Tja, als je dat al niet kan opbrengen...quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:43 schreef Braddie het volgende:
Ik kan mezelf er niet echt toe aanzetten om ook echt dagelijks 10-20 sit-ups te doen,
Nou, ik heb nogsteeds een kleine 27 kilo overgewicht, en ik heb begrepen dat als jij je buikspieren aanspant/traint dat je het zo (logischerwijs) ook wat strakker kan krijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Getrainde beenspieren kunnen nuttig zijn, getrainde armspieren ook.
Maar wat is het praktisch nut van getrainde buikspieren hebben?
Sixpack allussquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, ik heb nogsteeds een kleine 27 kilo overgewicht, en ik heb begrepen dat als jij je buikspieren aanspant/traint dat je het zo (logischerwijs) ook wat strakker kan krijgen.
Het is nier zozeer dat ik het niet kan opbrengen (ik ga notabene als ik nog 8-10 kilo kwijt ben beginnen met T25) Maar het is meer dat ik het niet kanquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Tja, als je dat al niet kan opbrengen...
Ik hoef absoluut niet zo`n overdreven Sixpack, maar het mag allemaal wel gewoon strakker, en ik had begrepen dat je met het inhouden/trainen van je buikspieren ook de stevigheid van je buik traint..quote:
gewoon doen like no ones watchingquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is nier zozeer dat ik het niet kan opbrengen (ik ga notabene als ik nog 8-10 kilo kwijt ben beginnen met T25) Maar het is meer dat ik het niet kanHet lukt me gewoon niet om mezelf omhoog te krijgen vanaf de grond
Of je reageert even serieus natuurlijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef Inverted_World het volgende:
Ja en van de Nintendo Wii val je ook af TS, sportschool is niet nodig hoor, en dagelijks een kleine portie chips en frikandellen kan ook prima.
dat moet je trainen. En je rug goed gebruiken vooral.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het lukt me gewoon niet om mezelf omhoog te halen..... Dat is het hele probleem.
Bullshit.. Gebrek aan doorzettingsvermogen. Blijven proberen en op een dag lukt het wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het lukt me gewoon niet om mezelf omhoog te halen..... Dat is het hele probleem.
Doe zelf dan ook eens onderzoek, 2-3 uur lafjes aan een apparaat hangen heeft sowieso geen zin, je moet trainen, je moet compleet bezweet zijn na 30 minuten cardio, niet een fucking muziek dvd kunnen kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Of je reageert even serieus natuurlijk
Waarom heb je er weinig aan? Ben je dom ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:10 schreef Catch22- het volgende:
Daarbij heb je weinig aan buikspieren als er zon laag vet op zit.
Wat een onzin foto, 2 minuten popeye, wij moeten 5 minuten kunnenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:37 schreef Kowloon het volgende:
Beter ga je deze oefening doen. Situps zijn slecht voor je rug.En met deze oefening train je al je core-spieren (ook de rug) en niet alleen je buikspieren. Begin eerst maar eens met 3x 30 seconden (en verras je zelf met hoe zwaar deze oefening is).
[ afbeelding ]
Ja, hoe ze aan die tijden komen weet ik ook niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat een onzin foto, 2 minuten popeye, wij moeten 5 minuten kunnen
Leg raises is trouwens ook een hele goeie, en side planks.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, hoe ze aan die tijden komen weet ik ook niet.
Ik neem aan dat je het plaatje per abuis 90 graden gekanteld hebt?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:37 schreef Kowloon het volgende:
Beter ga je deze oefening doen. Situps zijn slecht voor je rug.En met deze oefening train je al je core-spieren (ook de rug) en niet alleen je buikspieren. Begin eerst maar eens met 3x 30 seconden (en verras je zelf met hoe zwaar deze oefening is).
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |