sexjobspuntnl?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:04 schreef VeerEli het volgende:
Ik zou echt geen fuck zelf doen van al dat klussen enzo
Alleen inrichten en soppen
Soppen snap je ghahahahaha xD
Nee doe maar niet, stel je voor dat je nagel afbreekt zeg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:04 schreef VeerEli het volgende:
Ik zou echt geen fuck zelf doen van al dat klussen enzo
Alleen inrichten en soppen
Soppen snap je ghahahahaha xD
Omg mental imagequote:Op woensdag 5 maart 2014 23:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Who am I kidding, ik zou de stukjes pinda uit je rozenknop zuigen.
Welterusten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme man. Hele week niet aan het werk, wordt ik voor morgen gebeld. Moet ik voor fucking 2,5 uurtjes werken om 6 uur m'n nest uit én ben ik heen en terug 2 uur bezig. Fucking faggots om mij te bellen voor die shit.
Thinking that I'm that type of girlquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, stel je voor dat je nagel afbreekt zeg.
Waarom doe je het dan niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thinking that I'm that type of girl!
Niet 365/365 je dubbele ramen links/rechts op een kiertje doen ter ventilatiequote:Op woensdag 5 maart 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
"Nee, dan krijg ik het koud."
Maar wel in de winter raam open zetten.
Kun je een sample sturen? Kan zo je poep niet ruiken...quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Maar ben ik dan serieus de enige die zijn eigen poep niet vind stinken?
Stinkt minder.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Dat is normaal. Je bent je eigen stank gewend. Het stinkt wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Koud met kleren of deken =quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
"Nee, dan krijg ik het koud."
Maar wel in de winter raam open zetten.
Na een goede biersessie moet ik soms toch echt wel direct doorspoelen en daarna verder schijten hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Vrouwen met lelijke/kapotte nagels.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, stel je voor dat je nagel afbreekt zeg.
Bierschetenquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na een goede biersessie moet ik soms toch echt wel direct doorspoelen en daarna verder schijten hoor.
Wist je dat het beter is om je raam twee keer per dag een kwartiertje open te doen? #chaifactsquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet 365/365 je dubbele ramen links/rechts op een kiertje doen ter ventilatie.
Many reasons. Te lomp, snap er geen kut van, vind het kutwerk en ben er nog nooit toe gedwongen om te doen dus why the fuck should I.quote:
Ik wil je wel opwarmen hoor, hehehehe.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Koud met kleren of deken =
Koud zonder kleren =
Geen ventilatiesysteem hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet 365/365 je dubbele ramen links/rechts op een kiertje doen ter ventilatie.
Ik vind het juist wel leuk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Many reasons. Te lomp, snap er geen kut van, vind het kutwerk en ben er nog nooit toe gedwongen om te doen dus why the fuck should I.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist je dat het beter is om je raam twee keer per dag een kwartiertje open te doen? #chaifacts
Gvd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo dat?
En no wai, dan zit ik 23,5 uur per dag in m'n eigen ruftenlucht.
neequote:Op woensdag 5 maart 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ja ik ben toch ook lomp, toch kan ik het en vind ik het ook leuk om te doenquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Many reasons. Te lomp, snap er geen kut van, vind het kutwerk en ben er nog nooit toe gedwongen om te doen dus why the fuck should I.
Ja, dat vond ik ook leuk vroeger. Is wat anders dan fucking boren en gordijnrails op te hangen en shit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ben toch ook lomp, toch kan ik het en vind ik het ook leuk om te doenMisschien omdat ik al als klein kind hutten bouwde.
In Amsterdam hutten bouwen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ben toch ook lomp, toch kan ik het en vind ik het ook leuk om te doenMisschien omdat ik al als klein kind hutten bouwde.
vocarooquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Er ontsnapte een Ron Brandstederlach
Lief.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil je wel opwarmen hoor, hehehehe.
Jammer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit niet op laptop, en kan niet lachen op commando.
Flopshowquote:
Ik ken niet veel in A'dam maar ik geloof je meteen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yeah, in het Rembrandtpark heb je zo'n bouwspeelplaats.
he koelie hele dag hou je je met laatste nieuwtjes op fok bezig, faka met dattquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:31 schreef Vaseline_ het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #99
Oh lord he's back.
Gvdquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh lord he's back.
FOK! roddels is mijn leefquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
he koelie hele dag hou je je met laatste nieuwtjes op fok bezig, faka met datt
#hungergamesstiloowquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh lord he's back.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:57 schreef Modus het volgende:
Chloro be like 'hee een luik in de keukenvloer'.Hoe heette deze film ookalweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest 'm nog kijken.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:57 schreef Modus het volgende:
Chloro be like 'hee een luik in de keukenvloer'.Hou op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ik heb echt geen flauw idee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe heette deze film ookalweer?Moest 'm nog kijken.
Ken ik niet, maar zal vast geen rund in zittenquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, morgen murgh makhani eten trouwens#koeliepride
Nee, boterkip.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar zal vast geen rund in zitten
Pics pls.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, morgen murgh makhani eten trouwens#koeliepride
quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar zal vast geen rund in zitten
Waarom mag ik nooit komen eten?quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom gewoon eten, koelies onder elkaar.
Omdat jij je 7 vd 10 keer als een B gedraagt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom mag ik nooit komen eten?
inb4 niet genoeg eten op de wereld om jou te voeden
Boerin? Bitch? Bakra?quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat jij je 7 vd 10 keer als een B gedraagt.
Chloro 2.014 niet.quote:
Je bent zelf.quote:
Noice, morgen na stage ff m'n OV-chip opladen en dan zie je me rond etenstijdquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom gewoon eten, koelies onder elkaar.
Zit Chloro 2.014 ook in de crew?quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chloro 2.014 niet.
Slaap lekker ntb hdjnsijs
Heb je golero nog steeds niet ten huwelijk gevraagd?quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zit Chloro 2.014 ook in de crew?
Nee, cholera is eng.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je golero nog steeds niet ten huwelijk gevraagd?
gecke cthulhu is zequote:Op donderdag 6 maart 2014 02:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
I know dat feel, de ene dag alles proper, de andere dag gebroken koek.
*grmblquote:
Yessss, was weer een mooi feestjequote:Op donderdag 6 maart 2014 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonnetje in huis
[..]
Robo
carnaval achter de rug?
best wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Yessss, was weer een mooi feestjeJij goed gevierd?
air max?quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb Nikes met zebraprint gekocht voor de zomer
Gr. Gr. Nel Veerkamp
Nee zo geavanceerd wilde ik ook weer niet gaanquote:
gemiste kans. jammerquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee zo geavanceerd wilde ik ook weer niet gaan
Gewoon sneakers
Ja ik begin vandaag weer... Maar ben nu pas moe haha gisteren voelde ik me bijzonder goedquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best wel.
alleen dinsdag erg rustig aan gedaan aangezien ik gisteren alweer aan het werk was
quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Yessss, was weer een mooi feestjeJij goed gevierd?
ik voelde me gisteren best fit, gisteravond viel ik bijna rechtop in slaap en om 2 uur lag ik een uur wakkerquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik begin vandaag weer... Maar ben nu pas moe haha gisteren voelde ik me bijzonder goed
Hebben senioren wel vakerquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voelde me gisteren best fit, gisteravond viel ik bijna rechtop in slaap en om 2 uur lag ik een uur wakker
okequote:Op donderdag 6 maart 2014 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben senioren wel vaker
Ik kan het weten
Is vet lekkerquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:21 schreef Murdera het volgende:
hoe zou bloemkool met kerrie zijn, beetje nice?
IKNOWRIGHTquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was fucking chill
Bloemkool/kip/kerrieDaaaaaaim son
![]()
![]()
Ik doe vanavond ook... toevalligquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou de rest trouwens nog chill zijn als ik het vanavond nog even opwarm?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe vanavond ook... toevallig
Maar nooit zo lekker helaas.
Of gewoon chilivlokken over gooienquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:15 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Meh, dan misschien nog iets chills er bij maken. Goede hamburger ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:26 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Wat? dat is gewoon russisch hoor, althans een dialectquote:
Nee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zit Chloro 2.014 ook in de crew?
Doe altijd lief tegen jou.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
I know dat feel, de ene dag alles proper, de andere dag gebroken koek.
moest lachenquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat? dat is gewoon russisch hoor, althans een dialect
lijkt niet gespiegeld, hij schrijft met rechts toch? wel apartquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is de foto gespiegeld? of draagt hij zn horloge en trouwring rechts?
Hahaha.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
moest lachen
[..]
lijkt niet gespiegeld, hij schrijft met rechts toch? wel apart
Tevens.
[ afbeelding ]
Spuiten en slikken is niet meer wat het wasquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
Koblenko spuit en slikt
Ga ms binnenkort beginnen met dit kijken
kk hij is nog luier dan ikquote:
Geen idee, kijk het nooit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Spuiten en slikken is niet meer wat het was
zag haar laatst hindajimmy, ze is in t ekt ook appetijtelijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, kijk het nooit.
Geraldine zit er nog wel in blijkbaar
Ja maar zelfs met Gerrie er nog in kijk ik niet eens meerquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, kijk het nooit.
Geraldine zit er nog wel in blijkbaar
Wel echt konkoklein hequote:Op donderdag 6 maart 2014 10:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zag haar laatst hindajimmy, ze is in t ekt ook appetijtelijk
Ze zullen daar maanden om rouwenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar zelfs met Gerrie er nog in kijk ik niet eens meer
Niet anders verwacht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zag haar laatst hindajimmy, ze is in t ekt ook appetijtelijk
Wow, het zit diepquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blauwe bosbessen muffin thee dus
Dat drinkt Nootmans en hij raadt het aan
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:23 schreef Modus het volgende:
Hoe zou dit topic er uitzien als je naakt mocht posten. Sowieso was Nootmans dan een stuk productiever op zijn werk..
waarom kraak jij altijd vrouwen af?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel echt konkoklein heEn best een slechte huid ook, tenminste toen ik d'r zag zat ze echt vol pukkels.
Dit afkraken vindenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
waarom kraak jij altijd vrouwen af?
het valt me op dat jij echt consequent elke Chick afkraakt die hier wordt geprezenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit afkraken vindenZe is nog steeds nice.
Oké prima, je zit 24/7 mee te kijken als ik post dus?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
het valt me op dat jij echt consequent elke Chick afkraakt die hier wordt geprezen
zo ongeveer wel jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oké prima, je zit 24/7 mee te kijken als ik post dus?
Is dat erg afgenomen dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar wel door het algehele afgenomen kijkcijfer
coinfarmer installeren wajooooooquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zit op een ziek snelle PC op de HHS gek wejooo
nou en hou je bekquote:
De mensheidquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)er-bij-zon-dan-regen
O, echt?
fak jou a mattiequote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)er-bij-zon-dan-regen
O, echt?
Ik heb het nog gelezen ookquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
R&P / Wat is er mis gegaan? Zorgen om mijn ex
Damn
Haha ja ik ben ook net klaar.... precies mijn reactie, ik ben echt compleet in de war dat er zulke gasten zijnquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb het nog gelezen ookShit wat een miet ben je als je zo met je laat spelen, grow some fucking balls.
Wedden dat als ze hem nu weer deblokkeert ie gewoon weer als een hondje achter d'r aan looptquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja ik ben ook net klaar.... precies mijn reactie, ik ben echt compleet in de war dat er zulke gasten zijnecht heel erg dit....
100% zeker, jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wedden dat als ze hem nu weer deblokkeert ie gewoon weer als een hondje achter d'r aan loopt
28 is ze toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
100% zeker, jaals of dat de enige vrouw op de wereld is... of naja vrouw... meisje
dit onder een kloontje op FOK! zetten vind ik logischer dan die grindtegelkop van jou op FOK! posten.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af toen je in hoe zie je er nu uit postte.
Wowquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
dit onder een kloontje op FOK! zetten vind ik logischer dan die grindtegelkop van jou op FOK! posten.
Ben niet meer op de hoogte wie nou wie nog doet... 1 dikke orgie.quote:
Picsquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb Nikes met zebraprint gekocht voor de zomer
Gr. Gr. Nel Veerkamp
Mur en vas mountainbike?quote:
quote:
Heb ik al gepost slome.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
Die lach van Hakuna altijd![]()
in wat draag jij vandaag
Sorry.quote:
link dan gelijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
Die lach van Hakuna altijd![]()
in wat draag jij vandaag
Nee, er moet wel een uitdaging in zitten.quote:
Zulke mannetjes in de Appie altijd lekker met hun broek onder hun reet vakkenvullen. Trap die gasten lekker naar huis en kom maar terug als je er normaal uitziet. Snap niet waarom ze dat toelaten.quote:
Het zit diep.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Zulke mannetjes in de Appie altijd lekker met hun broek onder hun reet vakkenvullen. Trap die gasten lekker naar huis en kom maar terug als je er normaal uitziet. Snap niet waarom ze dat toelaten.
Sowieso kan je als vrouw toch zulke gasten niet serieus nemen mijn god "ja het zit gewoon lekkerder" Ja daarom moet je ook zo als een debiel lopen, omdat het zooooo handig zit..
Zeg dat tegen ze.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Zulke mannetjes in de Appie altijd lekker met hun broek onder hun reet vakkenvullen. Trap die gasten lekker naar huis en kom maar terug als je er normaal uitziet. Snap niet waarom ze dat toelaten.
Sowieso kan je als vrouw toch zulke gasten niet serieus nemen mijn god "ja het zit gewoon lekkerder" Ja daarom moet je ook zo als een debiel lopen, omdat het zooooo handig zit..
Ja hallo ik ben geen AH manager.quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyy!!! Ik zit met Guus in de slowchat!!quote:
Straks worden we ook nog weggepestquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyy!!! Ik zit met Guus in de slowchat!!
En zomaar, zomaaaaaaaar op een soggende donderdagmiddag herhaalt het verleden zich. Ik zeg: i love it.
Hier hoge nootquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geen zorgen ZarB. Als de noot het hoogst is, is de redding nabij.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Straks worden we ook nog weggepest
ben neit licht getintquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga gewoon bij Prez onder de brug.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Straks worden we ook nog weggepest
daar weet jouw witte eendenbibs alles vanquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan kun je nog gewoon kontneuken hoor.
Die is nog aardig rood van gister.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
daar weet jouw witte eendenbibs alles van
Omdat dit een kutplek isquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom blijven we hier eigenlijk nooit?
Als je hier goed genoeg je best doet dan gaat de rest weg en dan blijf je hier alsnog met je eigen clubje over.quote:
Trommel JMF en Aber op.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als je hier goed genoeg je best doet dan gaat de rest weg en dan blijf je hier alsnog met je eigen clubje over.
Dat hardnekkige onkruid dat hier zit gaat niet zomaar weg. Daar is WOIII voor nodig waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als je hier goed genoeg je best doet dan gaat de rest weg en dan blijf je hier alsnog met je eigen clubje over.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Trommel JMF en Aber op.
It's D-Day
Wij ZIJN WO3!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:00 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat hardnekkige onkruid dat hier zit gaat niet zomaar weg. Daar is WOIII voor nodig waarschijnlijk
De een trekt je vanavond uit elkaar en de ander laat zich nu door die een uit elkaar trekken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:00 schreef ZarB het volgende:
[..]![]()
Man, ik weet niet waar ik ze kan vinden!!!
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Trommel JMF en Aber op.
It's D-Day
Iedereen kan hier gewoon posten hoor, maar ga niet zo opperhoofd doen manquote:
Nou dus als we er nu eentje van hun contacten dan hebben we ze allebei!!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De een trekt je vanavond uit elkaar en de ander laat zich nu door die een uit elkaar trekken.
Ja gelukkig!! Bij jou ook??quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe is het met je soa eigenlijk, is die al weg?
Wij posten hier 10 post wat niets met dat alles te maken heeft en worden meteen uitgescholden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iedereen kan hier gewoon posten hoor, maar ga niet zo opperhoofd doen manwegpesten of overnemen of al dat gezeik, we zijn hier niet op het schoolplein.
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:01 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou dus als we er nu eentje van hun contacten dan hebben we ze allebei!!!
Waar word je uitgescholden?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:02 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Wij posten hier 10 post wat niets met dat alles te maken heeft en worden meteen uitgescholden.
Precies wat ie zegt; kinderachtig gedoe met dat 'overnemen'quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:02 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Wij posten hier 10 post wat niets met dat alles te maken heeft en worden meteen uitgescholden.
Ga terug naar keukenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dat is niet het enige wat mannen kunnen zeggen, go on.
Maar het is wel waarheid.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dat is het enige wat mannen kunnen zeggen, go on.
quote:
Single mannetjes die als ze eens een vriendin krijgen zwaar onderdrukt worden, in de dop dit..quote:
Alleen de "vast ongesteld" opmerking was nog slechter.quote:
Maak je geen illusies. Wij krijgen nooit een vriendinquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Single mannetjes die als ze eens een vriendin krijgen zwaar onderdrukt worden, in de dop dit..
Hier ga je al in de fout.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Single mannetjes die als ze eens een vriendin krijgen zwaar onderdrukt worden, in de dop dit..
Touche, vrindje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:06 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Wij krijgen nooit een vriendin
Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen de "vast ongesteld" opmerking was nog slechter.zoveel kutopmerkingen te maken en jij moet lachen om de 2 aller oudste en meest kansloze?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:06 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Wij krijgen nooit een vriendin
quote:
Deze vond ik redelijk grappig, maar dat zal ik maar niet laten weten want dan wordt men hier boos.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze vond ik redelijk grappig, maar dat zal ik maar niet laten weten want dan wordt men hier boos.
Ik heb pokerface en lachhuil van binnen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:08 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je lacht van binnen maar huilt van buiten
Je hebt een pokerface van binnenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb pokerface en lachhuil van binnen.
Moeten ze ook met limburg en friesland doen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon afstoten naar rusland. opgelost
Je hebt pokerface én lachhuil van binnen, maar wat van buiten dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb pokerface en lachhuil van binnen.
Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt een pokerface van binnen
Limburg en Brabant en Vlaanderen eigen land.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moeten ze ook met limburg en friesland doen.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
GMTA ofzoquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je hebt pokerface én lachhuil van binnen, maar wat van buiten dan?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hahahahahahaha GMTAS jongens ;D ;ppquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je hebt pokerface én lachhuil van binnen, maar wat van buiten dan?
quote:
Weer GMTA wtf !!!!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Hahahahahahaha GMTAS jongens ;D ;pp
niet aan de russen aub.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moeten ze ook met limburg en friesland doen.
Heb nog nooit in PUB gepostquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:10 schreef Modus het volgende:
Je vraagt je toch af waarom ze PUB ooit gesloten hebben.
Opdat wij niet vergetenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:10 schreef Modus het volgende:
Je vraagt je toch af waarom ze PUB ooit gesloten hebben.
Je hebt gewoon geen eigen mening en kopieëert die van een ander en noemt het vervolgens GMTA om intelligent te lijkenquote:
Wat is dezequote:Op donderdag 6 maart 2014 14:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen eigen mening en kopieëert die van een ander en noemt het vervolgens GMTA om intelligent te lijken
Ga nooit ruziën binnen je eigen club!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen eigen mening en kopieëert die van een ander en noemt het vervolgens GMTA om intelligent te lijken
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:11 schreef ZarB het volgende:
Jongens ik ben weg. Anders komt het nooit goed.
Maar voor je het weet ben ik terug............
En ik zal jmffie meenemen
Je gaat boodschappen doen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:11 schreef ZarB het volgende:
Jongens ik ben weg. Anders komt het nooit goed.
Maar voor je het weet ben ik terug............
En ik zal jmffie meenemen
Was maar grapje gquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ga nooit ruziën binnen je eigen club!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |