Je hebt een pokerface van binnenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb pokerface en lachhuil van binnen.
Moeten ze ook met limburg en friesland doen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon afstoten naar rusland. opgelost
Je hebt pokerface én lachhuil van binnen, maar wat van buiten dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb pokerface en lachhuil van binnen.
Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt een pokerface van binnen
Limburg en Brabant en Vlaanderen eigen land.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moeten ze ook met limburg en friesland doen.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
GMTA ofzoquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je hebt pokerface én lachhuil van binnen, maar wat van buiten dan?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hahahahahahaha GMTAS jongens ;D ;ppquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je hebt pokerface én lachhuil van binnen, maar wat van buiten dan?
quote:
Weer GMTA wtf !!!!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Hahahahahahaha GMTAS jongens ;D ;pp
niet aan de russen aub.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moeten ze ook met limburg en friesland doen.
Heb nog nooit in PUB gepostquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:10 schreef Modus het volgende:
Je vraagt je toch af waarom ze PUB ooit gesloten hebben.
Opdat wij niet vergetenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:10 schreef Modus het volgende:
Je vraagt je toch af waarom ze PUB ooit gesloten hebben.
Je hebt gewoon geen eigen mening en kopieëert die van een ander en noemt het vervolgens GMTA om intelligent te lijkenquote:
Wat is dezequote:Op donderdag 6 maart 2014 14:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen eigen mening en kopieëert die van een ander en noemt het vervolgens GMTA om intelligent te lijken
Ga nooit ruziën binnen je eigen club!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen eigen mening en kopieëert die van een ander en noemt het vervolgens GMTA om intelligent te lijken
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:11 schreef ZarB het volgende:
Jongens ik ben weg. Anders komt het nooit goed.
Maar voor je het weet ben ik terug............
En ik zal jmffie meenemen
Je gaat boodschappen doen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:11 schreef ZarB het volgende:
Jongens ik ben weg. Anders komt het nooit goed.
Maar voor je het weet ben ik terug............
En ik zal jmffie meenemen
Was maar grapje gquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ga nooit ruziën binnen je eigen club!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |