quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vertrouw volkomen op Chloro haar mening.
Stelletje schaarders.quote:
Laatste keer dat ik dat deed had ik een kapsel als Krusty the Clown en de outfit van Boes-Boes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vertrouw Chloro haar mening volkomen.
Ah, zit je weer in je Chlorohaatperiode?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed had ik een kapsel als Krusty the Clown en een outfit van Boes-Boes.
Wtf? Dat was niet eens haat? Y so insecure?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, zit je weer in je Chlorohaatperiode?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed had ik een kapsel als Krusty the Clown en de outfit van Boes-Boes.
Begint een beetje op te vallen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf? Dat was niet eens haat? Y so insecure?
Doet gewoon pijn ja. Ben gewoon emotioneel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf? Dat was niet eens haat? Y so insecure?
Ja goed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:
Chlo hoe bevalt je huisje? Al helemaal gesetteld en weer rustig?
Waar zit je nu op dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja goed.Volgende week komt m'n nieuwe bank.
En volgende week ook eettafel en stoelen halen, dan is het niet meer zo leeg hier.
![]()
Op m'n oude bank...quote:
Oh geen idee, doet het hier gewoon?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Pics!!
Je UI doet het trouwens niet maar misschien is dat wel je bedoeling.
Oh hehehequote:
HAHAAHAHAHquote:
Bij haar of bij mij?quote:
Ik heb wel een verhaaltje om je op te vrolijken. Ik ging vanmiddag zo wat papieren weggooien in de prullenbak (er is niet eens een papierbakquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doet gewoon pijn ja. Ben gewoon emotioneel.
Zal ik doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh heheheMaar chill. Pics showen als klaar?
[..]
HAHAAHAHAH
Ahw, rip muisje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij haar of bij mij?
[..]
Ik heb wel een verhaaltje om je op te vrolijken. Ik ging vanmiddag zo wat papieren weggooien in de prullenbak (er is niet eens een papierbak), en het scheen al dat er muizen waren in het pand, en even ervoor meende mijn stagebegeleider ook al een muis te horen, dus toen meende ik iets te zien bewegen in die prullenbak. Hij verklaarde me voor gek en dacht dat ik een grapje maakte ofzo, gooide even later een vrouwelijke collega iets in diezelfde bak, gilde ze hard en sprong ze echt weg zoals een typische chick-reactie, helemaal moeten bijkomen enzo
.
Gingen wij kijken, schrok ze zo omdat die muis deze keer gewoon bovenop alle troep stond te chillen. Besloten ze om hem buiten los te laten, dus zij dat beest er een beetje uit proberen te schudden met moeite, uiteindelijk was 'ie eruit, maar hij liep een partij mank en traag. En hij maakte ook spastische sprongen van gewoon 5 cm hoog ofzo
. Dus waarschijnlijk had 'ie al van het muizengif lopen snoepen ofzo en waren dit zijn laatste momentjes.
Waarschijnlijk is 'ie even later overleden, dunno, wij gingen weer naar binnen.
Toch niet zo'n heel vrolijk verhaaltje achteraf.
Awh zo zielig.. Zou nooit muisjes vangen met gif.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij haar of bij mij?
[..]
Ik heb wel een verhaaltje om je op te vrolijken. Ik ging vanmiddag zo wat papieren weggooien in de prullenbak (er is niet eens een papierbak), en het scheen al dat er muizen waren in het pand, en even ervoor meende mijn stagebegeleider ook al een muis te horen, dus toen meende ik iets te zien bewegen in die prullenbak. Hij verklaarde me voor gek en dacht dat ik een grapje maakte ofzo, gooide even later een vrouwelijke collega iets in diezelfde bak, gilde ze hard en sprong ze echt weg zoals een typische chick-reactie, helemaal moeten bijkomen enzo
.
Gingen wij kijken, schrok ze zo omdat die muis deze keer gewoon bovenop alle troep stond te chillen. Besloten ze om hem buiten los te laten, dus zij dat beest er een beetje uit proberen te schudden met moeite, uiteindelijk was 'ie eruit, maar hij liep een partij mank en traag. En hij maakte ook spastische sprongen van gewoon 5 cm hoog ofzo
. Dus waarschijnlijk had 'ie al van het muizengif lopen snoepen ofzo en waren dit zijn laatste momentjes.
Waarschijnlijk is 'ie even later overleden, dunno, wij gingen weer naar binnen.
Toch niet zo'n heel vrolijk verhaaltje achteraf.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh geen idee, doet het hier gewoon?
Als het net zoiets als die geweldige kerstboom van je is word...quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, rip muisje.
Ik dacht vanavond dat ik de deurbel hoorde, dus ik loop naar de deur, staat er niemand. Even later weer precies hetzelfde. Wtf.
Dit jaar ga ik een supergrote kerstboom neerzetten, mag jij 'm komen versieren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Danny zal je wel een schadevergoeding geven.
[..]
Als het net zoiets als die geweldige kerstboom van je is word...
inb4 #smoothlikekrio commentquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik een supergrote kerstboom neerzetten, mag jij 'm komen versieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |