Louis gaat na afloop helemaal los tegen Hansie Hansie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, gaat we nog rellen met Louis of hoe zit dat. We hebben wel een historie met Frankrijk.
quote:
Ik zing alleen het Italiaanse volkslied mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga het Franse volkslied meezingen. Dat jullie het weten.
Die ook. En het Spaanse volkslied.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zing alleen het Italiaanse volkslied mee.
Ben benieuwd naar je winst straksquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb wat op Duitsland - Chile gezet
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zing alleen het Italiaanse volkslied mee.
quote:
Typische SBS-praktijkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef Mortaxx het volgende:
Minachting vd kijker. Het zou om half 9 beginnen. Stond niets over voorbeschouwing
Geen Robbenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]laat je wel up-to-date houden. Ik heb in ieder geval een ander optie gekozen, geen winst gelijk of verlies dus.
Je bent in juli 2012 gestopt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik rook niet.
En dat wist jij best, belhamel.
Daley rookt pijp op zondag. Maar niet over zijn longen. Over je longen is zo Lurling.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:54 schreef arjan1112 het volgende:
ik hoop stiekum dat die ajax spelers die in die reclame mee doen, gewoon roken en er 100.000 euro voor gekregen hebben.
quote:
Wat gaat ie doen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Na deze zomer geen Leo Oldenburger meer![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat net even te kijken, er zijn echt heul veel opties, nooit zo op gelet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]laat je wel up-to-date houden. Ik heb in ieder geval een ander optie gekozen, geen winst gelijk of verlies dus.
Hij moet darten gaan doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets. SBS6 zendt geen interlandvoetbal uit na de zomer
Nooit geweest, maar het zou ongetwijfeld kunnen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:56 schreef Grifte het volgende:
Johannes kent als echte Parijzenaar dit stadion op zijn duimpje
Wel naar het westfalenstadion geweest?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar het zou ongetwijfeld kunnen.
RvP mompelde altijd wel mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef J.Pistone het volgende:
Heeft Louis ze verplicht mee te zingen ? Rvp en Vdw zongen voorheen nooit mee.
Ja daar zat ik achter het doelquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel naar het westfalenstadion geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |