Nee en nee .quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe jij dat ook wel eens¿ en daarna bietje vingeren
Sowieso.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vraag me af of de TT extra vieuws trekt, het zou me niet verbazen.
Hulde daarvoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb de SC nog niet weggepleurd, stapje voor stapje.
Ik heb nog wel een psychiatertje achter de hand. Die psychologen zijn toch nergens goed voor.quote:
Zuipen snuiven hoeren neukenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:17 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wat doe je wel als ik vragen mag?
Staar jij dan naar de anus?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:17 schreef BlueJeans het volgende:
Maar eigenlijk ziet het er natuurlijk beter uit, vooral bij Doggy heb je beter uitzicht denk ik. Maarja lijkt me nogal pijnlijk.
Nee, maar het lijkt me voor de man wel 'leuker' om naar een mooie anus te kijken of zoietsquote:
Als het voor het uitzicht doet kun je er beter een Bob Ross schildering op maken, denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:17 schreef BlueJeans het volgende:
Maar eigenlijk ziet het er natuurlijk beter uit, vooral bij Doggy heb je beter uitzicht denk ik. Maarja lijkt me nogal pijnlijk.
Dus bleek is beter dan donker? Racist.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:17 schreef BlueJeans het volgende:
Dit is sowieso waarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:18 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me voor de man wel 'leuker' om naar een mooie anus te kijken of zoietsIk ben een vrouw hè dus ik zie geen anussen (tenmiste ik niet)
Jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dus bleek is beter dan donker? Racist.
Ja heb ik ook hier.. maar die letters verpesten het mooie uitzicht op dat goddelijke lichaam. nohommoquote:
Het is niets maar als ik 's ochtends de SC naloop moet ik altijd door een gigantische hoeveelheid gifjes van zoenende mannen heen als hij ook in de SC aanwezig is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:20 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Als deze hommo het zegt, dan moet het wel waar zijn.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is niets maar als ik 's ochtends de SC naloop moet ik altijd door een gigantische hoeveelheid gifjes van zoenende mannen heen als hij ook in de SC aanwezig is.
Is dat niet die tafeltennisser?quote:
rot opquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is dat niet die tafeltennisser?
Poetin zou daar wel raad mee wetenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is niets maar als ik 's ochtends de SC naloop moet ik altijd door een gigantische hoeveelheid gifjes van zoenende mannen heen als hij ook in de SC aanwezig is.
Aiciu is een top homo die op echte mannen valt en niet op van die verwijfde homo's. Dat is alles wat ik je kan vertellen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En die feminised bitches dist in de hommobar!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:23 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Aiciu is een top homo die op echte mannen valt en niet op van die verwijfde homo's. Dat is alles wat ik je kan vertellen.
Moet jij niet je oma gaan katheteren?quote:
Hij is zelf een beetje verwijfd he. Dan heb je dat meestalquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:23 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Aiciu is een top homo die op echte mannen valt en niet op van die verwijfde homo's. Dat is alles wat ik je kan vertellen.
Oja en je laat ze jouw drankjes betalenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:24 schreef Aiciu het volgende:
[..]
En die feminised bitches dist in de hommobar!
Mijn oma's zijn overleden. Bedankt manquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet jij niet je oma gaan katheteren?
Je eet wel laat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is zelf een beetje verwijfd he. Dan heb je dat meestal
Eten bijna klaar
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #95quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:25 schreef LelijKnap het volgende:
Waar zijn de labiele borderline sletjes van FOK!?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #95
Hahah ja vaak welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:25 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Oja en je laat ze jouw drankjes betalen
Laat eten is slecht voor je, word je dik van en kun je morgen niet meer schijten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is zelf een beetje verwijfd he. Dan heb je dat meestal
Eten bijna klaar
Hamburger en gebakken aardappelsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kwarkie mager 500gr. Kaneel/honing/cashewnoten. Meer niet he !
Bulking?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hamburger en gebakken aardappelsmoet daarna eigenlijk ook nog kwark eten ja. Volle trouwens voor de extra kcal
Droog je tranen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn oma's zijn overleden. Bedankt man
Is normaal voor de SC'ers hier heb ik het idee. Lees regelmatig posts van mensen die om 11 uur 's avonds nog even uitgebreid kip klaar staan te maken ofzo.quote:
Dat is die MMYMCMB ofzo, gare kok dat ie der is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:27 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Is normaal voor de SC'ers hier heb ik het idee. Lees regelmatig posts van mensen die om 11 uur 's avonds nog even uitgebreid kip klaar staan te maken ofzo.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:28 schreef Aiciu het volgende:
Of ik eet nog een zak chips op. Vrijdag cheatdag
Als je puur spier wilt aankomen en weinig vet heb ik wel eetschematje voor je. Moet je wel minimaal 4x per week goed trainen.quote:
hommos houden niet van papzakkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:28 schreef Aiciu het volgende:
Of ik eet nog een zak chips op. Vrijdag cheatdag
First world problemsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:30 schreef Aiciu het volgende:
Nu even een whisky cola![]()
Ik had gezeik met m'n vader dat ik een fles rum bij de whisky deed![]()
Dus voor straf neem ik een 12 jaar oude whisky met cola
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:30 schreef Aiciu het volgende:
Nu even een whisky cola![]()
Ik had gezeik met m'n vader dat ik een fles rum bij de whisky deed![]()
Dus voor straf neem ik een 12 jaar oude whisky met cola
Damn, so truequote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
hommos houden niet van papzakken [ afbeelding ]
Ik heb om 23.15 nog Oreo brownies gemaaktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:27 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Is normaal voor de SC'ers hier heb ik het idee. Lees regelmatig posts van mensen die om 11 uur 's avonds nog even uitgebreid kip klaar staan te maken ofzo.
Lanaatje?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:31 schreef BlueJeans het volgende:
You open up a beer
You say get over here
And play a Video Game
Het schema is het probleem niet. Gaat om het uivoerenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als je puur spier wilt aankomen en weinig vet heb ik wel eetschematje voor je. Moet je wel minimaal 4x per week goed trainen.
Al een winkel ?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb om 23.15 nog Oreo brownies gemaakt
Dus het klopt wel
MOTIVATION BROquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het schema is het probleem niet. Gaat om het uivoeren
dat roep ik ook al 3 wekenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben ook niet naar gym geweest vandaagmorgen ga ik. Echt
Neeen!quote:
Fatty boom boomquote:
Omdat weekendquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie posten zelfs op dit uur nog snel.
Gewoon niets lezenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb nog verscheidene dingen voor mijn werk af te maken dus ik ken het weekend niet, al ben ik thuis.quote:
ben net thuis van werk en aangezien ik op de motor was ben ik nu klaarwakkerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Want?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maakt voor jou niet uit toch?
droom zacht bebequote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ohja vergeten, nu ga ik echt!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
xxxxxxxx
xxquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ohja vergeten, nu ga ik echt!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
xxxxxxxx
Wel, gezien het niet echt heel warm is buiten snap ik waarom je klaarwakker bent na een motorritje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben net thuis van werk en aangezien ik op de motor was ben ik nu klaarwakker
verwarming stond aan hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel, gezien het niet echt heel warm is buiten snap ik waarom je klaarwakker bent na een motorritje.
Homo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben ook niet naar gym geweest vandaagmorgen ga ik. Echt
Wingman alles en sjit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je mee. 's Middags gym en 's avonds de PUA uithangen
Gelukkig heb je 'm niet te hoog gezet anders was je nu niet zo heerlijk wakker.quote:
Toetsen nakijken?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb nog verscheidene dingen voor mijn werk af te maken dus ik ken het weekend niet, al ben ik thuis.
Neuh, die niet.quote:
Als je alcohol op hebt schijnt de tijd om de een of andere reden altijd wat sneller voorbij te gaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:59 schreef Aiciu het volgende:
Pff, ben ik even drank halen, okeeee een paar shotjes erbij, en dan iedereen al weg :
Lekker baggeren!quote:
Doet me denken aan Daphne Dekkersquote:
Die geschifte die denkt dat ze verstand heeft van dingen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:10 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Doet me denken aan Daphne Dekkers![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
Sowieso was deadprez er, undercover mod
Wie is da?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:10 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Doet me denken aan Daphne Dekkers![]()
Ja die ja!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die geschifte die denkt dat ze verstand heeft van dingen?
Een stinkhoer.quote:
Redelijk. Hoe is het met Frank? Nog steeds gestopt met roken?quote:
Prima. Jazeker, zesde maand nu in als niet rokerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Redelijk. Hoe is het met Frank? Nog steeds gestopt met roken?
Jij bent een van de 43 kijkers van Van Pepperstreet en Van Hedel?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:11 schreef Aiciu het volgende:
Ik kijk serieus alleen maar fox international en sport1 op nl tv
Nou, goed bezig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prima. Jazeker, zesde maand nu in als niet roker.
Ik ga toch afmaken wat ik van plan was, autistisch trekje denk ik, geen rust tot ik heb gedaan wat ik vandaag wilde doen.
Zijn dat commentators?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent een van de 43 kijkers van Van Pepperstreet en Van Hedel?
Mwah, goed bezig... Zou nog steeds een moord doen voor een sigaret. Na 6 maanden is dat eerste trekje heerlijk waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, goed bezig.
Autistisch? Eerder ambitieus denk ik.
Dit 80.000%. Hou toch op met die links die niemand wat kan boeien.quote:
zou goed zijn voor jullie ontwikkelingquote:
Linkjes? Waar?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit 80.000%. Hou toch op met die links die niemand wat kan boeien.
Dat heb je met stoppen met roken, mensen zeggen dat je goed bezig bent maar zo voelt het niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, goed bezig... Zou nog steeds een moord doen voor een sigaret. Na 6 maanden is dat eerste trekje heerlijk waarschijnlijk.
Ambitieus zou ik het toch niet meer willen noemen.
Ik was dat ook van plan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Da concept wat slapen heet .., gaat em niet worden
Daarom clicksquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:19 schreef Aiciu het volgende:
Roken is smerig
En dan klagen dat niemand wil zoenen
Wat is dit nu weer voor brugklasgebrabbel?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:19 schreef Aiciu het volgende:
Roken is smerig
En dan klagen dat niemand wil zoenen
2,20 uur geleden ja.quote:
Nee stel je voor dat je eens wat fatsoenlijke muziek luistert.quote:
Nou, dit klinkt misschien erg overdreven maar heb je weleens een dierbare verloren? Dat lege, rouwige gevoel?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb je met stoppen met roken, mensen zeggen dat je goed bezig bent maar zo voelt het niet.
Gewoon, keiharde realiteit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor brugklasgebrabbel?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:20 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Muziek is ook gewoon een vorm van communicatie, minder direct wel, maar niet inferieur aan het alledaagse gesprek
Vier keer maar liefst. Het is niet te vergelijken, maar ik zie wel waar je op doelt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, dit klinkt misschien erg overdreven maar heb je weleens een dierbare verloren? Dat lege, rouwige gevoel?
Zo voelt het - voor mij althans. Het is al minder hoor, maar ik zou er nog steeds eentje graag opsteken.
Whehe 80.000 keerquote:
De ongeschoolde probeert de intelligentsia hier te educatenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou goed zijn voor jullie ontwikkeling
Noem je Cuby and the Blizzards nu onfatsoenlijk?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee stel je voor dat je eens wat fatsoenlijke muziek luistert.
Ja, begin maar over mijn genitaliën. Tof hoor.quote:
Ik ben gek genoeg overgestapt op thee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe 80.000 keer![]()
Had laatst gifkoffie op, hoefde gelijk even een paar dagen geen koffie meer
De DM's zijn gestopt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah Modus is eindelijk gaan slapen
Bruine tanden alarm ?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben gek genoeg overgestapt op thee.
Dat is idd een goede indicatiequote:
Earl Grayquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bruine tanden alarm ?
Wat is je favo smaak ?![]()
Dat is ook niet te vergelijken maar in het begin vergeleek ik het daar altijd mee en dat is misschien ook een beetje een verkeerde vergelijking geweest.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vier keer maar liefst. Het is niet te vergelijken, maar ik zie wel waar je op doelt.
English Blend en citroen. Maar dat is dan groene thee waar ik zelf wat citroen aan toevoeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bruine tanden alarm ?
Wat is je favo smaak ?![]()
Bietje inlikken hier of niet, bitchboyquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:21 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
De ongeschoolde probeert de intelligentsia hier te educaten
Ik maak mijn planning af.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom slapen jullie nog niet?
Verstandig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is ook niet te vergelijken maar in het begin vergeleek ik het daar altijd mee en dat is misschien ook een beetje een verkeerde vergelijking geweest.
Feit blijft dat het een vreselijke verslaving is. Als je aan het werk bent valt wel mee hoor maar je wordt
om 3 's nachts wakker en je kunt niet roken. Dan loop je rond te dwalen tot je eindelijk naar je werk kan. En overal zie je mensen roken en ze zijn zo gelukkig - in jouw ogen.
Maar ik houd er over op trouwens.
English blendquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
English Blend en citroen. Maar dat is dan groene thee waar ik zelf wat citroen aan toevoeg.
Nachtmens en zo, duh.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom slapen jullie nog niet?
Nee, hou op. Die onzin met suiker en allerlei vage smaakjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
English blend![]()
Was even bang dat je muffinthee zou gaan zeggen
Hoewel ik je daar niet het type voor zou vinden
sws drenthequote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Noem je Cuby and the Blizzards nu onfatsoenlijk?
Ah.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik heb er geen moeite mee. Totdat ik ga drinken.
Suiker in je theequote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, hou op. Die onzin met suiker en allerlei vage smaakjes.
Thee ben ik al niet weg van maar suiker in de koffie, dat is smerig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Suiker in je thee!!!!!!!!
Vloeibare aids in een theeglas hoor
"Ik lust geen thee zonder suiker, mie mie mie."
Blauwe bosbessen muffin thee dusquote:
Met momenten, beetje liefde-haatrelatie ermee. Met roken dan bedoel ik, met drank heb ik wel een aardige verstandhouding.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah.
Alcohol heb ik bewust 3 maanden niet gedronken omdat een peuk zo heerlijk smaakt met alcohol op.
Ik wist helemaal niet dat jij ook zo'n roker was.
Ik hou van kinderkoffiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Thee ben ik al niet weg van maar suiker in de koffie, dat is smerig.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Suiker in je thee!!!!!!!!
Vloeibare aids in een theeglas hoor
"Ik lust geen thee zonder suiker, mie mie mie."
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van kinderkoffie
Heeeeeeeeel veel melk
En suiker
Dat is geen koffie hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van kinderkoffie
Heeeeeeeeel veel melk
En suiker
Dat wist ik ook niet, lolquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik wist helemaal niet dat jij ook zo'n roker was.
Zal ook meteen de eerste keer zijn dat ik het met hem oneens ben.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blauwe bosbessen muffin thee dus
Dat drinkt Nootmans en hij raadt het aan
Geestelijk ben ik ook pas 11quote:
Drank ben ik nogal wat dagen gebroken van dus dat leer je wel af.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met momenten, beetje liefde-haatrelatie ermee. Met roken dan bedoel ik, met drank heb ik wel een aardige verstandhouding.
Och, dat vind ik toch zo smerig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van kinderkoffie
Heeeeeeeeel veel melk
En suiker
Dat had ik al door.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik ook pas 11
Ja.quote:
Ik heb mbo 2quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:29 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hij is niet verder gekomen dan Havo 4, naar mijn mening is dat ongeschoold.
Daarom vind ik Starbucks lekkerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drank ben ik nogal wat dagen gebroken van dus dat leer je wel af.
Roken eigenlijk ook wel. In principe is het goor natuurlijk. Maar ja.
Hoe is het trouwens verder, geen onderwijs toch in gegaan?
[..]
Och, dat vind ik toch zo smerig.
Scherpe geest hoorquote:
Helaas niet, is niet voor mij weggelegd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drank ben ik nogal wat dagen gebroken van dus dat leer je wel af.
Roken eigenlijk ook wel. In principe is het goor natuurlijk. Maar ja.
Hoe is het trouwens verder, geen onderwijs toch in gegaan?
Dat is natuurlijk eigenlijk geen koffie meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom vind ik Starbucks lekker
Nie ouwehoere. Daar ken ik echt nie tegequote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bietje inlikken hier of niet, bitchboy
Mwah, je hebt het geduld.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Helaas niet, is niet voor mij weggelegd.
Je hebt ook cheesecake theequote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zal ook meteen de eerste keer zijn dat ik het met hem oneens ben.
'they push a button and some old lady's diarrhea comes out and they give it to you.'quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk eigenlijk geen koffie meer.
Precies, starbucks is voor mensen die niet van koffie houdenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk eigenlijk geen koffie meer.
Ik ga voor optie 1quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:31 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hopelijk vind je een rijk vriendje
Of je papt aan met Gordon
En die mensen kijken dan zeker raar als je vraagt om een English blend?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt ook cheesecake thee
Of aardbeien met slagroom-smaak thee
Het ironische is dan wel, er staan er genoeg met de papieren maar zonder de eigenschappenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet de papieren.
Gordon is egtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:33 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Die Gordon verslindt mannen aan de lopende band.
Dat heb ik vaak zat gemerkt toen ik op school zat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het ironische is dan wel, er staan er genoeg met de papieren maar zonder de eigenschappen.
Rutte die Gordon heeft gebeld over die OSquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:33 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Die Gordon verslindt mannen aan de lopende band.
Wat was er?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rutte die Gordon heeft gebeld over die OS
Je ziet ze het volgende denken: zo saaaaai, niet eens rooibos...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En die mensen kijken dan zeker raar als je vraagt om een English blend?
Aangepast.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je ziet ze het volgende twitteren: zo saaaaai, niet eens rooibos...
Uitleggen dat ie echt de homorechten ter sprake zou brengen bij Poetin. Dat de minister-president gvd verantwoording gaat afleggen aan die relnichtquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rutte die Gordon heeft gebeld over die OS
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het ironische is dan wel, er staan er genoeg met de papieren maar zonder de eigenschappen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uitleggen dat ie echt de homorechten ter sprake zou brengen bij Poetin. Dat de minister-president gvd verantwoording gaat afleggen aan die relnicht
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ga er nu wel een einde aan breien. Ik houd niet vol. Ik wil naar mijn bed.
Slaap ze SC!
Computers op scholen sowieso.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]true
Ooit een docent gehad die een paranoia aanval kreeg.
Wij zouden de les expres hebben geaborteerd, dmv defecte computers
Hmm right...
Sowieso.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:37 schreef Aiciu het volgende:
[..]![]()
Iedereen maakt zich druk om de verkeerde dingen.
Waar moeten mensen zich dan wel druk over maken volgens jou?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:37 schreef Aiciu het volgende:
[..]![]()
Iedereen maakt zich druk om de verkeerde dingen.
Boterhammen met kaas en boter in de CD-ROM Drive.quote:
Het pensioenstelselquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar moeten mensen zich dan wel druk over maken volgens jou?
De Spelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar moeten mensen zich dan wel druk over maken volgens jou?
Hallo internet eksploreurrrr en autloekquote:
Geen steenkool? Modern hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Boterhammen met kaas en boter in de CD-ROM Drive.
Verplichte pensioenpremiequote:
FOK! op textonly en dan nog iedere keer als iemand langsloopt venster sluitenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo internet eksploreurrrr en autloek
Ik zat nooit rustig achter zo'n pc.. En iedereen kijkt op je beeldscherm
Kan mij dat schelen? Als ze het niet willen zien kijken ze maar weg. Maar ja, die ellende was sowieso al niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo internet eksploreurrrr en autloek
Ik zat nooit rustig achter zo'n pc.. En iedereen kijkt op je beeldscherm
Als duo zijn ze ook zo slecht dat het weer grappig is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:35 schreef chroestjov het volgende:
Het erge van Geer & Goor is dat ik er soms wel om kan lachen, dan walg ik van mezelf.
Deze post is dan ook weer zo slecht dat hij weer grappig is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als duo zijn ze ook zo slecht dat het weer grappig is.
Niemand niet, en opeens ging iedereen er hip over ouwehoeren en opeens wist iedereen waar Sotsji ligt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Only in Russia
Ik had overigens nog nooit van Sotsji gehoord
Ik was zo min mogelijk aanwezig en vestigde het record afwezigheidquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan mij dat schelen? Als ze het niet willen zien kijken ze maar weg. Maar ja, die ellende was sowieso al niet om aan te zien.
Weet nog steeds niet waar het in the MOTHERLAND ligt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niemand niet, en opeens ging iedereen er hip over ouwehoeren en opeens wist iedereen waar Sotsji ligt.
Mensenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niemand niet, en opeens ging iedereen er hip over ouwehoeren en opeens wist iedereen waar Sotsji ligt.
Om te gieren!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Deze post is dan ook weer zo slecht dat hij weer grappig is.
zuid ossetiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet waar het in the MOTHERLAND ligt.
Links onderinquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, wie niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was zo min mogelijk aanwezig
Linksonder.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mensen die bang warenquote:
lebensraumquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:43 schreef Gridlok het volgende:
Nu dus wel ja, roeskieland is te groot, mijn klacht, geef hier die ruimte.
Wilde westen en zo, dat ligt me wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou nooit in,Rusland willen wonen
Dan nog liever in de westelijke Sahara
Ik refereerde naar de periode toen ik nog in de onderbouw en het computerlokaal nog bestond uit een paar rijen van oude aftandse pc's (zonder DVD Drive) en je dat soort dingen regelmatig aantrof.quote:
St Petersburg sowiesoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:44 schreef Aiciu het volgende:
Ik ook niet, maar zou best een keer naar Sint Petersburg en Moskou willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |