Voorselectiequote:'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Jeremain Lens zal niet tot de selectie van het Nederlands elftal behoren voor de oefeninterland tegen Frankrijk. De aanvaller van Dinamo Kiev wordt op deze manier gestraft door de KNVB en Louis van Gaal. De voetbalbond en bondscoach leggen Lens een straf van een wedstrijd op naar aanleiding van zijn rode kaart in de oefenwedstrijd tegen Colombia (0-0).
Lens pakte tijdens die interland een domme rode kaart. Nadat er een smerige overtreding op hem werd gemaakt kon hij zich niet beheersen en reageerde zich af op de tegenstander. Volgens het Algmeen Dagblad is Lens voor die actie gestraft waardoor hij er niet bij is tegen Frankrijk.
Omdat Lens de kaart kreeg tijdens een oefeninterland, levert dit geen schorsing op voor het WK. Wel neemt de FIFA contact op met de KNVB om te horen dat de voetbalbond zelf van plan is. Wanneer de wereldvoetbalbond het eens is met de KNVB om Lens voor een wedstrijd te schorsen, is de zaak afgedaan.
Woensdag maakt Van Gaal zijn voorselectie bekend voor het duel met Frankrijk.
'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:43 schreef Muto het volgende:
Wat denken jullie: zingt Boëtius wel of niet mee met het volkslied?
Bedankt!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef Tyron het volgende:
Dat duurde lang zeg, dan open ik hem maar!
ik denk ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:43 schreef Muto het volgende:
Nog belangrijker, is dit rullevant?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:43 schreef Muto het volgende:
rullevantquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog belangrijker, is dit rullevant?
Geen probleem, als je de volgende keer ook een ander topic geopend door mij wil hebben, stuur maar een dm!quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je spoort echt niet, dat is Frank hoor.
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is de grap
de volgende keer leg ik hem wel even uit
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Valbuena in de basis!
[ afbeelding ]
Vind ik ook; zijn we het daar over eens. Goed begin.quote:
Grote broer van Clasiequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Valbuena in de basis!
[ afbeelding ]
Die speelt in GoT. Nette acteur.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Valbuena in de basis!
[ afbeelding ]
Kijk in de OP zou ik zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben bang dat er straks maar een paar spelers op komen dagen namens Nederland omdat de rest naar Disney World Parijs is, xD.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vind ik ook; zijn we het daar over eens. Goed begin.
Van de shandy gensoept, Stinho?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben bang dat er straks maar een paar spelers op komen dagen namens Nederland omdat de rest naar Disney World Parijs is, xD.
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:48 schreef huffderobot het volgende:
Vertonghen, Mertens dit dat. De echte klasse loopt hier. Dit gaat de betere pot worden.
Ha Sjimmie, jij ook hier kameraad.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die belgjes houden hun hart vast.
Oké, maar wil je daar ons niet mee lastig vallen dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:48 schreef huffderobot het volgende:
Vertonghen, Mertens dit dat. De echte klasse loopt hier. Dit gaat de betere pot worden.
Disneyland is het, World is in de USAquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zometeen wil ik de echt talentvolle spelers zien, zoals Promes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:48 schreef huffderobot het volgende:
Maar jij hebt helemaal geen vrachtwagenbewijs.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de wijnvoorraad van Karina geplunderd.
Vandaar dat ik niks meer hebquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een vrachtwagenbewijs.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar jij hebt helemaal geen vrachtwagenbewijs.
#teamjohannesquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hulp gekregen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
BOEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar dat ik niks meer heb![]()
Ik kijk nog heel eventjes ijshockey voordat het begint trouwens.
/dagboek
Wat heb je met die sloffen peuken gedaan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dombo.quote:
Vriend.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
Ja, die gaat zes goals maken. Lastig kiezen..quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen wil ik de echt talentvolle spelers zien, zoals Promes.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee vergetenWel wat winst geind van de week. 90 euro over laten maken.
Aan GGMM gegevenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:50 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Wat heb je met die sloffen peuken gedaan?
Ik heb 20 ingezet op Frankrijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee vergetenWel wat winst geind van de week. 90 euro over laten maken.
Louis gaat na afloop helemaal los tegen Hansie Hansie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, gaat we nog rellen met Louis of hoe zit dat. We hebben wel een historie met Frankrijk.
quote:
Ik zing alleen het Italiaanse volkslied mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga het Franse volkslied meezingen. Dat jullie het weten.
Die ook. En het Spaanse volkslied.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zing alleen het Italiaanse volkslied mee.
Ben benieuwd naar je winst straksquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb wat op Duitsland - Chile gezet
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zing alleen het Italiaanse volkslied mee.
quote:
Typische SBS-praktijkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef Mortaxx het volgende:
Minachting vd kijker. Het zou om half 9 beginnen. Stond niets over voorbeschouwing
Geen Robbenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]laat je wel up-to-date houden. Ik heb in ieder geval een ander optie gekozen, geen winst gelijk of verlies dus.
Je bent in juli 2012 gestopt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik rook niet.
En dat wist jij best, belhamel.
Daley rookt pijp op zondag. Maar niet over zijn longen. Over je longen is zo Lurling.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:54 schreef arjan1112 het volgende:
ik hoop stiekum dat die ajax spelers die in die reclame mee doen, gewoon roken en er 100.000 euro voor gekregen hebben.
quote:
Wat gaat ie doen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Na deze zomer geen Leo Oldenburger meer![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat net even te kijken, er zijn echt heul veel opties, nooit zo op gelet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]laat je wel up-to-date houden. Ik heb in ieder geval een ander optie gekozen, geen winst gelijk of verlies dus.
Hij moet darten gaan doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets. SBS6 zendt geen interlandvoetbal uit na de zomer
Nooit geweest, maar het zou ongetwijfeld kunnen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:56 schreef Grifte het volgende:
Johannes kent als echte Parijzenaar dit stadion op zijn duimpje
Wel naar het westfalenstadion geweest?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar het zou ongetwijfeld kunnen.
RvP mompelde altijd wel mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef J.Pistone het volgende:
Heeft Louis ze verplicht mee te zingen ? Rvp en Vdw zongen voorheen nooit mee.
Ja daar zat ik achter het doelquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel naar het westfalenstadion geweest?
Lolquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja daar zat ik achter het doel
BMI zit bij een koor hè. Geen idee of dat nog steeds zo is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef BB-King het volgende:
Bruno Martins Indi met een lage stem en Cillessen met een hoger timbre klonk goed.
Net zoals je vriendin en jij dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Stadions met sintelbanen neem ik sowieso niet serieus
Valbuenagod.quote:
Ik ga dit gewoon geloven omdat ik dit heel graag wil geloven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
BMI zit bij een koor hè. Geen idee of dat nog steeds zo is.
Flower of Scotland.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
De Marseillaise is wel een bazenvolkslied vind ik hoor.
Vroeger belde je de krant als je een neger door de straat zag lopen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Parijs dachten ze dat ik David Livingstone was.
Ben benieuwd naar zijn huidige strandbodyquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:56 schreef Seam het volgende:
Strootgod is wel massief geworden, sterk fysiek inmiddels.
Top.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:59 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik ga dit gewoon geloven omdat ik dit heel graag wil geloven.
Wij ook naar dat van jou.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar zijn huidige strandbody
dat heet een possequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
BMI zit bij een koor hè. Geen idee of dat nog steeds zo is.
STROOTMAN!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:02 schreef alors het volgende:
Goede valSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede valSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goede valJammer dat je hem uitlegt. Gemiste kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede valHAHA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap 'm![]()
Petit, lijkt me.quote:
Deze print ik uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Valbuena is vergeleken bij de rest een bowlingkegel.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik voorspel 4-2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede valIk wist al wat er in de spoiler stond voordat ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wat zijn als Zweefduik aan zou nemen op zijn borstquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:04 schreef marcodej het volgende:
Die oranje bal valt weg tegen het shirt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Op zijn Manboobs bedoel je?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Zweefduik aan zou nemen op zijn borst
Moest lachenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:05 schreef alors het volgende:
[..]
Bij het hoertjesharem van Benzema en Ribery?
Dirk is een degelijke jongen. Die doet zoiets niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:05 schreef alors het volgende:
[..]
Na afgelopen weekend heeft Kuijt daar voorlopig niks te zoeken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:05 schreef alors het volgende:
[..]
Die leest nog even een Duckje voor het slapengaan in zijn hotelkamer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dirk is een degelijke jongen. Die doet zoiets niet.
Van Gaal heeft er totaal geen kijk opquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Nick van der Velden niet meedoet.
Zal ie kuit gaan schieten bij die hoertjes?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Na afgelopen weekend heeft Kuijt daar voorlopig niks te zoeken.
waarna hij in slaap valt, dromend dat hij Oom Dagobert is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die leest nog even een Duckje voor het slapengaan in zijn hotelkamer.
Ga Raymann kijken joh, mafkees.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als iemand het verkeerd spelt snap je het niet meer?
Autist.
4 maarquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb vier euro ingezet op Frankrijk
Racist.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik kan de negers niet uit elkaar halen zo zonder namen achterop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |