Ik wil foto'squote:
Heauxmeauxquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, ik val niet op wijven met een kop alsof ze 30 zijn
Vanochtend ff in het laatste tenue voorschrift gekeken, bies staat er idd wederom in, echter itt jouw antwoord staat de pet AT er nog gewoon tussen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:05 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nou ff doorgebeld betreffende dat AT: De normale regiments/korpsbies blijft gewoon behouden. En met de afschaffing van de pet DT voor personeel lager dan opperofficieren is ook de pet AT afgeschaft, dus mag gewoon mn eigen baret bij het AT dragen. Hoef dus alleen nu de bies bij de firma Pisa te laten vervangen en even regelen dat ik de goede set strepen krijg en dan heb ik er een mooi tenue bij voor gala's ed.
Och, gewoon voor een doordeweekse dag als binnenslaper...quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:25 schreef WWolfy het volgende:
Vind 'r inderdaad niet bijzonder mooi ofzo
Heb je die toevallig digitaal?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vanochtend ff in het laatste tenue voorschrift gekeken, bies staat er idd wederom in, echter itt jouw antwoord staat de pet AT er nog gewoon tussen...
Neen, atm niet. Zal volgende week worden dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:42 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Heb je die toevallig digitaal?
Mevrouw van de kleermakerij KPU zij dat de baret nu ook toegestaan is, omdat de pet AT net als de pet DT niet meer standaard verstrekt word aan subalterne en hoofdofficieren.
Mn telestick is weer eens brak, dus kan er zelf atm ook niet bijquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Neen, atm niet. Zal volgende week worden dan.
Maar past die dikkere loop niet in de gewone handgreeprail van de Colt C7 dat ze die zwarte rail erop hebben?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:58 schreef Rave_NL het volgende:
Correct, dit is de LOAW na de colt-update. Zie de dikkere loop en de voorsteunen.
Ja precies, daarom vroeg ik me ook af waarom er nu opeens een rail op zit in plaats van die oude handbeschermer voor de LOAW. Die dikke zwarte.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef Rave_NL het volgende:
Geen idee, maar de LOAW heeft altijd andere handbeschermers gehad.
Maar heb je enig idee hoe de LOAW presteerd tov de USMC M27 IAR?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef Rave_NL het volgende:
Geen idee, maar de LOAW heeft altijd andere handbeschermers gehad.
Ik snap die lamp om de hand nooit bij Marnsquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heuy Rave, is dit de mariniers hun LOAW?
[ afbeelding ]
Ik dacht dat er een andere handbeschermer op zat.
Verstedelijkt gebied?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:45 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ik snap die lamp om de hand nooit bij Marns
had m altijd om m'n nek hangen overdag...
Verder: Camo?
Omdat ze overal een rail op willen hebben. Kijk maar naar de MAG2000.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja precies, daarom vroeg ik me ook af waarom er nu opeens een rail op zit in plaats van die oude handbeschermer voor de LOAW. Die dikke zwarte.
Minder na een paar biertjes.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:05 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Maar heb je enig idee hoe de LOAW presteerd tov de USMC M27 IAR?
Er zijn ook geen voorschriften voor. Dit is meer de uitzondering dan de regel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:45 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ik snap die lamp om de hand nooit bij Marns
had m altijd om m'n nek hangen overdag...
In verstedelijkt gebied?quote:Verder: Camo?
Linkje naar 't mars opbouw schema 4daagse? Heb jij 'm?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:05 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Maar heb je enig idee hoe de LOAW presteerd tov de USMC M27 IAR?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Omdat ze overal een rail op willen hebben. Kijk maar naar de MAG2000.
[..]
Minder na een paar biertjes.
[..]
Er zijn ook geen voorschriften voor. Dit is meer de uitzondering dan de regel.
[..]
In verstedelijkt gebied?
1950 belde, ze willen hun doctrine terug.
Zon witte bakkes in een stad valt ook gewoon op?quote:
Dat bloemetjespak kun je dan ook wel aan de wilgen hangenquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:06 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
[..]
Zon witte bakkes in een stad valt ook gewoon op?
Maarreee, als je met OVg'en in een huis zit, en een beetje in de schaduw probeert te blijven, is het volgens mij wel handig als je een beetje kleur op je bek hebtquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat bloemetjespak kun je dan ook wel aan de wilgen hangen
http://www.sportcommissie(...)er_2006_nummer_3.pdfquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Linkje naar 't mars opbouw schema 4daagse? Heb jij 'm?
Dank.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:27 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
http://www.sportcommissie(...)er_2006_nummer_3.pdf
P 9/10.
Er zitten hier dus ook overload trainingen in, dus korte afstanden met relatief veel gewicht. In de laatste weken bijvoorbeeld 2x5 km met 32 kilos.quote:
Geen probleem.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:34 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Er zitten hier dus ook overload trainingen in, dus korte afstanden met relatief veel gewicht. In de laatste weken bijvoorbeeld 2x5 km met 32 kilos.
Balaclava op net als de Ruskiesquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:13 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Maarreee, als je met OVg'en in een huis zit, en een beetje in de schaduw probeert te blijven, is het volgens mij wel handig als je een beetje kleur op je bek hebt
Carnaval is net afgelopen joh.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:26 schreef WWolfy het volgende:
Uit nieuwsgierigheid: is het strafbaar om in bijvoorbeeld marine officierspak te lopen als burger? Uit wettelijk oogpunt?
En ja, ik begrijp wel dat het sociaal gezien not done is.
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:26 schreef WWolfy het volgende:
Uit nieuwsgierigheid: is het strafbaar om in bijvoorbeeld marine officierspak te lopen als burger? Uit wettelijk oogpunt?
Nee, in Nederland nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:26 schreef WWolfy het volgende:
Wie heeft er gelijk danquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Goede informatievoorziening heren
Oh ik dacht dat 196SR ook sloeg op militaire uniformen, maar ''ambt'' zal wel niet zo zeer op militairen slaan. Maar waar slaat het ''onderscheidingstekens'' op? Niet een burger die ROT's draagt waar hij geen recht op heeft?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is bij mijn weten niet strafbaar.
Je hebt wel 196SR:
"Hij die opzettelijk onderscheidingstekens draagt of een daad verricht behorende tot een ambt dat hij niet bekleedt of waarin hij geschorst is, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie."
Maar dit slaat meer op bijv. in politieuniform mensen stoptekens geven etc.
Ik ben al sinds januari bezig met trainen ben begonnen met 10 km en 0 kg en nu doe ik 20 km met 10 kg. Loop ik een beetje op schema denk je?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:34 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Er zitten hier dus ook overload trainingen in, dus korte afstanden met relatief veel gewicht. In de laatste weken bijvoorbeeld 2x5 km met 32 kilos.
Het lijkt me wel dat het op ROTs slaat, militairen zijn ook ambtenaren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat 196SR ook sloeg op militaire uniformen, maar ''ambt'' zal wel niet zo zeer op militairen slaan. Maar waar slaat het ''onderscheidingstekens'' op? Niet een burger die ROT's draagt waar hij geen recht op heeft?
Dan doe je meer dan mijquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben al sinds januari bezig met trainen ben begonnen met 10 km en 0 kg en nu doe ik 20 km met 10 kg. Loop ik een beetje op schema denk je?
Ik mars 1x per week, meer tijd heb ik niet.
Anders dan in de zin van politie en Marechaussee.quote:
Nee het zal slaan op ambtshandelingen denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat 196SR ook sloeg op militaire uniformen, maar ''ambt'' zal wel niet zo zeer op militairen slaan. Maar waar slaat het ''onderscheidingstekens'' op? Niet een burger die ROT's draagt waar hij geen recht op heeft?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben al sinds januari bezig met trainen ben begonnen met 10 km en 0 kg en nu doe ik 20 km met 10 kg. Loop ik een beetje op schema denk je?
Ik mars 1x per week, meer tijd heb ik niet.
Ten eerste wat BB zegt. Loop af en toe met MK een km of 10-15 met zon 15kg. En 's ochtends naar de AH om mn ontbijt te halen.quote:
Ja maar ben ook alweer 2 maanden bezig he..quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:24 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
[..]
Ten eerste wat BB zegt. Loop af en toe met MK een km of 10-15 met zon 15kg. En 's ochtends naar de AH om mn ontbijt te halen.
Minder afstand, meer gewicht, that's it.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook geen uitdaging
Blitzkriegquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Weet niet wat jullie strategieën zijn?
Op school verhogen ze elke keer de afstand alleen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar ben ook alweer 2 maanden bezig he..
Ik heb gehoord dat het effectiever is elke keer dezelfde kg's op je rug te hebben maar alleen de afstand te verlengen elke keer....Weet niet wat jullie strategieën zijn?
Daarna 4e lijns met woodlandquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Op school verhogen ze elke keer de afstand alleen.
Bij marns laten ze je de vorige bpv 8KM 2e lijns lopen, en de volgende bivak 2x 10KM 3e lijns..
We hebben geen woodlandquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daarna 4e lijns met woodland
Is dat niet mvd eigendom?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij nog interested in een 60L?
Nop geen bruikleenquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Is dat niet mvd eigendom?
Ducttape om de desertelementen van je buks te camoufleren?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:06 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
[..]
Zon witte bakkes in een stad valt ook gewoon op?
Over dat desertkleurtje heb ik al genoeg gevloekt toen ik m net in m'n handen kreegquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ducttape om de desertelementen van je buks te camoufleren?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 07:19 schreef Tem het volgende:
Even wat off-topic geneuzel opgeruimd. Probeer het een beetje bij het onderwerp te houden heren. Wat wel of niet een my little gruber tankje is mag je in DEF bespreken.
Je mag gewoon een militair pak aantrekken in NLD, mits alle "verwijzingen" naar defensie eraf gehaald zijn. Dat betekent voor een DT dus dat bv oa alle knopen verwijderd moeten zijn ivm de leeuw...quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:08 schreef WWolfy het volgende:
Het lijkt me wel dat het op ROTs slaat, militairen zijn ook ambtenaren.
Gaan we weer even verder?quote:
Die is wel prachtig omzeep geholpenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gezien dat andere briljante topic: DEF / Waarom in godsnaam? komen ze hier al heen...![]()
Dus je mag best een GVT aan, als je dan maar alle vlekken eraf haalt?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je mag gewoon een militair pak aantrekken in NLD, mits alle "verwijzingen" naar defensie eraf gehaald zijn. Dat betekent voor een DT dus dat bv oa alle knopen verwijderd moeten zijn ivm de leeuw...
Blijkbaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus je mag best een GVT aan, als je dan maar alle vlekken eraf haalt?
Nee, alleen niet met stickers, rot etc.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus je mag best een GVT aan, als je dan maar alle vlekken eraf haalt?
BNW/ TRU Sjappie...quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die is wel prachtig omzeep geholpen
Mooi, wat voor veel mensen nieuw is verwijderen en zo bijdragen aan de onwetendheid van de massaquote:
Ja er is idd geen wet die dit verbiedt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je mag gewoon een militair pak aantrekken in NLD, mits alle "verwijzingen" naar defensie eraf gehaald zijn. Dat betekent voor een DT dus dat bv oa alle knopen verwijderd moeten zijn ivm de leeuw...
Wel tijd voor in je drukke schema?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef AchJa het volgende:
Ik krijg volgende week mijn veteranenspeld hoorde ik net...![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, alleen niet met stickers, rot etc.
Wat ik zei klopte dusquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Niet een burger die ROT's draagt waar hij geen recht op heeft?
Dat is het dus, volgens AchJa en volgens mijn interpretatie van die wet, wel als je ROT's draagt, of indelings of onderdeels emblemen, etc.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, want de vraag was of het strafbaar is.
Vergeet het woord opzettelijk niet. Met andere woorden als je als wabu een uniform haalt bij de dump waar toevallig nog een bepaald onderscheidingsteken op zit, en je gaat carnavallen, dan is het niet strafbaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is het dus, volgens AchJa en volgens mijn interpretatie van die wet, wel als je ROT's draagt, of indelings of onderdeels emblemen, etc.
Ah, roger.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vergeet het woord opzettelijk niet. Met andere woorden als je als wabu een uniform haalt bij de dump waar toevallig nog een bepaald onderscheidingsteken op zit, en je gaat carnavallen, dan is het niet strafbaar.
The north face borealisquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat voor peppie rugzakkies hebben jullie allemaal < 60L
Jawel, gedeeltelijkquote:
Maar als je dus jezelf voor gaat doen als militair wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vergeet het woord opzettelijk niet. Met andere woorden als je als wabu een uniform haalt bij de dump waar toevallig nog een bepaald onderscheidingsteken op zit, en je gaat carnavallen, dan is het niet strafbaar.
Snugpak Sleeka 35L. Kopen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Osprey talon 22quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef BredeBroeder het volgende:
joods, 50 euroquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Cobra4 op 07-03-2014 14:33:28 ]Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:13 schreef m.k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Cobra4 op 07-03-2014 14:34:00 ]
Viper Special Ops Pack in OD. Top ding.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef BredeBroeder het volgende:
idemquote:Op vrijdag 7 maart 2014 02:57 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Viper Special Ops Pack in OD. Top ding.
Still waiting met die fedora...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:40 schreef Thaboel het volgende:
http://imgur.com/kfg7oGw
Voor als iemand zelf aan de slag wilt
Zoiets zocht ik dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 02:57 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Viper Special Ops Pack in OD. Top ding.
kijk eens bij die neger.quote:
="( Toevallig net toegangquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/forum/128
Hier kun je er meer vinden als je er graag naar kijkt op FOK!.
Geniet zou ik zeggen. Dat is de plek waar dat wel mag binnen FOK!.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/forum/128
Hier kun je er meer vinden als je er graag naar kijkt op FOK!.
ik heb een berghausquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij nog interested in een 60L?
Dan moeten er andere soepjes worden gemaaktquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geniet zou ik zeggen. Dat is de plek waar dat wel mag binnen FOK!.
Dat mag. Als het maar niet in KPD thuishoort.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan moeten er andere soepjes worden gemaakt
ik heb ook nog eens een handig rugzakje 35 Lquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Helaas. Jij had toch ook zo'n peppie rugzakje?
Welk?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik heb ook nog eens een handig rugzakje 35 L
Allo Allo.quote:
3 van de baas, 2 eigen aanschaf.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat kreeg je van de baas naast een crusader dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
3 van de baas, 2 eigen aanschaf.
Uiteraard de Snugpack Sleeka Force 35 en de Warrior Crusader.
2 fluttasjes die ik nooit gebruikt heb en een kleine variant van de berghaus vulcan, incl sidepockets.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat kreeg je van de baas naast een crusader dan?
En is die Warrior Crusader lekker om mee te marsen?
Als je gaat carnavallen doe je je toch ook voor als militairquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar als je dus jezelf voor gaat doen als militair wel.
Welke draak is dat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:40 schreef Thaboel het volgende:
http://imgur.com/kfg7oGw
Voor als iemand zelf aan de slag wilt
Maar je doet het wel?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang om te vallen op hoogtesZelfs de touwbaan vond ik al doodeng.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Na aandringen van wat buddy's toen wel ja...
BBquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als je gaat natressen doe je je toch ook voor als militair
Hoogtes? Twintig cm boven het water?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang om te vallen op hoogtesZelfs de touwbaan vond ik al doodeng.
Nu snap ik eindelijk waarom ze zeiden dat jij in De langste dag zat..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
In dit geval niet nee, maar gewoon dat je makkelijk kan vallen..
Ook jij bent ooit begonnen als mini visstickquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nu snap ik eindelijk waarom ze zeiden dat jij in De langste dag zat..
Jij bent die meid die niet van die truck afdurfde..
Luxe probleemquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Struggles....
Die waren anders in de jaren '60 en '70 heel erg hip om mee naar school te nemen hoorquote:
Ja school geen probleem, stukkie marsen ho maarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die waren anders in de jaren '60 en '70 heel erg hip om mee naar school te nemen hoor
Hmmmm, ik geloof dat er toch ook door militairen flink mee gemarst is in het verleden hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja school geen probleem, stukkie marsen ho maar
Wil jij anders?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm, ik geloof dat er toch ook door militairen flink mee gemarst is in het verleden hoor
Ik zou gewoon voor de goedkoopste van de twee gaanquote:
Verschil van 40,-quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor de goedkoopste van de twee gaan
Want het spul van de baas is weer eens niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Verschil van 40,-
Alleen de een is net ff wat chiller voor marsen
Het spul van de baas mag ik binnenkort inleveren...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Want het spul van de baas is weer eens niet goed genoeg?
Wat wil je er dan mee? Handig tasje voor naar het strand ofzo?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het spul van de baas mag ik binnenkort inleveren...
School, dagtripjes, strand, wandelen, gewoon everyday.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat wil je er dan mee? Handig tasje voor naar het strand ofzo?
Lezen.....quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:17 schreef jitzzzze het volgende:
Kies gewoon een tas, huilebalk. Je doet net alsof het echt enorm belangrijk is; het zijn twee f*cking rugzakken om te gebruiken naar schoolJe hoeft er geen interessante dingen mee te doen; dus het maakt geen reet uit welke je kiest.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor de goedkoopste van de twee gaan
BB gaat marsen naar schoolquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Verschil van 40,-
Alleen de een is net ff wat chiller voor marsen
Hoeft niet, kan welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:17 schreef jitzzzze het volgende:
Kies gewoon een tas, huilebalk. Je doet net alsof het echt enorm belangrijk is; het zijn twee f*cking rugzakken om te gebruiken naar schoolJe hoeft er geen interessante dingen mee te doen; dus het maakt geen reet uit welke je kiest.
Trek een tas uit een rek en gaan... Niet te spannend maken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
School, dagtripjes, strand, wandelen, gewoon everyday.
Ik ben niet zo goed in het niet spannend maken..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Trek een tas uit een rek en gaan... Niet te spannend maken.
Ben je een prepper?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in het niet spannend maken..
Passen... ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:00 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Been there done that. En dr past meer in dan je denkt. Of dr aan... camonet of dr8 ofzo....
Laten we het over dat laatste maar niet hebben, eerst even in de spiegel kijkenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, hup, solliciteren met je gebroken ribben, zonder ruza & zwemdiploma en met je lelijke hoofd
Jij hebt toch plastic spiegels? Van die onbreekbare?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Laten we het over dat laatste maar niet hebben, eerst even in de spiegel kijken
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt toch plastic spiegels? Van die onbreekbare?
Wat bedoel je? De accu van mijn telefoon is vol.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, nou hup, dat ding van je heeft ontlading nodig.
Zozo, reeds gestopt met Tinder?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat bedoel je? De accu van mijn telefoon is vol.
Nooit aan begonnen. En nee, ook niet aan Grinder.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zozo, reeds gestopt met Tinder?
Zou ik ook niet doen, het aantal matches blijft gelijk aan wat je nu hebt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nooit aan begonnen. En nee, ook niet aan Grinder.
Precies, de app zou vastlopen door het overweldigende aantal reacties op mijn goddelijke lichaam + hoofd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, het aantal matches blijft gelijk aan wat je nu hebt.
Of zoals Sam met je DT eropquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, de app zou vastlopen door het overweldigende aantal reacties op mijn goddelijke lichaam + hoofd.
Welke van de drie?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan trek je je smurfjes outfit aan
Ik zie jou meer als Klungelsmurfquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neenee, die is meer weggelegd voor mij
Hoe jij dingen ziet gaat alleen maar fout, hou het maar bij in de spiegel kijken, dan zie je ook zo'n verdraaid beeldquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar in dit specifieke geval heb ik het wel bij het juiste eind
Ik heb geen kermisspiegel aan de muur hangen; heb zelfs een echte glazen spiegel. Die niet iedere keer vervangen hoeft te worden maar gewoon heel blijftquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe jij dingen ziet gaat alleen maar fout, hou het maar bij in de spiegel kijken, dan zie je ook zo'n verdraaid beeld
Wauw, mag ik jou zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb geen kermisspiegel aan de muur hangen; heb zelfs een echte glazen spiegel. Die niet iedere keer vervangen hoeft te worden maar gewoon heel blijft
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar jij bent zo.. zo goddelijk
Ik kan er niets aan doen dat jouw beeld vertroebeld is door een goddelijke interventie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik dus met dat verdraaide beeld
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jouw beeld vertroebeld is door een goddelijke interventie.
Nee hoor, ik wist na 1 post al dat ik gelijk. Het kostte twee pagina's om jou ervan te overtuigen dat ik altijd gelijk hebquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat kostte je dus 2 pagina's, om je gelijk te halen
Ik mag 4 uur in een koelcel staanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:00 schreef Cobra4 het volgende:
Perfect weer om op een terrasje te gaan zitten.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik mag 4 uur in een koelcel staan
Even afkoelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik mag 4 uur in een koelcel staan
In BF3?quote:
Ah,quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah,
Je hoeft nu nog maar 3 uur per keer in de koelcel te staan?
Haha, nee, nu laat ik anderen in de koelcel staanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah,
Je hoeft nu nog maar 3 uur per keer in de koelcel te staan?
Chef koeling geworden dus?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha, nee, nu laat ik anderen in de koelcel staan
Bij de Aldi?quote:
Feli.quote:
Welke?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, de winkel waar ze vroegah nog stropdassen droegen.
En zo heurt het ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, de winkel waar ze vroegah nog stropdassen droegen.
Een minuut moeten wachten tot de buizen warm zijn voordat je naar de radio kan luisteren is nostalgie.quote:
Voor jou ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een minuut moeten wachten tot de buizen warm zijn voordat je naar de radio kan luisteren is nostalgie.
neehquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:50 schreef WWolfy het volgende:
BB je bent nog niet eens oud genoeg voor nostalgie
Bewaar het voor wanneer je met pensioen bent.
BB is van een generatie die MSN als nostalgie ziet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een minuut moeten wachten tot de buizen warm zijn voordat je naar de radio kan luisteren is nostalgie.
sowieso deze.quote:Op zondag 9 maart 2014 02:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
BB is van een generatie die MSN als nostalgie ziet.
BB ziet het verschijnen van zijn eerste schaamhaar al als nostalgie.quote:Op zondag 9 maart 2014 02:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
BB is van een generatie die MSN als nostalgie ziet.
Verkapte nazi in dat topicquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:57 schreef Erasmo het volgende:
WGR / Bosgrond kopen, wat kan ik het beste doen?
quote:Op zondag 9 maart 2014 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
BB ziet het verschijnen van zijn eerste schaamhaar al als nostalgie.
Hier straks het balkon algenvrij maken en kijken of ik wat planten in potten kan doen zonder dat de katten het vernaggelenquote:Op zondag 9 maart 2014 09:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heerlijk. Straks lekker sleutelen aan de auto buiten.
Ook een keer JTAC uit mogen hangen met die jongens van FST (als oef, uiteraard)quote:
Geloof ik graag. Maar dit zijn niet echt dingen die je op je naam wil hebben staan.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:47 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ook een keer JTAC uit mogen hangen met die jongens van FST (als oef, uiteraard)
Was best leuk en interessant
Wielerploeg ICT is ook weer van de zolderkamer gekomen...quote:Op zondag 9 maart 2014 09:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heerlijk. Straks lekker sleutelen aan de auto buiten.
Zit me nu al te ergeren aan die vadsige knuppels... Menen dat de hele weg van die lui zelf is.quote:
Als je geluk hebt bellen ze nog een keerquote:Op zondag 9 maart 2014 14:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit me nu al te ergeren aan die vadsige knuppels... Menen dat de hele weg van die lui zelf is.
Ontwaseming doet raar, kilometertellerkabel is versleten en het raam linksvoor wil niet omlaag. Apk is verlopen maar ga hem niet oplappen omdat ik binnenkort overstap op een DS.quote:
als je de ontwaseming fixt kom je wel door de apk, dat verkoopt wel een stuk beterquote:Op zondag 9 maart 2014 17:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ontwaseming doet raar, kilometertellerkabel is versleten en het raam linksvoor wil niet omlaag. Apk is verlopen maar ga hem niet oplappen omdat ik binnenkort overstap op een DS.
Ah, straks maar weer even kijken dus.quote:
Was die nicht net op weg om een beetje een vent te worden, breekt ie af...quote:
Correct en correct.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:27 schreef Bouke-p het volgende:
Vind t wel grappig. Toch nog pluspubten voor die trien die ondanks dr hoogtevrees door gaat.
En voor de azijnpissers :p ik heb heel grote stoere militairen in paniek zien raken voor een infuusnaaldje.....
pech inderdaadquote:Op zondag 9 maart 2014 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was die nicht net op weg om een beetje een vent te worden, breekt ie af...![]()
En die strater is toch wel goed bezig. Had eea al redelijk goed ingeschat.
Vindt die naalden allemaal niet zo spannend. Eerste en tevens enige keer dat ik er een kreeg tijdens oefening zelfs twee keer moeten prikken omdat mn bloedvat te diep lag. Alleen het moment dat die naald door de huid moet vind ik ff irritant. Daarna niks aan de hand zolang je je arm niet beweegt.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:38 schreef Kostertjuh het volgende:
Ik heb ook een schurft aan infuusnaalden : ')
1.93m 82kg en je vind me dik?quote:
En nu verwacht je zeker ook nog de lengte van mn piel?quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:56 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
1.93m 82kg en je vind me dik?
2x jaquote:Op maandag 10 maart 2014 14:59 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
En nu verwacht je zeker ook nog de lengte van mn piel?
Post vetpercentage dan laffe dikzakquote:Op maandag 10 maart 2014 13:56 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
1.93m 82kg en je vind me dik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |