Dat is ook niet te vergelijken maar in het begin vergeleek ik het daar altijd mee en dat is misschien ook een beetje een verkeerde vergelijking geweest.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vier keer maar liefst. Het is niet te vergelijken, maar ik zie wel waar je op doelt.
English Blend en citroen. Maar dat is dan groene thee waar ik zelf wat citroen aan toevoeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bruine tanden alarm ?
Wat is je favo smaak ?![]()
Bietje inlikken hier of niet, bitchboyquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:21 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
De ongeschoolde probeert de intelligentsia hier te educaten
Ik maak mijn planning af.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom slapen jullie nog niet?
Verstandig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is ook niet te vergelijken maar in het begin vergeleek ik het daar altijd mee en dat is misschien ook een beetje een verkeerde vergelijking geweest.
Feit blijft dat het een vreselijke verslaving is. Als je aan het werk bent valt wel mee hoor maar je wordt
om 3 's nachts wakker en je kunt niet roken. Dan loop je rond te dwalen tot je eindelijk naar je werk kan. En overal zie je mensen roken en ze zijn zo gelukkig - in jouw ogen.
Maar ik houd er over op trouwens.
English blendquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
English Blend en citroen. Maar dat is dan groene thee waar ik zelf wat citroen aan toevoeg.
Nachtmens en zo, duh.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom slapen jullie nog niet?
Nee, hou op. Die onzin met suiker en allerlei vage smaakjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
English blend![]()
Was even bang dat je muffinthee zou gaan zeggen
Hoewel ik je daar niet het type voor zou vinden
sws drenthequote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Noem je Cuby and the Blizzards nu onfatsoenlijk?
Ah.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik heb er geen moeite mee. Totdat ik ga drinken.
Suiker in je theequote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, hou op. Die onzin met suiker en allerlei vage smaakjes.
Thee ben ik al niet weg van maar suiker in de koffie, dat is smerig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Suiker in je thee!!!!!!!!
Vloeibare aids in een theeglas hoor
"Ik lust geen thee zonder suiker, mie mie mie."
Blauwe bosbessen muffin thee dusquote:
Met momenten, beetje liefde-haatrelatie ermee. Met roken dan bedoel ik, met drank heb ik wel een aardige verstandhouding.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah.
Alcohol heb ik bewust 3 maanden niet gedronken omdat een peuk zo heerlijk smaakt met alcohol op.
Ik wist helemaal niet dat jij ook zo'n roker was.
Ik hou van kinderkoffiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Thee ben ik al niet weg van maar suiker in de koffie, dat is smerig.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Suiker in je thee!!!!!!!!
Vloeibare aids in een theeglas hoor
"Ik lust geen thee zonder suiker, mie mie mie."
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van kinderkoffie
Heeeeeeeeel veel melk
En suiker
Dat is geen koffie hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van kinderkoffie
Heeeeeeeeel veel melk
En suiker
Dat wist ik ook niet, lolquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik wist helemaal niet dat jij ook zo'n roker was.
Zal ook meteen de eerste keer zijn dat ik het met hem oneens ben.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blauwe bosbessen muffin thee dus
Dat drinkt Nootmans en hij raadt het aan
Geestelijk ben ik ook pas 11quote:
Drank ben ik nogal wat dagen gebroken van dus dat leer je wel af.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met momenten, beetje liefde-haatrelatie ermee. Met roken dan bedoel ik, met drank heb ik wel een aardige verstandhouding.
Och, dat vind ik toch zo smerig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van kinderkoffie
Heeeeeeeeel veel melk
En suiker
Dat had ik al door.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik ook pas 11
Ja.quote:
Ik heb mbo 2quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:29 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hij is niet verder gekomen dan Havo 4, naar mijn mening is dat ongeschoold.
Daarom vind ik Starbucks lekkerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drank ben ik nogal wat dagen gebroken van dus dat leer je wel af.
Roken eigenlijk ook wel. In principe is het goor natuurlijk. Maar ja.
Hoe is het trouwens verder, geen onderwijs toch in gegaan?
[..]
Och, dat vind ik toch zo smerig.
Scherpe geest hoorquote:
Helaas niet, is niet voor mij weggelegd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drank ben ik nogal wat dagen gebroken van dus dat leer je wel af.
Roken eigenlijk ook wel. In principe is het goor natuurlijk. Maar ja.
Hoe is het trouwens verder, geen onderwijs toch in gegaan?
Dat is natuurlijk eigenlijk geen koffie meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom vind ik Starbucks lekker
Nie ouwehoere. Daar ken ik echt nie tegequote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bietje inlikken hier of niet, bitchboy
Mwah, je hebt het geduld.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Helaas niet, is niet voor mij weggelegd.
Je hebt ook cheesecake theequote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zal ook meteen de eerste keer zijn dat ik het met hem oneens ben.
'they push a button and some old lady's diarrhea comes out and they give it to you.'quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk eigenlijk geen koffie meer.
Precies, starbucks is voor mensen die niet van koffie houdenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk eigenlijk geen koffie meer.
Ik ga voor optie 1quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:31 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hopelijk vind je een rijk vriendje
Of je papt aan met Gordon
En die mensen kijken dan zeker raar als je vraagt om een English blend?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt ook cheesecake thee
Of aardbeien met slagroom-smaak thee
Het ironische is dan wel, er staan er genoeg met de papieren maar zonder de eigenschappenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet de papieren.
Gordon is egtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:33 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Die Gordon verslindt mannen aan de lopende band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |