Je eet wel laat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is zelf een beetje verwijfd he. Dan heb je dat meestal
Eten bijna klaar
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #95quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:25 schreef LelijKnap het volgende:
Waar zijn de labiele borderline sletjes van FOK!?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #95
Hahah ja vaak welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:25 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Oja en je laat ze jouw drankjes betalen
Laat eten is slecht voor je, word je dik van en kun je morgen niet meer schijten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is zelf een beetje verwijfd he. Dan heb je dat meestal
Eten bijna klaar
Hamburger en gebakken aardappelsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kwarkie mager 500gr. Kaneel/honing/cashewnoten. Meer niet he !
Bulking?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hamburger en gebakken aardappelsmoet daarna eigenlijk ook nog kwark eten ja. Volle trouwens voor de extra kcal
Droog je tranen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn oma's zijn overleden. Bedankt man
Is normaal voor de SC'ers hier heb ik het idee. Lees regelmatig posts van mensen die om 11 uur 's avonds nog even uitgebreid kip klaar staan te maken ofzo.quote:
Dat is die MMYMCMB ofzo, gare kok dat ie der is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:27 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Is normaal voor de SC'ers hier heb ik het idee. Lees regelmatig posts van mensen die om 11 uur 's avonds nog even uitgebreid kip klaar staan te maken ofzo.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:28 schreef Aiciu het volgende:
Of ik eet nog een zak chips op. Vrijdag cheatdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |