Ik ook.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of dat je op de wc zit en het licht ineens uit gaat. Dat dan blijkt dat je het lichtknopje niet goed had ingedrukt.
haha hij is ook zelfde kleur loooool LOLquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Moet nu soms wel aan jou denken als ik naar het wc-papier kijk.
Da's toch vaag man, hoe klein is die kans nou, en dan denk je er een keer aan, gebeurt het een kwartier laterquote:
Die beesten zijn sowieso raar. Kunnen tegen muren oplopen en shit, hoe dan!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel echt vaag man, hij sprong kk random alsof hij zich een konijn voelde ineens, alsof hij dik aan de pillen zat.
Mooi.quote:
hjbquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haha hij is ook zelfde kleur loooool LOL
[..]
[..]
Hahaha.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooi.
M'n oom vroeg dat ook eens, hij lachte me uit en vond vouwen voor vrouwen.
Zeker back in da dayz ook propper in Spanje en andere oordenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooi.
M'n oom vroeg dat ook eens, hij lachte me uit en vond vouwen voor vrouwen.
Raarste wat ik heb meegemaakt is dat ik terugkwam van de stad van het shoppen en ik zat in de tram en had zo'n levensecht scenario in m'n hoofd dat ik de tram uitstapte en m'n tassen was vergeten. GEBEURDE DIT GODVERDOMME. Gewoon precies hetzelfde als dat scenario in m'n hoofd wtf.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's toch vaag man, hoe klein is die kans nou, en dan denk je er een keer aan, gebeurt het een kwartier later.
Deze is echt heel erg slecht.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeker back in da dayz ook propper in Spanje en andere oorden?
Geil topic wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben alleen een propper met plassen. Met poepen ben ik een vouwer.
Inb4 vrouwen poepen niet![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben alleen een propper met plassen. Met poepen ben ik een vouwer.
Inb4 vrouwen poepen niet![]()
Is daar niet zo'n psychologische term voor?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Raarste wat ik heb meegemaakt is dat ik terugkwam van de stad van het shoppen en ik zat in de tram en had zo'n levensecht scenario in m'n hoofd dat ik de tram uitstapte en m'n tassen was vergeten. GEBEURDE DIT GODVERDOMME. Gewoon precies hetzelfde als dat scenario in m'n hoofd wtf.
quote:
Hulp nodig met in elkaar zetten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja goed.Volgende week komt m'n nieuwe bank.
En volgende week ook eettafel en stoelen halen, dan is het niet meer zo leeg hier.
![]()
Dit is alles wat ik over de vrouwelijke users en poepen heb gelezen.quote:
Nee. Jij?quote:
leef maar in die waanquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, volgens mij ben jij juist mad omdat ik je een kk knuppel vind.
Poep jij wel eens met de deur open?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit is alles wat ik over de vrouwelijke users en poepen heb gelezen.![]()
Ja tafel nog steeds niet afquote:
Uberhaupt de wc/badkamerdeur dichtdoenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Poep jij wel eens met de deur open?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |