Promesquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:32 schreef arjan1112 het volgende:
Opstelling:
Cillessen; Van der Wiel, Vlaar, Martins Indi, Blind; Clasie, Sneijder, Strootman; Promes, Van Persie, Boėtius.
clasiequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:32 schreef arjan1112 het volgende:
Opstelling:
Cillessen; Van der Wiel, Vlaar, Martins Indi, Blind; Clasie, Sneijder, Strootman; Promes, Van Persie, Boėtius.
Nee, maximaal 10.quote:
Ik keek naar een andere zenderquote:
Zondag biechten voor dat gescheld he!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
Kut mijn geluid stond uit, ik zat effe wat anders te kijken. Bijna Hansie gemist.
We hadden afgesproken het merkwaardig gevormde oor van Pascalus niet meer belachelijk te maken.quote:
Zondag heb ik al andere plannen schatquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zondag biechten voor dat gescheld he!
Nee, te makkelijkquote:
wie was jij ook al weer?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hadden afgesproken het merkwaardig gevormde oor van Pascalus niet meer belachelijk te maken.
Zo is dat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zondag biechten voor dat gescheld he!
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
je hebt mijn liefde voor eriksen beledigd
Dat was overduidelijk een grapje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
je hebt mijn liefde voor eriksen beledigd
Dit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef huffderobot het volgende:
[..]
0-6. Dubbele hattrick. Eindelijk weer eens een goeie speler in Oranje. Dat wordt JUICHEN!!!
Al jaren, net als de rest van de verdediging.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De linksback positie is onze achilleshiel.
dat was een comeback op jouw "grapje"quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was overduidelijk een grapje.
Jij daarentegen beledigt Nicki persoonlijk.
Ook een betere VM dan Clasie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Blind speelt daar gewoon alle wedstrijden, veruit de beste linksback.
nigel de jong ipv clasie aubquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef satecl het volgende:
Robben voor Promes en de beste 11 staan erin.
Eigenlijks zouden ze dagelijks bij de pisbakken van Van der Valk zulke gesprekjes moeten doen.quote:
Speelde daar een tijdje geleden niet nog een enorme baasquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Al jaren, net als de rest van de verdediging.
In dat geval laat Frankrijk het volledig lopen, en hebben ze deze wedstrijd niet serieus genomen aldus de Snor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef huffderobot het volgende:
[..]
0-6. Dubbele hattrick. Eindelijk weer eens een goeie speler in Oranje. Dat wordt JUICHEN!!!
Heeft anders wel Arsenal ingemaakt vorig weekendquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, alleen kan Pieters er geen reet van.
Ik denk dat we dit grote misverstand moeten bijleggen. Christian en Nicki leiden hier ook onder.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat was een comeback op jouw "grapje"![]()
toen zei jij dat je de oorlog begon
Verdedigend beter dan Urbyquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, alleen kan Pieters er geen reet van.
leidenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit grote misverstand moeten bijleggen. Christian en Nicki leiden hier ook onder.
helemaal mee eens, fok1 voelt ook niet hetzelfde met de breuk tussen onsquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit grote misverstand moeten bijleggen. Christian en Nicki leiden hier ook onder.
Dat sowieso. Vooral onlogisch (onze beste vriend) doet nogal vreemd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
helemaal mee eens, fok1 voelt ook niet hetzelfde met de breuk tussen ons
Huub was ontevreden over zijn inzetquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik mis eigenlijk alleen De Guzman
Hoe doet Maduro het eigenlijk de laatste tijd?
Die speelt bij een kleine competitie voor F.C. Madurodam.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik mis eigenlijk alleen De Guzman
Hoe doet Maduro het eigenlijk de laatste tijd?
onlogisch kan er niet tegen om ons zo te zien bekvechten, hopelijk stelt de vrede hem weer gerustquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vooral onlogisch (onze beste vriend) doet nogal vreemd.
En een jako trui.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef huffderobot het volgende:
Bossie heeft een bontkraag op Belgie.
Hansie mag geen mening hebben, hij is slechts een doorgeefluik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
hansie onderbreekt Louis, dat vindt Louis niet leuk
gequotequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:42 schreef alors het volgende:
GiroudAls die scoort (op het veld) neem ik een Giroud UI.
Tegen wie moeten de Belgjes eigenlijk?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef huffderobot het volgende:
Bossie heeft een bontkraag op Belgie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |