Hahaha nu heb je inmiddels ander meubilair neem ik aan ?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Wij het meubilair wat mijn ouders met hun trouwen hadden gekocht...eind jaren 50.Je deed toen lang met je meubels...oh wacht, dat doe ik nog steeds.
Ik heb niet dat van mijn ouders, kloptquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:16 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Hahaha nu heb je inmiddels ander meubilair neem ik aan ?
Er is ook geen reden om je meubels te vervangen als het niet nodig is toch ? We zijn trouwens wel heel erg offtopic nu. Straks worden we nog un-friend door TSquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb niet dat van mijn ouders, kloptmaar wel een prima salontafel van 21 jaar oud. Is nog prima en neutraal en bevalt me nog steeds uitstekend....en geen Ikea-kwaliteit.
Je kan beter medelijden hebben met TSquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:21 schreef Barbusse het volgende:
Nou, OP 3 maal gelezen nu. De eerste keer moest ik lachen, de tweede keer facepalmen en nu heb ik medelijden met die vriendin.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:21 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Er is ook geen reden om je meubels te vervangen als het niet nodig is toch ? We zijn trouwens wel heel erg offtopic nu. Straks worden we nog un-friend door TS
Volgens mij is dat verloren moeite. TS is zo egoïstisch dat ze een eigen zwaartekrachtveld rondom haar ego heeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:21 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Je kan beter medelijden hebben met TS
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is dat verloren moeite. TS is zo egoïstisch dat ze een eigen zwaartekrachtveld rondom haar ego heeft.
Meer aandacht naar het kind is dus minder aandacht naar ts.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:33 schreef fluffy2 het volgende:
Wie ben jij in godsnaam om te bepalen of zij een kind kan opvoeden of niet?!
En waarom wil jij geen vriendin met een kind? Wat is de gedachte erachter??
Preciesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Meer aandacht naar het kind is dus minder aandacht naar ts.
Ts is dus gewoon jaloers... kan zich daar niet overheen zetten... en kan vervolgens niet blij zijn voor haar vriendin.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Meer aandacht naar het kind is dus minder aandacht naar ts.
Ja, ik weet het niet zeker hoor, maar het lijkt me dat dat de reden is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:39 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ts is dus gewoon jaloers... kan zich daar niet overheen zetten... en kan vervolgens niet blij zijn voor haar vriendin.
Lekkere vriendin ben jij! Dat ze inderdaad maar jou laat stikken en al dr energie in haar kind steek. Want jij bent het niet waard.
Ja! Mij dingen vertellen die niet zeker zijn! Tjongequote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet zeker hoor, maar het lijkt me dat dat de reden is.
Ik ben een ontbetrouwbaar sujetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:50 schreef fluffy2 het volgende:
Ja! Mij dingen vertellen die niet zeker zijn! Tjonge .
Hahaha ik zal er in het vervolg rekening mee houden!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben een ontbetrouwbaar sujet
Volgens TS ben je toch echt te jong aan kinderen begonnen, en dan is het natuurlijk ook zo. Dat je het even weet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:36 schreef snakelady het volgende:
Ik was ook 23 toen we bewust kozen om zwanger te worden, nooit spijt van gehad, vond/vind dat nog steeds niet te jong, ben nog steeds erg blij met die keuze.
En dat jij geen vriendin wil met een kind is jouw probleem, niet de hare, je bent ook eigenlijk geen echte vriendin als je haar niet meer als vriendin wil omdat ze een kind krijgt, dat is nogal egoistisch van je.
Vriendschap werkt twee kanten op, ze is er niet alleen om jou te vermaken en te plezieren, jullie behoren er voor elkaar te zijn.
Ik ben ook vriendinnen verloren toen ik zwanger raakte, omdat ik niet meer ieder weekend mee kon gaan stappen, prima, weet ik wat ik aan ze heb, alleen in de jaren zijn ze allemaal langzaam terug komen druipen toen hun toe waren aan kinderen of het per ongeluk gebeurde.
Nu ben ik 33, ben ik nu wel oud genoeg?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens TS ben je toch echt te jong aan kinderen begonnen, en dan is het natuurlijk ook zo. Dat je het even weet.
Vraag het TS, ik mag daar geen uitspraken over doenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nu ben ik 33, ben ik nu wel oud genoeg?
Maar dadelijk wil TS me niet meer als vriendin...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vraag het TS, ik mag daar geen uitspraken over doen
Ben je nog samen met degene waarmee je destijds kinderen hebt gekregen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:36 schreef snakelady het volgende:
Ik was ook 23 toen we bewust kozen om zwanger te worden, nooit spijt van gehad, vond/vind dat nog steeds niet te jong, ben nog steeds erg blij met die keuze.
En dat jij geen vriendin wil met een kind is jouw probleem, niet de hare, je bent ook eigenlijk geen echte vriendin als je haar niet meer als vriendin wil omdat ze een kind krijgt, dat is nogal egoistisch van je.
Vriendschap werkt twee kanten op, ze is er niet alleen om jou te vermaken en te plezieren, jullie behoren er voor elkaar te zijn.
Ik ben ook vriendinnen verloren toen ik zwanger raakte, omdat ik niet meer ieder weekend mee kon gaan stappen, prima, weet ik wat ik aan ze heb, alleen in de jaren zijn ze allemaal langzaam terug komen druipen toen hun toe waren aan kinderen of het per ongeluk gebeurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |