Nee en nee .quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe jij dat ook wel eens¿ en daarna bietje vingeren
Sowieso.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vraag me af of de TT extra vieuws trekt, het zou me niet verbazen.
Hulde daarvoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb de SC nog niet weggepleurd, stapje voor stapje.
Ik heb nog wel een psychiatertje achter de hand. Die psychologen zijn toch nergens goed voor.quote:
Zuipen snuiven hoeren neukenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:17 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wat doe je wel als ik vragen mag?
Staar jij dan naar de anus?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:17 schreef BlueJeans het volgende:
Maar eigenlijk ziet het er natuurlijk beter uit, vooral bij Doggy heb je beter uitzicht denk ik. Maarja lijkt me nogal pijnlijk.
Nee, maar het lijkt me voor de man wel 'leuker' om naar een mooie anus te kijken of zoietsquote:
Als het voor het uitzicht doet kun je er beter een Bob Ross schildering op maken, denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:17 schreef BlueJeans het volgende:
Maar eigenlijk ziet het er natuurlijk beter uit, vooral bij Doggy heb je beter uitzicht denk ik. Maarja lijkt me nogal pijnlijk.
Dus bleek is beter dan donker? Racist.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:17 schreef BlueJeans het volgende:
Dit is sowieso waarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:18 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me voor de man wel 'leuker' om naar een mooie anus te kijken of zoietsIk ben een vrouw hè dus ik zie geen anussen (tenmiste ik niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |