Dat heb ik vaak zat gemerkt toen ik op school zat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het ironische is dan wel, er staan er genoeg met de papieren maar zonder de eigenschappen.
Rutte die Gordon heeft gebeld over die OSquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:33 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Die Gordon verslindt mannen aan de lopende band.
Wat was er?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rutte die Gordon heeft gebeld over die OS
Je ziet ze het volgende denken: zo saaaaai, niet eens rooibos...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En die mensen kijken dan zeker raar als je vraagt om een English blend?
Aangepast.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je ziet ze het volgende twitteren: zo saaaaai, niet eens rooibos...
Uitleggen dat ie echt de homorechten ter sprake zou brengen bij Poetin. Dat de minister-president gvd verantwoording gaat afleggen aan die relnichtquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rutte die Gordon heeft gebeld over die OS
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het ironische is dan wel, er staan er genoeg met de papieren maar zonder de eigenschappen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uitleggen dat ie echt de homorechten ter sprake zou brengen bij Poetin. Dat de minister-president gvd verantwoording gaat afleggen aan die relnicht
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ga er nu wel een einde aan breien. Ik houd niet vol. Ik wil naar mijn bed.
Slaap ze SC!
Computers op scholen sowieso.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]true
Ooit een docent gehad die een paranoia aanval kreeg.
Wij zouden de les expres hebben geaborteerd, dmv defecte computers
Hmm right...
Sowieso.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:37 schreef Aiciu het volgende:
[..]![]()
Iedereen maakt zich druk om de verkeerde dingen.
Waar moeten mensen zich dan wel druk over maken volgens jou?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:37 schreef Aiciu het volgende:
[..]![]()
Iedereen maakt zich druk om de verkeerde dingen.
Boterhammen met kaas en boter in de CD-ROM Drive.quote:
Het pensioenstelselquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar moeten mensen zich dan wel druk over maken volgens jou?
De Spelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar moeten mensen zich dan wel druk over maken volgens jou?
Hallo internet eksploreurrrr en autloekquote:
Geen steenkool? Modern hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Boterhammen met kaas en boter in de CD-ROM Drive.
Verplichte pensioenpremiequote:
FOK! op textonly en dan nog iedere keer als iemand langsloopt venster sluitenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo internet eksploreurrrr en autloek
Ik zat nooit rustig achter zo'n pc.. En iedereen kijkt op je beeldscherm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |