Ook een betere VM dan Clasie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Blind speelt daar gewoon alle wedstrijden, veruit de beste linksback.
nigel de jong ipv clasie aubquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef satecl het volgende:
Robben voor Promes en de beste 11 staan erin.
Eigenlijks zouden ze dagelijks bij de pisbakken van Van der Valk zulke gesprekjes moeten doen.quote:
Speelde daar een tijdje geleden niet nog een enorme baasquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Al jaren, net als de rest van de verdediging.
In dat geval laat Frankrijk het volledig lopen, en hebben ze deze wedstrijd niet serieus genomen aldus de Snor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef huffderobot het volgende:
[..]
0-6. Dubbele hattrick. Eindelijk weer eens een goeie speler in Oranje. Dat wordt JUICHEN!!!
Heeft anders wel Arsenal ingemaakt vorig weekendquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, alleen kan Pieters er geen reet van.
Ik denk dat we dit grote misverstand moeten bijleggen. Christian en Nicki leiden hier ook onder.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat was een comeback op jouw "grapje"![]()
toen zei jij dat je de oorlog begon
Verdedigend beter dan Urbyquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, alleen kan Pieters er geen reet van.
leidenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit grote misverstand moeten bijleggen. Christian en Nicki leiden hier ook onder.
helemaal mee eens, fok1 voelt ook niet hetzelfde met de breuk tussen onsquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit grote misverstand moeten bijleggen. Christian en Nicki leiden hier ook onder.
Dat sowieso. Vooral onlogisch (onze beste vriend) doet nogal vreemd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
helemaal mee eens, fok1 voelt ook niet hetzelfde met de breuk tussen ons
Huub was ontevreden over zijn inzetquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik mis eigenlijk alleen De Guzman
Hoe doet Maduro het eigenlijk de laatste tijd?
Die speelt bij een kleine competitie voor F.C. Madurodam.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik mis eigenlijk alleen De Guzman
Hoe doet Maduro het eigenlijk de laatste tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |