Yup. Goed zo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van history channel?zal eens kijken.
Ben jij die Niels ofzo ja?quote:
Nice. Had Vikings gedownload samen met House of Cards. Begonnen met House of Cards, maar Vikings is ook dik dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:35 schreef Chloroform het volgende:
Mortie, je moet de serie Viking checken. Is vet.
Nee laat maar.quote:
...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
vroeger had ik wel eens van die vage anime boekjes ofzo, met allemaal van die dark side fantasy vrouwtjes met pikante pakjes
ik ging altijd met eikel er tegen aan wrijven en neuken
soms met mattie erbij
Zou je dat niet eerst eens even zelf beoordelen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nice. Had Vikings gedownload samen met House of Cards. Begonnen met House of Cards, maar Vikings is ook dik dus
LAKITU LAKITUquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
Heeft Lakitu zich reeds weer gemeld hier? Ik mis die Hyvespedo.
Ik vertrouw volkomen op Chloro haar mening.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou je dat niet eerst eens even zelf beoordelen?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vertrouw volkomen op Chloro haar mening.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vertrouw volkomen op Chloro haar mening.
Stelletje schaarders.quote:
Laatste keer dat ik dat deed had ik een kapsel als Krusty the Clown en de outfit van Boes-Boes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vertrouw Chloro haar mening volkomen.
Ah, zit je weer in je Chlorohaatperiode?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed had ik een kapsel als Krusty the Clown en een outfit van Boes-Boes.
Wtf? Dat was niet eens haat? Y so insecure?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, zit je weer in je Chlorohaatperiode?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed had ik een kapsel als Krusty the Clown en de outfit van Boes-Boes.
Begint een beetje op te vallen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf? Dat was niet eens haat? Y so insecure?
Doet gewoon pijn ja. Ben gewoon emotioneel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf? Dat was niet eens haat? Y so insecure?
Ja goed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:
Chlo hoe bevalt je huisje? Al helemaal gesetteld en weer rustig?
Waar zit je nu op dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja goed.Volgende week komt m'n nieuwe bank.
En volgende week ook eettafel en stoelen halen, dan is het niet meer zo leeg hier.
![]()
Op m'n oude bank...quote:
Oh geen idee, doet het hier gewoon?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Pics!!
Je UI doet het trouwens niet maar misschien is dat wel je bedoeling.
Oh hehehequote:
HAHAAHAHAHquote:
Bij haar of bij mij?quote:
Ik heb wel een verhaaltje om je op te vrolijken. Ik ging vanmiddag zo wat papieren weggooien in de prullenbak (er is niet eens een papierbakquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doet gewoon pijn ja. Ben gewoon emotioneel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |