Die speelt in GoT. Nette acteur.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Valbuena in de basis!
[ afbeelding ]
Kijk in de OP zou ik zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben bang dat er straks maar een paar spelers op komen dagen namens Nederland omdat de rest naar Disney World Parijs is, xD.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vind ik ook; zijn we het daar over eens. Goed begin.
Van de shandy gensoept, Stinho?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben bang dat er straks maar een paar spelers op komen dagen namens Nederland omdat de rest naar Disney World Parijs is, xD.
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:48 schreef huffderobot het volgende:
Vertonghen, Mertens dit dat. De echte klasse loopt hier. Dit gaat de betere pot worden.
Ha Sjimmie, jij ook hier kameraad.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die belgjes houden hun hart vast.
Oké, maar wil je daar ons niet mee lastig vallen dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:48 schreef huffderobot het volgende:
Vertonghen, Mertens dit dat. De echte klasse loopt hier. Dit gaat de betere pot worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |