Ik gun het haar ook wel hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet gewoon tegen haar en laat je haar kiezen tussen jou of haar kind? Begrijp dit echt niet. Simpel als wat toch.
Boeit me geen fuck, ik blijf bij m'n meningquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thnx
Dat is 9 vd 10 keer zo als deze TS een topic opent ^^
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo zeuren, ik vind mijn reactie volkomen normaal.
Ik ben 20 en zit niet te wachten op een vriendin met een kind, klaar!
Ja, dat moet je ook zeker doen hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:56 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck, ik blijf bij m'n mening
Had je haar al gedumpt? Je verliest kostbare tijd hierquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:56 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Moet JIJ toch ook lekker zelf weten. Dan is het toch klaar? Wat is je probleem dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo zeuren, ik vind mijn reactie volkomen normaal.
Ik ben 20 en zit niet te wachten op een vriendin met een kind, klaar!
Tekort aan aandacht ?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet JIJ toch ook lekker zelf weten. Dan is het toch klaar? Wat is je probleem dan?
Stuur haar even een berichtje of ga haar ontvrienden haar op Facebook, moet duidelijk genoeg zijn voor zo'n egoïstische vriendinquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:56 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Sorry hoor, je gunt het haar wel maar toch wil je haar niet meer als vriendin omdat ze een kind krijgt ??quote:
Ach, een Whatappje of een meddeling/ontvriending op Facebook is genoegquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Had je haar al gedumpt? Je verliest kostbare tijd hier
Oh ja, ik ben nog uit de tijd dat je vriendschappen met een brief opzegdequote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Ach, een Whatappje of een meddel/ontvriending op Facebook is genoeg...je denkt te moeilijk oudje.
Of je gebruikte de telefoon of je had een face tot face gesprek, hopeloos ouderwets.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben nog uit de tijd dat je vriendschappen met een brief opzegde
Ik mis wel de tijd dat je keihard de telefoon op de haak kon gooien...een telefoon uitdrukken geeft toch minder voldoeningquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Of je gebruikte de telefoon of je had een face tot face gesprek, hopeloos ouderwets.
Nee, want als je het niet op papier had, was de opzegging niet geldig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Of je gebruikte de telefoon of je had een face tot face gesprek, hopeloos ouderwets.
Is het net niet hè?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:09 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Ik mis wel de tijd dat je keihard de telefoon op de haak kon gooien...een telefoon uitdrukken geeft toch minder voldoening
Bij mij wel hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, want als je het niet op papier had, was de opzegging niet geldig.
Dat bedoel ik ! Wij hadden vroeger zo'n zware zwarte telefoon thuis met zo'n draaischijf. Heerlijke klappen maakte diequote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Is het net niet hè?"Nou, ik ben het zat, rot maar op"...en dan niets i.p.v. een oorverdovende klap.
Je zou hem meteen weer invoeren voor dit soort dingen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:11 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ! Wij hadden vroeger zo'n zware zwarte telefoon thuis met zo'n draaischijf. Heerlijke klappen maakte die
Oei dan liep je toen wel achter de feiten aan jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zou hem meteen weer invoeren voor dit soort dingen.Wij hadden zo'n standaard grijze met draaischijf....en we waren er nog laat mee ook, pas begin jaren 80.
Wij het meubilair wat mijn ouders met hun trouwen hadden gekocht...eind jaren 50.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:14 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Oei dan liep je toen wel achter de feiten aan jaNou ja wij hadden een oranje bankstel met bruin/oranje/wit behang haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |