sexjobspuntnl?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:04 schreef VeerEli het volgende:
Ik zou echt geen fuck zelf doen van al dat klussen enzo
Alleen inrichten en soppen
Soppen snap je ghahahahaha xD
Nee doe maar niet, stel je voor dat je nagel afbreekt zeg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:04 schreef VeerEli het volgende:
Ik zou echt geen fuck zelf doen van al dat klussen enzo
Alleen inrichten en soppen
Soppen snap je ghahahahaha xD
Omg mental imagequote:Op woensdag 5 maart 2014 23:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Who am I kidding, ik zou de stukjes pinda uit je rozenknop zuigen.
Welterusten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme man. Hele week niet aan het werk, wordt ik voor morgen gebeld. Moet ik voor fucking 2,5 uurtjes werken om 6 uur m'n nest uit én ben ik heen en terug 2 uur bezig. Fucking faggots om mij te bellen voor die shit.
Thinking that I'm that type of girlquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, stel je voor dat je nagel afbreekt zeg.
Waarom doe je het dan niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thinking that I'm that type of girl!
Niet 365/365 je dubbele ramen links/rechts op een kiertje doen ter ventilatiequote:Op woensdag 5 maart 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
"Nee, dan krijg ik het koud."
Maar wel in de winter raam open zetten.
Kun je een sample sturen? Kan zo je poep niet ruiken...quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Maar ben ik dan serieus de enige die zijn eigen poep niet vind stinken?
Stinkt minder.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Dat is normaal. Je bent je eigen stank gewend. Het stinkt wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Koud met kleren of deken =quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
"Nee, dan krijg ik het koud."
Maar wel in de winter raam open zetten.
Na een goede biersessie moet ik soms toch echt wel direct doorspoelen en daarna verder schijten hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Vrouwen met lelijke/kapotte nagels.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, stel je voor dat je nagel afbreekt zeg.
Bierschetenquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na een goede biersessie moet ik soms toch echt wel direct doorspoelen en daarna verder schijten hoor.
Wist je dat het beter is om je raam twee keer per dag een kwartiertje open te doen? #chaifactsquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet 365/365 je dubbele ramen links/rechts op een kiertje doen ter ventilatie.
Many reasons. Te lomp, snap er geen kut van, vind het kutwerk en ben er nog nooit toe gedwongen om te doen dus why the fuck should I.quote:
Ik wil je wel opwarmen hoor, hehehehe.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Koud met kleren of deken =
Koud zonder kleren =
Geen ventilatiesysteem hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet 365/365 je dubbele ramen links/rechts op een kiertje doen ter ventilatie.
Ik vind het juist wel leuk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Many reasons. Te lomp, snap er geen kut van, vind het kutwerk en ben er nog nooit toe gedwongen om te doen dus why the fuck should I.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist je dat het beter is om je raam twee keer per dag een kwartiertje open te doen? #chaifacts
Gvd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo dat?
En no wai, dan zit ik 23,5 uur per dag in m'n eigen ruftenlucht.
neequote:Op woensdag 5 maart 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |