonds langs als de kinderen op bed liggen, dat is nooit een probleem geweest.
Daar hoef jij je niet druk om te maken?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:50 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin met kinderen die echt niet zo is hoor, sinds die een paar kinderen heeft, heb ik haar misschien twee, drie keer zonder kinderen gesproken. Ze neemt er altijd wel eentje mee als ze bij me langsgaat en we kunnen geen gesprek voeren dat niet over kinderen gaatquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
TS denkt dat een baby 24/7 huilt, dat je elke 10 minuten luiers aan het verschonen bent, dat je elke 5 minuten bezig bent met voeden. Als jij er bent en de baby ligt rustig in de box, dan kunnen jullie toch ook gezellig doen samen?
En inderdaad, als het je echt niet zint, zeg dat dan gewoon eerlijk en ga. Maar persoonlijk vind ik dat het veel over je zegt als je hierom je 'vriendin' verlaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |