quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een egoist ben jij. Ik vermoed dat jouw vriendin snel de vriendschap met jou verbreekt als die een indicatie is van jouw karakter.
Niet zeuren, en accepteren dat de een gewoon jonger moeder wordt dan de ander..quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
2. Ik zit niet echt te wachten op een vriendin met een kind.
Fijne vriendin ben jijquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
Wat moet ik doen?
Let op: EEN vriendin
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
Wat een egoist ben jij. Ik vermoed dat jouw vriendin snel de vriendschap met jou verbreekt als dit een indicatie is van jouw karakter.
23. Niet 13.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef Pino0 het volgende:
Tienermoeders![]()
Echte tokkies... heet ze toevallig Destiny?
een tiener van 23, yeah right...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef Pino0 het volgende:
Tienermoeders![]()
Tienermoedersquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef Pino0 het volgende:
Tienermoeders![]()
Wat een egoist ben jij. Ik vermoed dat jouw vriendin snel de vriendschap met jou verbreekt als dit een indicatie is van jouw karakter.
jij bent echt zo dom he!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef Pino0 het volgende:
Tienermoeders![]()
Wat heb jij er precies voor last van behalve dat ze misschien wat minder mee gaat stappen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
1. jammer dan, gaat je ook geen reet aan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Blondje_93 het volgende:
1. Ik vind haar te jong.
Als het haar eigen vriendin was dan had ze zich idd niet mogen laten bezwangeren, want dan zou ze eerst moeten vreemdgaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:24 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Guttegut. Egoļstisch stuk vreten dat je er bent. Laat dat kind d'r baby krijgen. En waarom per se benadrukken "een vriendin"? Bang dat mensen roepen dat je lesbisch bent ofzo?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat je trouwens ook kunt doen is jezelf laten bezwangeren en hopen op een tweeling, dan kun je haar aftroeven.
TS heeft groot gelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk dat ts um gepeerd is omdat niemand zich kan inleven in haar situatie.
Ik heb slecht nieuws voor je...quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TS heeft groot gelijk.
Een zwangere vriendin is het einde van de vriendschap. Die kan straks alleen nog maar praten over poepluiers....en dat al op je 23-ste....de mooiste jaren van je leven liggen voor je en dan ga je moedertje lopen te spelen.![]()
Ik kan TS alleen maar aanraden om heel hard weg te rennen en te zorgen dat ze de komende 10 jaar geen vriendinnen wordt met meiden die een kinderwens hebben.
Ze heeft waarschijnlijk maar ƩƩn vriendin, en die is ze dan kwijt. Want och: Alle aandacht gaat naar het kindje!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:49 schreef LittleLady het volgende:
Ik vind 23 hele normale gezonde leeftijd, wens die vriendin heel veel plezier, snap het probleem niet echt
Dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom zou je een neuk geven? Is haar leven, lekker fucking boeiend.
Dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:02 schreef gianni61 het volgende:
1: wat jij vind is niet relevant
2: dat is dan jouw probleem
En dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:02 schreef madco het volgende:
[..]
Niet zeuren, en accepteren dat de een gewoon jonger moeder wordt dan de ander..
En als je EEN vriendin met een baby niet kan handelen, zeg haar dit en verbreek de vriendschap
verder
quote:
Die vriendin is nog niet volwassen genoeg om een kind op te voeden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TS heeft groot gelijk.
Een zwangere vriendin is het einde van de vriendschap. Die kan straks alleen nog maar praten over poepluiers....en dat al op je 23-ste....de mooiste jaren van je leven liggen voor je en dan ga je moedertje lopen te spelen.![]()
Ik kan TS alleen maar aanraden om heel hard weg te rennen en te zorgen dat ze de komende 10 jaar geen vriendinnen wordt met meiden die een kinderwens hebben.
Even rondgespit in haar berichten, en dat gebeurt haar bijna iedere keerquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Die vriendin is nog niet volwassen genoeg om een kind op te voeden.
Daar zal ze dan vast wel ingroeien, bovendien weet geen enkele ouder waar het echt aan begintquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:59 schreef Blondje_93 het volgende:
Is dat jouw probleem dan? Nee. Zij laat zich met jong schoppen, jij niet. Vriendin zal je op deze manier zelf wel de vinger geven waar de fuck jij je mee bemoeitquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:02 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat merk ik gewoon aan alles, bij de simpelste dingen heeft ze nog hulp nodig.
En dat bepaal jij ?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
ik krijg eigenlijk het idee dat jij ook niet volwassen genoeg bent en derhalve helemaal niet in staat dat van je vriendin te beoordelen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Is ze gehandicapt? Of gewoon aartslui?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:02 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat merk ik gewoon aan alles, bij de simpelste dingen heeft ze nog hulp nodig.
En dat zegt TS.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo zeuren, ik vind mijn reactie volkomen normaal.quote:
Je heb het niet door héquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo zeuren, ik vind mijn reactie volkomen normaal.
Ik ben 20 en zit niet te wachten op een vriendin met een kind, klaar!
Echt een volwassen reactie jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vriendin ook niet op jou zit te wachten met zo'n instelling.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je snapt dat het een bijzonder *ahum* egocentrisch standpunt is?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:06 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ow jawel, ik blijf gewoon bij mijn standpunt
Dan breek je het contact af dat je met haar hebt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Maar waarom vraag je dan wat je moet? Je weet het al, dus je moet haar alleen nog even de vriendschap opzeggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Als er iemand zeurt ben jij het wel. Je hebt echt helemaal niks met de hele situatie te maken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
volwassenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja. Jij komt er wel hoor met die 'ik ik ik ik en.....eh..... ik'-instelling. Wat jij vind zal niemand een fuck interesseren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet gewoon tegen haar en laat je haar kiezen tussen jou of haar kind? Begrijp dit echt niet. Simpel als wat toch.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Die keuze lijkt me vrij makkelijk. De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet gewoon tegen haar en laat je haar kiezen tussen jou of haar kind? Begrijp dit echt niet. Simpel als wat toch.
Ik zie het al voor me.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:21 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Die keuze lijkt me vrij makkelijk. De vraag stellen is hem beantwoorden
Ja, de keuze is ook heel makkelijk. Begrijp gewoon niet waarom ze dat hier bespreekt terwijl ze toch al zeker weet dat ze geen vriendin met een kind wilt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:21 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Die keuze lijkt me vrij makkelijk. De vraag stellen is hem beantwoorden
Hahaha ja zoiets. "Ik kies voor jou. Wil je die klerenhanger even aangeven ?"quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
TS: Ik wil geen vriendin met een kind. Dus kies maar, het kind of ik!
Vriendin: Ik begrijp het helemaal. Morgen de stofzuiger erop.
Vragen of de buurman kiest voor de motor of voor jou.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:24 schreef Tijn het volgende:
Mijn buurman heeft een motor gekocht, maar daar zit ik dus helemaal niet op te wachten. Ik wil geen buurman met een motor, wat moet ik nou?
Ik dacht eerst nog even dat je aan het trollen was, maar je bent ECHT zo domquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
topics waar de TS eigenlijk om steun vraagt maar waar het complete forum zich tegen TS keert.quote:
Thnxquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
topics waar de TS eigenlijk om steun vraagt maar waar het complete forum zich tegen TS keert.
Tsja...dat laat zien wat voor verbale diarree mensen postenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thnx
Dat is 9 vd 10 keer zo als deze TS een topic opent ^^
Laatst heb ik een huis gekocht, en toen liet mijn moeder me weten dat ze niet zit te wachten op een zoon die een huis koopt. En ik moet nu dus ook kiezen....of m'n moeder of het huis. Ik zit nog steeds vreselijk in dubio....wat een dilemma.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:24 schreef Tijn het volgende:
Mijn buurman heeft een motor gekocht, maar daar zit ik dus helemaal niet op te wachten. Ik wil geen buurman met een motor, wat moet ik nou?
godverquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:02 schreef gianni61 het volgende:
1: wat jij vind is niet relevant
2: dat is dan jouw probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |