Ik wil foto'squote:
Heauxmeauxquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, ik val niet op wijven met een kop alsof ze 30 zijn
Vanochtend ff in het laatste tenue voorschrift gekeken, bies staat er idd wederom in, echter itt jouw antwoord staat de pet AT er nog gewoon tussen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:05 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nou ff doorgebeld betreffende dat AT: De normale regiments/korpsbies blijft gewoon behouden. En met de afschaffing van de pet DT voor personeel lager dan opperofficieren is ook de pet AT afgeschaft, dus mag gewoon mn eigen baret bij het AT dragen. Hoef dus alleen nu de bies bij de firma Pisa te laten vervangen en even regelen dat ik de goede set strepen krijg en dan heb ik er een mooi tenue bij voor gala's ed.
Och, gewoon voor een doordeweekse dag als binnenslaper...quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:25 schreef WWolfy het volgende:
Vind 'r inderdaad niet bijzonder mooi ofzo
Heb je die toevallig digitaal?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vanochtend ff in het laatste tenue voorschrift gekeken, bies staat er idd wederom in, echter itt jouw antwoord staat de pet AT er nog gewoon tussen...
Neen, atm niet. Zal volgende week worden dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:42 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Heb je die toevallig digitaal?
Mevrouw van de kleermakerij KPU zij dat de baret nu ook toegestaan is, omdat de pet AT net als de pet DT niet meer standaard verstrekt word aan subalterne en hoofdofficieren.
Mn telestick is weer eens brak, dus kan er zelf atm ook niet bijquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Neen, atm niet. Zal volgende week worden dan.
Maar past die dikkere loop niet in de gewone handgreeprail van de Colt C7 dat ze die zwarte rail erop hebben?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:58 schreef Rave_NL het volgende:
Correct, dit is de LOAW na de colt-update. Zie de dikkere loop en de voorsteunen.
Ja precies, daarom vroeg ik me ook af waarom er nu opeens een rail op zit in plaats van die oude handbeschermer voor de LOAW. Die dikke zwarte.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef Rave_NL het volgende:
Geen idee, maar de LOAW heeft altijd andere handbeschermers gehad.
Maar heb je enig idee hoe de LOAW presteerd tov de USMC M27 IAR?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef Rave_NL het volgende:
Geen idee, maar de LOAW heeft altijd andere handbeschermers gehad.
Ik snap die lamp om de hand nooit bij Marnsquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heuy Rave, is dit de mariniers hun LOAW?
[ afbeelding ]
Ik dacht dat er een andere handbeschermer op zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |