Wie?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:28 schreef Maxerazzi het volgende:
Hoe zou 't eigenlijk zijn met LuciferRising?
Oh, die... Ja, verdomd, waar zijn alle vrouwen in deze reeks, eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:31 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Die madame die we toentertijd in recordtijd hebben 'weggepest'.
Als Angel 'r eigen naam gaat googlen, komt ze vast bij ons uit binnenkort.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:33 schreef DO2 het volgende:
[..]
Oh, die... Ja, verdomd, waar zijn alle vrouwen in deze reeks, eigenlijk?
Zijn wij nu echt zo vrouwonvriendelijk, hier?
We doen wat we kunnen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:34 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Als Angel 'r eigen naam gaat googlen, komt ze vast bij ons uit binnenkort.
Sinds kort:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:37 schreef DO2 het volgende:
Het geilste nummer, jongens... Daar zijn we naar op zoek in dit topic. Kom maar op.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:37 schreef DO2 het volgende:
Het geilste nummer, jongens... Daar zijn we naar op zoek in dit topic. Kom maar op.
Erg abstract... Maar ik krijg ik het wel warm van. Dat hele album, overigens.quote:
Ja, deze is gooooeeeed.quote:
Waar woont jezus dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:07 schreef Kerftminister het volgende:
Jezus zit thuis een tijdje zonder internet
Turnin' the ladies on:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:37 schreef DO2 het volgende:
Damn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:25 schreef Felagund het volgende:
http://arcee862.com/topicspeed.php?reeks=498&forum=0&order=0
Dan hoor ik toch liever zoiets:quote:
Goeie.quote:
En die stond er al,quote:
Beetje zeggen alsof je liever Beach House hoort dan My Bloody Valentine dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:45 schreef DO2 het volgende:
[..]
Damn..
[..]
Dan hoor ik toch liever zoiets:
Ah die gewoon helemaal gemistquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:25 schreef Felagund het volgende:
Wutquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:25 schreef Felagund het volgende:
Vloeken in de kerk valt wel mee. Vanaf Rubber Soul wordt het pas tijdloos, vind ik. Het werk van daarvoor is toch wel wat gedateerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:37 schreef Tchock het volgende:
Vloeken in de kerk misschien, maar wat is het vroege werk van de Beatles saai soms zegBeatles for Sale, Hard day's night en Please please me is vrijwel allemaal hetzelfde
nee joh, pas daarna werd het wat wisselvalliger. Sgt Peppers valt best tegen; White Album is een geweldig album maar daar staan ook wel wat missers op en wat daarna nog kwam is echt de moeite niet meer. Vorige platenbeurs Hard Days Night gekocht, die klinkt gewoon als een 'best of'quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:37 schreef Tchock het volgende:
Vloeken in de kerk misschien, maar wat is het vroege werk van de Beatles saai soms zegBeatles for Sale, Hard day's night en Please please me is vrijwel allemaal hetzelfde
Mja, Please Please Me bijvoorbeeld is opgenomen in één dag op een twee-track recorder. Met dat in het achterhoofd vind ik dat het de tand des tijds nog best mooi heeft doorstaan, blijft gewoon leuke rock 'n' roll.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:37 schreef Tchock het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:44 schreef ranja het volgende:
[..]
nee joh, pas daarna werd het wat wisselvalliger. Sgt Peppers valt best tegen; White Album is een geweldig album maar daar staan ook wel wat missers op en wat daarna nog kwam is echt de moeite niet meer.
Ja, precies. A Hard Day's Night hoort gewoon bij de top vijf / drie beste Beatles albums. Lennon's songwriting is daar zo goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:44 schreef ranja het volgende:
Vorige platenbeurs Hard Days Night gekocht, die klinkt gewoon als een 'best of'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |