Linkjes? Waar?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit 80.000%. Hou toch op met die links die niemand wat kan boeien.
Dat heb je met stoppen met roken, mensen zeggen dat je goed bezig bent maar zo voelt het niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, goed bezig... Zou nog steeds een moord doen voor een sigaret. Na 6 maanden is dat eerste trekje heerlijk waarschijnlijk.
Ambitieus zou ik het toch niet meer willen noemen.
Ik was dat ook van plan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Da concept wat slapen heet .., gaat em niet worden
Daarom clicksquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:19 schreef Aiciu het volgende:
Roken is smerig
En dan klagen dat niemand wil zoenen
Wat is dit nu weer voor brugklasgebrabbel?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:19 schreef Aiciu het volgende:
Roken is smerig
En dan klagen dat niemand wil zoenen
2,20 uur geleden ja.quote:
Nee stel je voor dat je eens wat fatsoenlijke muziek luistert.quote:
Nou, dit klinkt misschien erg overdreven maar heb je weleens een dierbare verloren? Dat lege, rouwige gevoel?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb je met stoppen met roken, mensen zeggen dat je goed bezig bent maar zo voelt het niet.
Gewoon, keiharde realiteit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor brugklasgebrabbel?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:20 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Muziek is ook gewoon een vorm van communicatie, minder direct wel, maar niet inferieur aan het alledaagse gesprek
Vier keer maar liefst. Het is niet te vergelijken, maar ik zie wel waar je op doelt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, dit klinkt misschien erg overdreven maar heb je weleens een dierbare verloren? Dat lege, rouwige gevoel?
Zo voelt het - voor mij althans. Het is al minder hoor, maar ik zou er nog steeds eentje graag opsteken.
Whehe 80.000 keerquote:
De ongeschoolde probeert de intelligentsia hier te educatenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou goed zijn voor jullie ontwikkeling
Noem je Cuby and the Blizzards nu onfatsoenlijk?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee stel je voor dat je eens wat fatsoenlijke muziek luistert.
Ja, begin maar over mijn genitaliën. Tof hoor.quote:
Ik ben gek genoeg overgestapt op thee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe 80.000 keer![]()
Had laatst gifkoffie op, hoefde gelijk even een paar dagen geen koffie meer
De DM's zijn gestopt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah Modus is eindelijk gaan slapen
Bruine tanden alarm ?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben gek genoeg overgestapt op thee.
Dat is idd een goede indicatiequote:
Earl Grayquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bruine tanden alarm ?
Wat is je favo smaak ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |