Disneyland is het, World is in de USAquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben bang dat er straks maar een paar spelers op komen dagen namens Nederland omdat de rest naar Disney World Parijs is, xD.
Zometeen wil ik de echt talentvolle spelers zien, zoals Promes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:48 schreef huffderobot het volgende:
Vertonghen, Mertens dit dat. De echte klasse loopt hier. Dit gaat de betere pot worden.
Maar jij hebt helemaal geen vrachtwagenbewijs.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de wijnvoorraad van Karina geplunderd.
Vandaar dat ik niks meer hebquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een vrachtwagenbewijs.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar jij hebt helemaal geen vrachtwagenbewijs.
#teamjohannesquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hulp gekregen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
BOEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar dat ik niks meer heb![]()
Ik kijk nog heel eventjes ijshockey voordat het begint trouwens.
/dagboek
Wat heb je met die sloffen peuken gedaan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dombo.quote:
Vriend.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
#teamjohannes
Ja, die gaat zes goals maken. Lastig kiezen..quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen wil ik de echt talentvolle spelers zien, zoals Promes.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee vergetenWel wat winst geind van de week. 90 euro over laten maken.
Aan GGMM gegevenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:50 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Wat heb je met die sloffen peuken gedaan?
Ik heb 20 ingezet op Frankrijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee vergetenWel wat winst geind van de week. 90 euro over laten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |