Ja tafel nog steeds niet afquote:
Uberhaupt de wc/badkamerdeur dichtdoenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Poep jij wel eens met de deur open?
quote:
Sowieso wat doen vrouwen op de wc?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En dan beetje likken enzo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Sowieso wat doen vrouwen op de wc?
Er was gewoon een wachtrij bij de vrouwen wc, in het pretpark... gaan ze elkaars schaamlippen wassen ofzo?
Nee, hoef die stank toch niet nog makkelijker naar de rest van het huis te laten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe jij dat serieus zelf?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]!
Wilde vandaag m'n gordijnrails ophangen, moest ik een betonboor voor hebben. Kan niet handelen dat ik het nu niet op heb kunnen hangen.
Eigen poep stinkt nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, hoef die stank toch niet nog makkelijker naar de rest van het huis te laten.
Gelukkig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, hoef die stank toch niet nog makkelijker naar de rest van het huis te laten.
Ik heb in de ochtend strontjes in m'n ooghoeken die grappiger zijn dan jouw verhaaltjes.quote:
Noicequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik douche nu wel met de deur open. Feels good.
Ja. Alles wat ik zelf kan doen, doe ik zelf. #bouwvakkerVasquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe jij dat serieus zelf?![]()
![]()
weet niet wat ik hiervan moet denken
Dat doe ik sowieso altijd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig.Ik douche nu wel met de deur open. Feels good.
Pinda's eten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef Nober het volgende:
[..]Wat nog meer? Zodat ik beter begrijp waarom er wachtrijen zijn...
Uhhhh. Geen idee?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is daar niet zo'n psychologische term voor?
Loop je ook na het douchen nog paar uur naakt rond?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso altijd.Anders wordt het een te erge sauna.
Boks sister.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Alles wat ik zelf kan doen, doe ik zelf. #bouwvakkerVas
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb jij geen ventilatie in je wc/douche ofzo?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso altijd.Anders wordt het een te erge sauna.
Yeah bitch.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is daar niet zo'n psychologische term voor?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shitquote:
Ik schijt niet in de badkamer. Badkamer heeft geen raam, wel afzuiging. WC heeft een raampje, maar still.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Heb jij geen ventilatie in je wc/douche ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |