ben net thuis van werk en aangezien ik op de motor was ben ik nu klaarwakkerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie posten zelfs op dit uur nog snel.
Want?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maakt voor jou niet uit toch?
droom zacht bebequote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ohja vergeten, nu ga ik echt!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
xxxxxxxx
xxquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ohja vergeten, nu ga ik echt!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
xxxxxxxx
Wel, gezien het niet echt heel warm is buiten snap ik waarom je klaarwakker bent na een motorritje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben net thuis van werk en aangezien ik op de motor was ben ik nu klaarwakker
verwarming stond aan hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel, gezien het niet echt heel warm is buiten snap ik waarom je klaarwakker bent na een motorritje.
Homo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben ook niet naar gym geweest vandaagmorgen ga ik. Echt
Wingman alles en sjit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je mee. 's Middags gym en 's avonds de PUA uithangen
Gelukkig heb je 'm niet te hoog gezet anders was je nu niet zo heerlijk wakker.quote:
Toetsen nakijken?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb nog verscheidene dingen voor mijn werk af te maken dus ik ken het weekend niet, al ben ik thuis.
Neuh, die niet.quote:
Als je alcohol op hebt schijnt de tijd om de een of andere reden altijd wat sneller voorbij te gaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:59 schreef Aiciu het volgende:
Pff, ben ik even drank halen, okeeee een paar shotjes erbij, en dan iedereen al weg :
Lekker baggeren!quote:
Doet me denken aan Daphne Dekkersquote:
Die geschifte die denkt dat ze verstand heeft van dingen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:10 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Doet me denken aan Daphne Dekkers![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
Sowieso was deadprez er, undercover mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |