Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:19 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig ben ik nog kinderloos. Te jong om er aan te beginnen. #YOLO en such.![]()
Oh, nu ben je plotseling bezorgd om de toekomst van het kindje en of je vriendin en haar vriend wel rond kunnen komen...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:58 schreef Blondje_93 het volgende:
Snappen jullie mijn bezorgdheid nu (beter)?
Bemoei je er niet meequote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, nu ben je plotseling bezorgd om de toekomst van het kindje en of je vriendin en haar vriend wel rond kunnen komen....
Wat ben jij een cunt, zeg.
Ik snap dat dat egoistisch is, maar zo voel ik het wel een beetjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Snap dat het enigszins een zorgwekkende situatie is maar het strookt niet met wat je eerder zei namelijk: ik ben te jong voor een vriendin met kind
Zeg dat tegen je vriendin dan... Of durf je dat niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:15 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik snap dat dat egoistisch is, maar zo voel ik het wel een beetje
Niet echt..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zeg dat tegen je vriendin dan... Of durf je dat niet?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:15 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Man man man...quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een egoist ben jij. Ik vermoed dat jouw vriendin snel de vriendschap met jou verbreekt als dit een indicatie is van jouw karakter.
Goede theorie johquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Man man man....
Het hele topic ging het om jou, en hoe jij geen vriendin wil met een kind (om wat voor reden dan ook). Je kreeg de mensen niet aan jou kant, men was het niet met je eens.
En dus ga je maar een zielig verhaaltje ophangen over het kindje en de financiën van je vriendin, om zo alsnog de mensen aan jouw kant te krijgen.
Royal sadness..
Je gaf het zelf nog toe:quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Snap dat het enigszins een zorgwekkende situatie is maar het strookt niet met wat je eerder zei namelijk: ik ben te jong voor een vriendin met kind
Het gaat jou niet om je vriendin (of haar partner of het kind), het gaat jou om jou. Leuk dat je er een draai aan wil geven, om alsnog 'jaaa, we zijn het eens met je' te horen, maar dat gaat je echt niet lukken op deze manier.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:15 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dan kan ze lang wachten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
Wacht. Maar. Tot. Je. Zelf. Zwanger. Bent.
Muts.
Nu al medelijden met papa en kind.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
Wacht. Maar. Tot. Je. Zelf. Zwanger. Bent.
Muts.
Is goed johquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gaf het zelf nog toe:
[..]
[..]
Het gaat jou niet om je vriendin (of haar partner of het kind), het gaat jou om jou. Leuk dat je er een draai aan wil geven, om alsnog 'jaaa, we zijn het eens met je' te horen, maar dat gaat je echt niet lukken op deze manier.
Even de OP quoten voor ie dadelijk weg isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik kreeg net een berichtje op whatsapp, waar ik echt een beetje van schrok.
Sinds vorig jaar juni ga ik regelmatig om met een meisje van net 23. Ze heeft een vriend van 30. Leuk stel op zich, maar kreeg nu net een berichtje dat ze al 6 weken zwanger is.. Dit weet ze nog maar net.
Ik heb geen idee wat ik moet zeggen, dus ik heb maar gezegd dat ik het leuk voor haar vind.
1. Ik vind haar te jong.
2. Ik zit niet echt te wachten op een vriendin met een kind.
Wat moet ik doen?
Let op: EEN vriendin
Zeg je nu, maar op een moment begint het bij jou ook te rammelen, die biologische klok.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |