quote:
Single mannetjes die als ze eens een vriendin krijgen zwaar onderdrukt worden, in de dop dit..quote:
Alleen de "vast ongesteld" opmerking was nog slechter.quote:
Maak je geen illusies. Wij krijgen nooit een vriendinquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Single mannetjes die als ze eens een vriendin krijgen zwaar onderdrukt worden, in de dop dit..
Hier ga je al in de fout.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Single mannetjes die als ze eens een vriendin krijgen zwaar onderdrukt worden, in de dop dit..
Touche, vrindje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:06 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Wij krijgen nooit een vriendin
Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen de "vast ongesteld" opmerking was nog slechter.zoveel kutopmerkingen te maken en jij moet lachen om de 2 aller oudste en meest kansloze?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:06 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Wij krijgen nooit een vriendin
quote:
Deze vond ik redelijk grappig, maar dat zal ik maar niet laten weten want dan wordt men hier boos.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze vond ik redelijk grappig, maar dat zal ik maar niet laten weten want dan wordt men hier boos.
Ik heb pokerface en lachhuil van binnen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:08 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je lacht van binnen maar huilt van buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |