abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137422969
zijn leuk, omdat het vroeger niet zo gewoon was om van iedere scheet een foto te maken :+

pi_137423002
Ik heb steeds de lapo tegenwoordig :') gaat niet expres, kwam toevallig weer zo uit...
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:29:05 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_137423087

Even sentimenteel doen...

Ik zie op het eind van deze video de IJ tunnel luchtpijpen vanaf de plek waar nu het muziektheater aan het IJ staat...
pi_137423233
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:29 schreef MadMaster het volgende:

Even sentimenteel doen...

Ik zie op het eind van deze video de IJ tunnel luchtpijpen vanaf de plek waar nu het muziektheater aan het IJ staat...
oe. ik heb hem afgezet, kan ik nog even niet tegen :@
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:33:15 #5
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_137423285
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

oe. ik heb hem afgezet, kan ik nog even niet tegen :@
Begrijp ik, was ook meer als reactie op de TT...
pi_137423383
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:33 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Begrijp ik, was ook meer als reactie op de TT...
snap ik wel, geeft ook niet, ik sla gewoon zulke liedjes nog maar even over.
pi_137423572
Ik hoop niet dat ik het topic gekild heb, want het leven gaat gewoon door hoor ;)

En oude foto's blijven leuk :Y
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 19:41:37 #8
184769 crew  Deisyy
pi_137423665
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik hoop niet dat ik het topic gekild heb, want het leven gaat gewoon door hoor ;)

En oude foto's blijven leuk :Y
Zo is het ook Fann.

Ik zou bijna zeggen dat je maar blij moet zijn dat je vader zo dement is wat, maar dat klinkt ook weet zo raad, ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_137423722
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zo is het ook Fann.

Ik zou bijna zeggen dat je maar blij moet zijn dat je vader zo dement is wat, maar dat klinkt ook weet zo raad, ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel.
ja, ik snap wat je bedoeld, zo denk ik er ook over hoor...
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:45:00 #10
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137423824
Ouwe foto's zijn geweldig! Zo heb ik laatst een doos ouwe glasnegatieven gekocht op een rommelmarkt. Er zat van alles tussen, schoolklassen, familiekiekjes, en ook pinup foto's uit de jaren 20. Geweldig, net of ik een schat had gevonden. Heb ze allemaal verwerkt en gefatsoeneerd. Heel leuk om te doen ook. Ga ze op een website zetten, en hoop dat mensen foto's misschien herkennen. 't Is een nieuwe hobby van me geworden, oude glasnegatieven digitaliseren en de foto's in ere herstellen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:45:03 #11
370431 drakin
vurig typje
pi_137423827
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dankjewel drakin, ja toen ik het las dacht ik er natuurlijk ook meteen aan, maar het is ook nog maar kort geleden en eigenlijk best raar dat ik zo idioot hyperactief met dat boek bezig was, omdat ik
het persé klaar wilde hebben, alsof het zo moest zijn, als ik een week later was geweest had mijn
moeder het al niet meer kunnen zien. Het gekke is dat ik eerst alvast een klein boekje had laten printen
via de Hema, zodat ze alvast iets had, leek wel een voorgevoel ofzo..

Soms heb je dat dat je achteraf denk, jemig wat raar eigenlijk...
Soms klopt een voorgevoel ook gewoon helemaal :)
Dus dat overhaaste gedoe heb je helemaal goed gedaan(en als het niet op tijd klaar was, was het ook wel goed geweest, want je deed gewoon iets ontzettends moois voor haar)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_137423851
Oud worden is best wel klote als je erover nadenkt, zullen we gewoon maar allemaal 38 jaar
blijven met zijn allen net als Yvonne :P lijkt me een stuk leuker :D
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:46:34 #13
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137423891
Sterkte Fann!!! :*
pi_137423911
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:45 schreef drakin het volgende:

[..]

Soms klopt een voorgevoel ook gewoon helemaal :)
Dus dat overhaaste gedoe heb je helemaal goed gedaan(en als het niet op tijd klaar was, was het ook wel goed geweest, want je deed gewoon iets ontzettends moois voor haar)
Dat is waar en de hele familie heeft nu alle foto's dus iedereen is er eigenlijk wel erg blij mee
en ''het Boek'' gaat gewoon de familie rond, dus het was zeker niet voor niks
pi_137423968
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:46 schreef ElizabethR het volgende:
Sterkte Fann!!! :*
Dank je wel! Komt wel weer goed hoor, moet wel even slijten, maar de foto's die jij hebt
gefatsoeneerd zitten ook in het boek :D dus dat is hartstikke mooi!
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 19:49:01 #16
184769 crew  Deisyy
pi_137423980
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oud worden is best wel klote als je erover nadenkt, zullen we gewoon maar allemaal 38 jaar
blijven met zijn allen net als Yvonne :P lijkt me een stuk leuker :D
Ik moet er niet aan denken om heel oud te worden, om je heen gaat iedereen dood, mensen van wie je houdt worden ziek of hebben verdriet en naar alle waarschijnlijkheid ga je zelf ook nog eens van alles mankeren.
pi_137424038
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken om heel oud te worden, om je heen gaat iedereen dood, mensen van wie je houdt worden ziek of hebben verdriet en naar alle waarschijnlijkheid ga je zelf ook nog eens van alles mankeren.
Ja, daarom, we blijven gewoon 38 jaar met zijn allen hier, misschien helpt het :D
maar dat zal wel niet zo werken :+
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:51:37 #18
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137424095
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dank je wel! Komt wel weer goed hoor, moet wel even slijten, maar de foto's die jij hebt
gefatsoeneerd zitten ook in het boek :D dus dat is hartstikke mooi!
Oh, daar ben ik blij mee :) Fijn dat ik kon helpen!!
pi_137424114
Nah... nee dat zou ook weer stom zijn eigenlijk, dan zouden we onze kop in het zand moeten steken
en het is nou eenmaal zo, oud worden is klote.. niks aan te doen
pi_137424136
quote:

[..]

Ik val liever in één keer om. Ik zeul al sinds begin december met mijn stiefvader. Nu voor de vierde keer weer in het Onze Lieve in Amsterdam. Ik rij me kapot.
Ik doe het met liefde hoor, maar ze wil er elke dag zijn.
Dat vermoeit haar ook, ze heeft eindelijk besloten om zondag naar een feestje te gaan. Ik ga dan naar het ziekenhuis, met een beetje lekker weer rol ik hem de tuin in. Kan ik roken :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_137424205
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:51 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Oh, daar ben ik blij mee :) Fijn dat ik kon helpen!!
Ja, en de foto die ze in FHF voor me hadden gefixt van Wijk aan Zee zit er ook in, en daar gaan
we haar as ook verstrooien, mijn moeder hield erg veel van die plek. Dus alles komt een beetje
tezamen, heel gek eigenlijk...
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:54:20 #22
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137424216
quote:

[..]

Sja, ik denk er anders over eigenlijk. Ik heb mijn oma 103 zien worden, terwijl ze zeer goed bleef, gezond, en vitaal, pas de laatste 3 jaar werd ze dement, maar bleef nog net zo gezond en vitaal. Een lullig griepje heeft in een paar weken tijd gezorgd voor haar overlijden. Ze heeft 100 jaren lang intens en zeer bewust van haar leven genoten. Heel haar familie is zo oud geworden trouwens, zit in de genen blijkbaar, ze hebben allemaal dik de 90 gehaald, zij spande wel de kroon.

Als ik op zo'n manier oud mag worden teken ik ervoor.
pi_137424225
sterkte Fann :*
...
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:54:56 #24
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137424231
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, en de foto die ze in FHF voor me hadden gefixt van Wijk aan Zee zit er ook in, en daar gaan
we haar as ook verstrooien, mijn moeder hield erg veel van die plek. Dus alles komt een beetje
tezamen, heel gek eigenlijk...
Mooi!! O+
pi_137424251
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik val liever in één keer om. Ik zeul al sinds begin december met mijn stiefvader. Nu voor de vierde keer weer in het Onze Lieve in Amsterdam. Ik rij me kapot.
Ik val ook liever in één keer om hoor, ik hoop ook dat het zo zal gebeuren als het mijn tijd is, of lekker in je slaap nog beter... gewoon lekker verder pitten tot in de eeuwigheid :D
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 19:56:53 #26
184769 crew  Deisyy
pi_137424300
quote:

[..]

Ik vind dat ook mensonwaardig hoor, ben je zo oud geworden (80+ toch? ) om telkens naar het ziekenhuis gebracht te moeten worden.

Om eerlijk te zijn ben ik blij dat dat mijn ouders bespaard is gebleven, mijn vader was 68 (niet echt oud) en mijn moeder 73 toen ze plotseling overleden, maar het stelt me gerust dat zij heel veel leed niet meer hebben hieven maken.
pi_137424310
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:54 schreef sacha het volgende:
sterkte Fann :*
Dank je wel, jullie allemaal trouwens, maar komt wel weer goed met mij hoor, het is allemaal wel
een beetje zwaar nu, omdat er van alle kanten ineens ellende is, dat is soms wel eens een beetje
teveel...
pi_137424317
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik val ook liever in één keer om hoor, ik hoop ook dat het zo zal gebeuren als het mijn tijd is, of lekker in je slaap nog beter... gewoon lekker verder pitten tot in de eeuwigheid :D
Kleine edit
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_137424366
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Kleine edit
Ah! :D optimist tot in de kist zeggen ze dan :+
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:58:37 #30
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137424377
Nog gecondoleerd Fann.. Ik wist nog dat je bezig was met dat fotoboek en mbv ER.. Blij voor je dat je het haar nog hebt kunnen laten zien.. Big hugs O+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 19:58:49 #31
184769 crew  Deisyy
pi_137424386
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:54 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sja, ik denk er anders over eigenlijk. Ik heb mijn oma 103 zien worden, terwijl ze zeer goed bleef, gezond, en vitaal, pas de laatste 3 jaar werd ze dement, maar bleef nog net zo gezond en vitaal. Een lullig griepje heeft in een paar weken tijd gezorgd voor haar overlijden. Ze heeft 100 jaren lang intens en zeer bewust van haar leven genoten. Heel haar familie is zo oud geworden trouwens, zit in de genen blijkbaar, ze hebben allemaal dik de 90 gehaald, zij spande wel de kroon.

Als ik op zo'n manier oud mag worden teken ik ervoor.
Ik denk ook dat je mening gevormd wordt door hetgeen er in je omgeving gebeurt, maar zoals het bij jouw oma en haar familie is gelopen is natuurlijk vrij uniek.
pi_137424410
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik vind dat ook mensonwaardig hoor, ben je zo oud geworden (80+ toch? ) om telkens naar het ziekenhuis gebracht te moeten worden.

Om eerlijk te zijn ben ik blij dat dat mijn ouders bespaard is gebleven, mijn vader was 68 (niet echt oud) en mijn moeder 73 toen ze plotseling overleden, maar het stelt me gerust dat zij heel veel leed niet meer hebben hieven maken.
Dat is ook weer zo hoor, de laatste 10 tot 15 jaar zijn vette ellende eigenlijk...
pi_137424431
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat breekt ook op, maar ja het gaat nu redelijk. Dat ging het vaak en dan weer niet. We zien het per dag.
pi_137424463
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dank je wel, jullie allemaal trouwens, maar komt wel weer goed met mij hoor, het is allemaal wel
een beetje zwaar nu, omdat er van alle kanten ineens ellende is, dat is soms wel eens een beetje
teveel...
ja tuurlijk maar toch :*
...
pi_137424482
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah! :D optimist tot in de kist zeggen ze dan :+
Die snap ik niet zo goed.
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 20:01:19 #36
184769 crew  Deisyy
pi_137424485
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat breekt ook op, maar ja het gaat nu redelijk. Dat ging het vaak en dan weer niet. We zien het per dag.
Natuurlijk breekt het op, het duurt nu al maanden. Fijn voor je moeder dat jullie haar rijden.
pi_137424487
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Jouw vader was ook best jong nog, té jong, dat is ook zwaar dan.
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 20:02:28 #38
184769 crew  Deisyy
pi_137424524
quote:

[..]

Ik rij me kapot.

Doe dat nog maar even niet :D
pi_137424594
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:01 schreef Soury het volgende:

[..]

Die snap ik niet zo goed.
Dat je hem naar buiten gaat rollen om een peuk te kunnen roken, dus dat je er toch nog iets
van probeert te maken, ondanks dat het ellende is bedoel ik.

dan zeggen ze dat wel eens...

Wel goed dat je moeder een keertje nog iets leuks zoals een feestje heeft, dan kan ze weer
een beetje de batterij opladen misschien, want het zal wel behoorlijk zwaar zijn voor haar ook.

het blijft allemaal klote zulke dingen gewoon...
pi_137424696
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Jouw vader was ook best jong nog, té jong, dat is ook zwaar dan.
Het rare is dat ik vaak dingen regel. En dan is de vraag en bent u familie ??? Uhhh En dan zeg ik maar stiefvader.
Dan lacht hij even stiekem. :D
pi_137424733
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat je hem naar buiten gaat rollen om een peuk te kunnen roken, dus dat je er toch nog iets
van probeert te maken, ondanks dat het ellende is bedoel ik.

dan zeggen ze dat wel eens...

Wel goed dat je moeder een keertje nog iets leuks zoals een feestje heeft, dan kan ze weer
een beetje de batterij opladen misschien, want het zal wel behoorlijk zwaar zijn voor haar ook.

het blijft allemaal klote zulke dingen gewoon...
Ja het gaat mooi weer worden. Ik kar hem de tuin in in *O*
pi_137424739
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Het rare is dat ik vaak dingen regel. En dan is de vraag en bent u familie ??? Uhhh En dan zeg ik maar stiefvader.
Dan lacht hij even stiekem. :D
Dat waardeert hij wel denk ik, dat je hem zo noemt en misschien ook zo ziet!
pi_137424749
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja het gaat mooi weer worden. Ik kar hem de tuin in in *O*
Dat bedoel ik met optimist :+
pi_137424833
En ieder momentje dat je hem een nog een plezier kan doen is er toch weer één!
Zo moet je het zien...
pi_137424851
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat bedoel ik met optimist :+
Hij wil soms niet meer, dat zijn de moeilijke momenten. Dat is nu weer even anders. Hij is weer positief en dan wil hij de tuin in zodat ik kan roken :7
pi_137424973
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Hij wil soms niet meer, dat zijn de moeilijke momenten. Dat is nu weer even anders. Hij is weer positief en dan wil hij de tuin in zodat ik kan roken :7
Die momenten had mijn moeder ook, die waren écht zwaar en soms ging het dan weer een tijdje
goed, ik was ook nog met haar naar het Rembrands museum geweest, daar was ze ook nog
nooit geweest en ik was mee als vrijwilliger, de foto in mijn fobo is van toen, is een paar maanden geleden. ik heb mijn moeder er wel afgeknipt natuurlijk voor de privacy :@ maar dat ik een
mooie herinnering en natuurlijk haar laatste verjaardagsfeestje, haar reactie op het boek was
zo leuk O+ daar denk ik dan maar aan...
pi_137425130
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:58 schreef chufi het volgende:
Nog gecondoleerd Fann.. Ik wist nog dat je bezig was met dat fotoboek en mbv ER.. Blij voor je dat je het haar nog hebt kunnen laten zien.. Big hugs O+
oi Chuf... die post had ik gemist, dank je wel, ja fotoboek was gelukkig op tijd klaar.

nah nu weet ik even niks meer...
pi_137425262
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Die momenten had mijn moeder ook, die waren écht zwaar en soms ging het dan weer een tijdje
goed, ik was ook nog met haar naar het Rembrands museum geweest, daar was ze ook nog
nooit geweest en ik was mee als vrijwilliger, de foto in mijn fobo is van toen, is een paar maanden geleden. ik heb mijn moeder er wel afgeknipt natuurlijk voor de privacy :@ maar dat ik een
mooie herinnering en natuurlijk haar laatste verjaardagsfeestje, haar reactie op het boek was
zo leuk O+ daar denk ik dan maar aan...
Ja dat van je moeder had ik ergens anders al gelezen. Dat is kut soms, het soms huilen en niks meer willen. Hier is nog een lange weg te gaan.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:22:01 #49
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137425280
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

oi Chuf... die post had ik gemist, dank je wel, ja fotoboek was gelukkig op tijd klaar.

nah nu weet ik even niks meer...
Maakt niet uit schat .. Ik ken het gevoel ... En ieder verwerkt het verder op zn eigen manier .. Komt wel goed ...
Musica Español
Come On
pi_137425329
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat van je moeder had ik ergens anders al gelezen. Dat is kut soms, het soms huilen en niks meer willen. Hier is nog een lange weg te gaan.
ja, dat was heel heftig... écht verdriet had ze, dat doet pijn...
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:23:54 #51
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137425377
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:21 schreef Soury het volgende:

[..]

De weg er naar toe is idd vaak nog velen malen zwaarder.. Jij ook sterkte Muis O+
Musica Español
Come On
pi_137425422
nou ;(
...
pi_137425443
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:23 schreef chufi het volgende:

[..]

Jij ook sterkte Muis O+
ja, dat zou ik bijna vergeten :@ , dat is ook zwaar die lange weg... dat gaat met vallen en opstaan.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:26:05 #54
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137425453
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:25 schreef sacha het volgende:
nou ;(
Jij ook Sas.. O+ En Dees O+
Musica Español
Come On
pi_137425483
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:25 schreef sacha het volgende:
nou ;(
ja, ik zit ook alweer bijna hoor, ik moet er niet te lang over nadenken soms...
pi_137425510
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:23 schreef chufi het volgende:

[..]

De weg er naar toe is idd vaak nog velen malen zwaarder.. Jij ook sterkte Muis O+
We gaan er nog steeds van uit dat het goed komt. Maar dan moet hij zelf ook meewerken en soms is hij nogal deprie. Maar de zusters in het OLVG hebben zijn voorkeur. ;)
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:30:03 #57
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137425616
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:27 schreef Soury het volgende:

[..]

We gaan er nog steeds van uit dat het goed komt. Maar dan moet hij zelf ook meewerken en soms is hij nogal deprie. Maar de zusters in het OLVG hebben zijn voorkeur. ;)
Heeft ie in iedere geval nog een beetje lol.. Ik denk dat ik ook wel zou flirten met de zusters :+
Musica Español
Come On
pi_137425710
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:30 schreef chufi het volgende:

[..]

Heeft ie in iedere geval nog een beetje lol.. Ik denk dat ik ook wel zou flirten met de zusters :+
Dat dus, als hij weer grapjes gaat maken is het wel ok. Hij had een pest hekel aan de verpleegster die oefeningen met hem moest doen. _O-
pi_137425776
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:30 schreef chufi het volgende:

[..]

Ik zou er bijna om durven te wedden dat je dat zou doen :+ is misschien maar goed ook dat
de heren daar afleiding van hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat dus, als hij weer grapjes gaat maken is het wel ok. Hij had een pest hekel aan de verpleegster die oefeningen met hem moest doen. _O-
Zolang hij daar nog lol in heeft is het goed :D
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:33:23 #60
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137425781
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja je moet er toch nog het beste van maken :)
Musica Español
Come On
pi_137425869
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:33 schreef chufi het volgende:

[..]

Mijn zus werkt in een ziekenhuis en die oude heertjes kunnen best lastig zijn hoor ik wel eens :D
pi_137425946
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:33 schreef chufi het volgende:

[..]

Hij loopt nu elke dag tussen een brug, noemt hij spoorweg. Twee dames houden hem vast. Soms loopt
er iemand langs en dan kijken de dames weg. Doet hij net alsof hij valt. De verpleegsters in de stres Hij vind het het grappig. :') Doet ie elke dag dus ze weten het nu wel
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:37:41 #63
370431 drakin
vurig typje
pi_137425971
Zijn er voor de dames daar dan geen leuke verplegers?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_137425992
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Mijn zus werkt in een ziekenhuis en die oude heertjes kunnen best lastig zijn hoor ik wel eens :D
Nou dat geloof ik
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou dat geloof ik graag
pi_137426049
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef drakin het volgende:
Bij mijn moeder waren het vooral vrouwen, ik heb daar geloof ik geen mannelijke verpleger gezien,
maar dat was een verzorgingstehuis, geen ziekenhuis...
pi_137426083
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef drakin het volgende:
Nou Jan was een lieverd. Maar uhh ;)
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:39:44 #67
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137426088
Ik hoop eigenlijk niet in een ziekenhuis te moeten overlijden ... Maar dat zien we tegen die tijd wel weer.. Ik ga me er nu niet druk om maken ..
Musica Español
Come On
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:39:52 #68
370431 drakin
vurig typje
pi_137426095
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Bij mijn moeder waren het vooral vrouwen, ik heb daar geloof ik geen mannelijke verpleger gezien,
maar dat was een verzorgingstehuis, geen ziekenhuis...
Het is gewoon niet eerlijk :( Zo wil ik niet oud worden als er geen leuke mannelijke verplegers zijn :P
pi_137426116
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou dat geloof ik

[..]

Nou dat geloof ik graag
:D je gelooft me écht zie ik, dubbelop :+ maar het is ook wel waar, soms zijn ze al halfdood maar
''dat'' schijnt dan toch nog te werken :')
pi_137426147
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef drakin het volgende:

[..]

Het is gewoon niet eerlijk :( Zo wil ik niet oud worden als er geen leuke mannelijke verplegers zijn :P
Oh zat.
pi_137426172
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef drakin het volgende:

[..]

ik weet niet of ik daar nou op zit te wachten als ik ziek en kreupel zou zijn :D maar wie weet? :+
pi_137426215
Mijn moeder was verpleegster en werkte in een verpleeghuis. Vooral vrouwelijke collegae, maar toch wel een enkele man. Met een mannelijke collega kon ze erg goed overweg.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_137426242
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D je gelooft me écht zie ik, dubbelop :+ maar het is ook wel waar, soms zijn ze al halfdood maar
''dat'' schijnt dan toch nog te werken :')
Oh daar had ik het niet over :@ Lastig zijn in het algemeen. Beetje van de wereld ook met medicatie.
pi_137426297
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Mijn moeder was verpleegster en werkte in een verpleeghuis. Vooral vrouwelijke collegae, maar toch wel een enkele man. Met een mannelijke collega kon ze erg goed overweg.
Ja in een verpleegtehuis is de meerderheid toch wel vrouw geloof ik, ook qua bewoners trouwens
er loopt anderhalve man rond, de rest zijn vrouwen :D
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:43:49 #75
370431 drakin
vurig typje
pi_137426309
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ik weet niet of ik daar nou op zit te wachten als ik ziek en kreupel zou zijn :D maar wie weet? :+
Ik ook niet, wordt liever gewoon samen met mijn geliefde oud. Kreupel mag gewoon helemaal wegblijven.
pi_137426359
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Maakt geen zak uit. Ik ben ook op de pot gezet door een man. Het boeide me niks. We zaten nog leuk te praten diep in de nacht
pi_137426389
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:42 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh daar had ik het niet over :@ Lastig zijn in het algemeen. Beetje van de wereld ook met medicatie.
Ah... dat kan ook misschien, maar ze verteld alleen de grappige dingen eigenlijk en dan is het
meestal iets uit ''die'' hoek als je begrijpt wat ik bedoel... :D
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:46:29 #78
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137426454
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja in een verpleegtehuis is de meerderheid toch wel vrouw geloof ik, ook qua bewoners trouwens
er loopt anderhalve man rond, de rest zijn vrouwen :D
Mannen hebben hun hele leven hard moeten werken en hebben reeds vaak al het loodje moeten leggen ...
Musica Español
Come On
pi_137426468
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah... dat kan ook misschien, maar ze verteld alleen de grappige dingen eigenlijk en dan is het
meestal iets uit ''die'' hoek als je begrijpt wat ik bedoel... :D
Ja, ik denk dat dat het laatste is waar hij zich druk over maakt. Wel flirt hij met de dames ;)
pi_137426515
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Maakt geen zak uit. Ik ben ook op de pot gezet door een man. Het boeide me niks. We zaten nog leuk te praten diep in de nacht
ja, maar dat is gewoon ''gezelligheid'', maar de heren worden soms handtastelijk bedoel ik...
Ik denk niet dat dat omgekeerd ook zo is, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker natuurlijk,
misschien heb je ook wel ouwe hitsige omaatjes :@
pi_137426539
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef chufi het volgende:

[..]

Mannen hebben hun hele leven hard moeten werken en hebben reeds vaak al het loodje moeten leggen ...
Ja en het is 1814 :6
pi_137426548
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:43 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik ook niet, wordt liever gewoon samen met mijn geliefde oud. Kreupel mag gewoon helemaal wegblijven.
dat zeker!
pi_137426564
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ja, maar dat is gewoon ''gezelligheid'', maar de heren worden soms handtastelijk bedoel ik...
Ik denk niet dat dat omgekeerd ook zo is, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker natuurlijk,
misschien heb je ook wel ouwe hitsige omaatjes :@
Ik wil het niet weten.
pi_137426576
quote:

[..]

Nou jah... van die generatie nog wel, van onze generatie zal het wel anders zijn toch?
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 20:49:04 #85
184769 crew  Deisyy
pi_137426579
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef Soury het volgende:

[..]

Hij loopt nu elke dag tussen een brug, noemt hij spoorweg. Twee dames houden hem vast. Soms loopt
er iemand langs en dan kijken de dames weg. Doet hij net alsof hij valt. De verpleegsters in de stres Hij vind het het grappig. :') Doet ie elke dag dus ze weten het nu wel
_O- zo'n opa had ik gewild.
pi_137426592
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wil het niet weten.
ik ook niet eigenlijk :')
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:51:19 #87
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137426684
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou jah... van die generatie nog wel, van onze generatie zal het wel anders zijn toch?
Wordt wel minder natuurlijk ... .. Maar zolang ik alleen ben zit er geen vrouw van mij in het verzorgingstehuis .. Das weer 1 minder
Musica Español
Come On
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 20:51:50 #88
184769 crew  Deisyy
pi_137426697
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ik ook niet eigenlijk :')
Ik eigenlijk wel, dan weet ik wat ik nog kan verwachten op mijn oude dag :D
pi_137426713
quote:

[..]

_O-
...
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 20:52:40 #90
184769 crew  Deisyy
pi_137426737
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:51 schreef chufi het volgende:

[..]

Wordt wel minder natuurlijk ... .. Maar zolang ik alleen ben zit er geen vrouw van mij in het verzorgingstehuis .. Das weer 1 minder
De logica van deze post ontgaat mij :{
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 20:53:02 #91
184769 crew  Deisyy
pi_137426751
En een :* voor sacha.
pi_137426765
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

_O- zo'n opa had ik gewild.
Mijn Opa lag in het ziekenhuis en zei op een dag tegen zijn vriendin, ja ja hij had een vriendin van 72 jaar
en hij was 86 jaar :D en hij lag met allemaal stekkers en toeten en bellen in dat ziekenhuisbed
toen trok hij alles los en zei tegen zijn vriendin, ''kom Jo we gaan naar huis''... Dus ze zijn in een taxi gestapt en ze waren nét over de drempel in hun eigen huis en toe ''plof'' viel hij zo dood op de grond.

Ergens vind ik dat wel heel stoer :D hij wilde persé thuis sterven en dat is dus gelukt.
pi_137426877
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Mijn Opa lag in het ziekenhuis en zei op een dag tegen zijn vriendin, ja ja hij had een vriendin van 72 jaar
en hij was 86 jaar :D en hij lag met allemaal stekkers en toeten en bellen in dat ziekenhuisbed
toen trok hij alles los en zei tegen zijn vriendin, ''kom Jo we gaan naar huis''... Dus ze zijn in een taxi gestapt en ze waren nét over de drempel in hun eigen huis en toe ''plof'' viel hij zo dood op de grond.

Ergens vind ik dat wel heel stoer :D hij wilde persé thuis sterven en dat is dus gelukt.
Dat soort verhalen ken ik ook. Maar dan niet dood maar je kon dan ook opzouten qua ziekenhuis.
pi_137426947
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat soort verhalen ken ik ook. Maar dan niet dood maar je kon dan ook opzouten qua ziekenhuis.
ja dan ben je wel slechter af natuurlijk, dus eigenlijk had hij mazzel denk ik :@
pi_137427273
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ja dan ben je wel slechter af natuurlijk, dus eigenlijk had hij mazzel denk ik :@
Ik kan me dat ook wel voorstellen, al zal dat per geval weer anders zijn.
pi_137427472
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:01 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik kan me dat ook wel voorstellen, al zal dat per geval weer anders zijn.
ik denk dat hij zo goed als zeker wist dat hij dood zou gaan, anders had hij het misschien niet gedaan,
maar dat weet ik natuurlijk ook niet zeker..

thuis sterven is natuurlijk altijd ''fijner'' als je dat zo kan zeggen dan... want ''fijn'' is het niet, maar
je eigen plekkie voelt toch anders dat zo'n kil ziekenhuis, dat kan ik me wel héél goed voorstellen.
pi_137427531
O mjn god, dit wordt het meest depri topic van de hele reeks geloof ik als we zo doorgaan :@
pi_137427587
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
O mjn god, dit wordt het meest depri topic van de hele reeks geloof ik als we zo doorgaan :@
Ja dat krijg met 40 plus. :(
pi_137427633
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat krijg met 40 plus. :(
Vertel even iets leuks, ik kan niks verzinnen :') ik ben word er helemaal down van...
pi_137427672
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Vertel even iets leuks, ik kan niks verzinnen :') ik ben word er helemaal down van...
Ik en leuk. ;)
pi_137427724
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik en leuk. ;)
Als je het wil kan het :+
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:11:55 #102
370431 drakin
vurig typje
pi_137427793
In een ander topic ging het net over de kleur van je ondergoed, dus als je een ander onderwerp wilt? Ik heb dat topic namelijk net doodgelegd.
pi_137427885
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:11 schreef drakin het volgende:
In een ander topic ging het net over de kleur van je ondergoed, dus als je een ander onderwerp wilt? Ik heb dat topic namelijk net doodgelegd.
Ow......... :D dat is wel héél iets anders... :+

ik ga effe kijken hoe je het topic hebt ''doodgelegd'' je blijft wel on topic zo :D
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:16:53 #104
370431 drakin
vurig typje
pi_137428028
Het kan ook zonder ondergoed hoor

http://vitaminl.tv/video/2962?ref=fpfv
pi_137428332
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:16 schreef drakin het volgende:
Het kan ook zonder ondergoed hoor

http://vitaminl.tv/video/2962?ref=fpfv
:D dat was best knap! Ik vrolijk er in ieder geval van op :+
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:26:45 #106
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:39:57 #107
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137429341
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:26 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dat zag ik gisteren ook toen Adam op TV Eva zocht...

Oh ja daar zag ik vorige week een voorstukje van .. Gaat tegenwoordig ook nergens meer over ..
Musica Español
Come On
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:43:00 #108
370431 drakin
vurig typje
pi_137429575
Gewoon weer zo'n 13 in een dozijn datingshow
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:45:28 #109
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137429723
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef drakin het volgende:
Ja zoiets ja dan ... Boeien :N
Musica Español
Come On
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:48:56 #110
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_137429959
quote:
Ik zie Carry Tefsen niet zo snel een naakte versie van 'Op goed geluk' presenteren. Robert ten Brink met 2 naakte types in een caravan ook niet trouwens...
pi_137430277
quote:

[..]

Dat lijkt me wel heeeeeeeeeeel raar om naakt op je eerste date te verschijnen :D

Ik moet er niet aan denken _O-
pi_137430332
quote:
Nou....... 13 in een dozijn? Dit is toch wel ietsje anders :P
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:56:39 #113
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137430434
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou....... 13 in een dozijn? Dit is toch wel ietsje anders :P
Krijgt ie wel of geen stijve ... :7
Musica Español
Come On
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:57:31 #114
370431 drakin
vurig typje
pi_137430502
Het is precies hetzelfde behalve dat er weinig aan is qua kleding, en dat moet dan kijkers lokken terwijl er niks nieuws gebeurd.
pi_137430512
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef chufi het volgende:

[..]

Dat is dan ook weer meteen zo genant lijkt mij :')
pi_137430598
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef drakin het volgende:
Het is precies hetzelfde behalve dat er weinig aan is qua kleding, en dat moet dan kijkers lokken terwijl er niks nieuws gebeurd.
dat is wel waar... ik heb het nog nooit gezien en ik denk ook niet dat het mij zou boeien eigenlijk...
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:59:01 #117
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_137430612
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef chufi het volgende:

[..]

Jongen: Als ik met je verder ga, wat zit er dan voor mij in?
Meisje: Euh... Ik denk flink wat zand... :@
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:59:06 #118
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137430625
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat is dan ook weer meteen zo genant lijkt mij :')
Ja maar waar gaat dan om ?? Hoe hangen ieders delen er bij ...
Musica Español
Come On
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:00:53 #119
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_137430720
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef chufi het volgende:

[..]

Het is gewoon voyeurtje spelen, maar dan legitiem vanaf de bank thuis...
pi_137430783
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Jongen: Als ik met je verder ga, wat zit er dan voor mij in?
Meisje: Euh... Ik denk flink wat zand... :@
:+

quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef chufi het volgende:

[..]

ja een beetje stom eigenlijk, een beetje vleeskeuring, meer is het niet denk ik...
pi_137430845
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Het is gewoon voyeurtje spelen, maar dan legitiem vanaf de bank thuis...
Stel je voor dat het in het echt zo zou gaan, zou je dat durven?
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:03:58 #122
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_137430904
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Stel je voor dat het in het echt zo zou gaan, zou je dat durven?
Ja, maar ik zou met kleding aan ook niet aan een datingprogramma meedoen...
pi_137430919
Een naakte 40+ meet dat zou nog eens iets nieuws zijn :D
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:05:37 #124
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137430996
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Waar het hart van vol is komen we toch maar niet :+
Musica Español
Come On
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:05:47 #125
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_137431004
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je moet eens weten hoeveel 40+'ers er op nudistencampings aanwezig zijn...
pi_137431011
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ja, maar ik zou met kleding aan ook niet aan een datingprogramma meedoen...
Nee,,, niet een datings programma maar in je nakie op je eerste date verschijnen in het échte leven
bedoelde ik :+ zou toch een beetje eh... vreemd zijn zeg maar :P
pi_137431068
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Je moet eens weten hoeveel 40+'ers er op nudistencampings aanwezig zijn...
Ow, dat geloof ik best, maar dat zal ook wel wennen denk ik... die zien het misschien niet
eens meer.
pi_137431111
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:05 schreef chufi het volgende:

[..]

Waar het hart van vol is komen we toch maar niet :+
Hadden ze vast wel vreemd opgekeken in dat café :')
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:08:22 #129
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137431150
Net zoiets als regelmatig naar de sauna gaan.. Went gewoon hoor ..
Musica Español
Come On
pi_137431166
Ik had wel mijn kaplaarzen aangehouden, dat wel :7
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:08:44 #131
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_137431175
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nee,,, niet een datings programma maar in je nakie op je eerste date verschijnen in het échte leven
bedoelde ik :+ zou toch een beetje eh... vreemd zijn zeg maar :P
Ik heb geen idee hoeveel mensen elkaar hebben leren kennen in de sauna, op het naaktstrand of op de nudistencamping.
Het verschil is alleen dat die personen sowieso al bloot waren en het niet deden vanwege een TV uitzending.
pi_137431220
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:08 schreef chufi het volgende:
Net zoiets als regelmatig naar de sauna gaan.. Went gewoon hoor ..
ja, dat is ook wel waar eigenlijk, maar dat zijn allemaal vreemde mensen, dat boeit gewoon niet op
de één of andere manier..
pi_137431254
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoeveel mensen elkaar hebben leren kennen in de sauna, op het naaktstrand of op de nudistencamping.
Het verschil is alleen dat die personen sowieso al bloot waren en het niet deden vanwege een TV uitzending.
ja die datingsprogramma's zijn gewoon suf... dom gedoe
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:10:58 #134
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_137431289
quote:
6s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had wel mijn kaplaarzen aangehouden, dat wel :7
Rubber is soms wel aantrekkelijk... :P
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:11:04 #135
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137431295
Maar het went snel .. Ik was een aantal jaren terug in Finland en daar ga je gewoon met iedereen, jong en oud de sauna in ... En dan kijk je ook niet meer naar hoe of wat want daar is het toch te heet voor :+
Musica Español
Come On
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:11:47 #136
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137431341
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:10 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Draag jij Marlies Dekkers slips?
Musica Español
Come On
pi_137431356
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:10 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ja, ze zijn héél charmant O-)
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:12:20 #138
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_137431377
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
Maar het went snel .. Ik was een aantal jaren terug in Finland en daar ga je gewoon met iedereen, jong en oud de sauna in ... En dan kijk je ook niet meer naar hoe of wat want daar is het toch te heet voor :+
Daarvoor hoef je niet eens naar Finland, hier is het niet anders...
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:12:36 #139
370431 drakin
vurig typje
pi_137431394
quote:
Alsof er hier ooit een gewone meet gaat komen _O-
pi_137431427
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:12 schreef drakin het volgende:

[..]

Alsof er hier ooit een gewone meet gaat komen _O-
Nee, denk ik ook niet eigenlijk :D
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:14:00 #141
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_137431482
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef chufi het volgende:

[..]

Draag jij Marlies Dekkers slips?
Nee, wel haar beha's met van die bandjes...
pi_137431507
Marlies Dekkers ga ik even googelen, nooit van gehoord...
pi_137431574
Ow... bah... hou ik niet van, vind ik nou niks aan...
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:16:09 #144
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137431583
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik denk ook dat je mening gevormd wordt door hetgeen er in je omgeving gebeurt, maar zoals het bij jouw oma en haar familie is gelopen is natuurlijk vrij uniek.
Helemaal uniek nu ook weer niet, want er wordt gewoon studie naar gedaan, in verband met een of ander gen dat ervoor schijnt te zorgen dat je beter met stress kunt omgaan dan de gemiddelde persoon. Dat gen schijnt bij ons in de familie te zitten. Daar doen weet ik hoeveel families in Nederland alleen al aan mee. Er zijn dus echt veel meer mensen die goed gezond een heel hoge leeftijd bereiken. Gelukkig maar :)

Ben het wel met je eens dat je mening wordt gevormd door hetgeen je meemaakt. Absoluut!
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:17:20 #145
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137431632
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nee, denk ik ook niet eigenlijk :D
Die van ons was toch redelijk normaal ... kleinschalig dat wel
Musica Español
Come On
pi_137431653
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:16 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Helemaal uniek nu ook weer niet, want er wordt gewoon studie naar gedaan, in verband met een of ander gen dat ervoor schijnt te zorgen dat je beter met stress kunt omgaan dan de gemiddelde persoon. Dat gen schijnt bij ons in de familie te zitten. Daar doen weet ik hoeveel families in Nederland alleen al aan mee. Er zijn dus echt veel meer mensen die goed gezond een heel hoge leeftijd bereiken. Gelukkig maar :)

Ben het wel met je eens dat je mening wordt gevormd door hetgeen je meemaakt. Absoluut!
ow, dan word ik vast geen 100 jaar, ik ben een stresskip :@
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:18:08 #147
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_137431670
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Marlies Dekkers ga ik even googelen, nooit van gehoord...
Zo, dat valt me van je tegen.
Dankzij jouw desinteresse is ze dus failliet gegaan...
pi_137431701
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:17 schreef chufi het volgende:

[..]

Die van ons was toch redelijk normaal ... kleinschalig dat wel
Ja, was gewoon gezellig, wel kort, maar toch leuk...
pi_137431782
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:18 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Zo, dat valt me van je tegen.
Dankzij jouw desinteresse is ze dus failliet gegaan...
ik ben helemaal niet van zulk ondergoed, ik ben meer van de kleurtjes ook :@ vast niet
echt sexy, maar ik vind het leuk :P
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:20:05 #150
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137431794
quote:

[..]

WTF :D
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:21:52 #151
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_137431905
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ik ben helemaal niet van zulk ondergoed, ik ben meer van de kleurtjes ook :@ vast niet
echt sexy, maar ik vind het leuk :P
Uiteindelijk heb je het ook alleen voor jezelf.
Een ander heeft/vindt jouw ondergoed niet nodig...
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:22:38 #152
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_137432084
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb je het ook alleen voor jezelf.
Een ander heeft/vindt jouw ondergoed niet nodig...
Het moet ook een beetje makkelijk zitten hoor, ik ging een keer shoppen met iemand en die
kocht een string met een soort van nepdiamantjes, loop je met die kraaltjes in je kont, dat
zit toch voor geen meter :D kostte nog een vermogen ook dat stomme ding, maar ze zei
dat haar man dat leuk vond, toen zei ik, nah, trekt ie het toch lekker zelf aan, toen keek ze
me een beetje raar aan :')
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:26:09 #154
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137432150
Ja .. Tegenwoordig ben je single en als je zin hebt in een tropisch avontuur schrijf je je in bij een TV-programma en voila .. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Musica Español
Come On
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:26:27 #155
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137432165
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Inderdaad, geen Ierse kust... :N
Niet aan te raden om een dergelijk programma aan de Ierse kust te schieten :D
Hypothermie lijkt me niet gewenst, en zulks zal zeker plaatsvinden hier :+
Maar wat is dat stukje dat je neer hebt gezet weer van een droeftoeterige triestheid zeg!!
Hollandse tv op zijn smalst.
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:27:39 #156
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137432237
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Het moet ook een beetje makkelijk zitten hoor, ik ging een keer shoppen met iemand en die
kocht een string met een soort van nepdiamantjes, loop je met die kraaltjes in je kont, dat
zit toch voor geen meter :D kostte nog een vermogen ook dat stomme ding, maar ze zei
dat haar man dat leuk vond, toen zei ik, nah, trekt ie het toch lekker zelf aan, toen keek ze
Typisch Fann ;)
Musica Español
Come On
pi_137432279
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:27 schreef chufi het volgende:

[..]

Typisch Fann ;)
_O- dat denk ik ook...
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:29:55 #158
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137432368
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Och.........
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:31:57 #159
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137432468
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

_O- dat denk ik ook...
Wat heeft de Griek allemaal in de kast hangen ? :+
Musica Español
Come On
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:32:51 #160
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137432514
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef chufi het volgende:

[..]

Witte Sirtaki blouses :+

Dames en heren, een prettige avond verder, ik ga wat voor de tv hangen :W
pi_137432518
quote:
iew......... lelijk...
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:33:41 #162
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137432566
Maar laters .. Ga ff mn computer upgraden
Musica Español
Come On
pi_137432575
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef chufi het volgende:

[..]

Ik koop zijn onderbroeken, daar is hij te lui voor, hij wil ''gewone'' niks bijzonders :+
pi_137432617
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:32 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Witte Sirtaki blouses :+

Dames en heren, een prettige avond verder, ik ga wat voor de tv hangen :W
Oké, doei doei...

Ik ga nog even zappen en dan slapen denk ik...
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:50:35 #165
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137433510
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Oké, doei doei...

Ik ga nog even zappen en dan slapen denk ik...
Ik werk die upgrade af en ga er ook maar eens op tijd in

Morgen borrel geloof ik...
Musica Español
Come On
pi_137433804
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:50 schreef chufi het volgende:

[..]

Ik werk die upgrade af en ga er ook maar eens op tijd in

Morgen borrel geloof ik...
Heel verstandig Chuf, want zal best wel zwaar zijn zo'n eerste week weer,
dan wens ik je vast welterusten en voor één keertje doe ik maar een kusje erop :*

want ik ben weer een beetje opgevrolijkt.door jullie allemaal...

ga ik nu ook maar zo slapen...

doei doei...
  woensdag 5 maart 2014 @ 23:00:44 #167
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137434010
;) Lief van je fann
Musica Español
Come On
  woensdag 5 maart 2014 @ 23:45:37 #168
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_137435568
avond
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  donderdag 6 maart 2014 @ 00:01:34 #169
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137435968
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 23:45 schreef Speedball het volgende:
avond
Bijna nacht ...
Musica Español
Come On
  donderdag 6 maart 2014 @ 00:01:58 #170
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_137435975
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:01 schreef chufi het volgende:

[..]

Bijna nacht ...
Prettige donderdag :)
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  donderdag 6 maart 2014 @ 00:03:41 #171
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137436011
Ik doe me best.. B-)
Musica Español
Come On
  donderdag 6 maart 2014 @ 00:06:04 #172
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_137436060
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
Ik doe me best.. B-)
:)
Morgen straks ff vrij, hoop dat het weer dat puikende weer wordt als vandaag
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  donderdag 6 maart 2014 @ 00:12:26 #173
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137436178
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:06 schreef Speedball het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:06 schreef Speedball het volgende:

[..]

Je kunt ook zeggen... Morgenochtend uitslapen .. lekker geen werk of zoiets ..
Musica Español
Come On
  donderdag 6 maart 2014 @ 00:13:00 #174
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_137436197
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:12 schreef chufi het volgende:

[..]

[..]

Je kunt ook zeggen... Morgenochtend uitslapen .. lekker geen werk of zoiets ..
nah ben niet zo van het uitslapen, hou van de ochtend
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  donderdag 6 maart 2014 @ 00:17:20 #175
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137436269
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:13 schreef Speedball het volgende:

[..]

nah ben niet zo van het uitslapen, hou van de ochtend
Whatever :) Mij maakt het niet uit .. .. Hoop ook voor je dat het lekker weer wordt.. Voor iedereen trouwens .. 8-)
Musica Español
Come On
  donderdag 6 maart 2014 @ 00:31:25 #176
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137436477
-O- Upgrade failed .. OK probeer het later misschien nog wel een keer..

Maar heb bv nu ook een update van mn smartTV , maar die start maar maakt het niet af ... EN komt met de melding .. Ik heb een update ... -O-
Musica Español
Come On
  donderdag 6 maart 2014 @ 00:34:10 #177
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137436516
Kut upgrades day
Musica Español
Come On
  donderdag 6 maart 2014 @ 07:36:59 #178
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_137438115
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:17 schreef chufi het volgende:

[..]

Whatever :) Mij maakt het niet uit .. .. Hoop ook voor je dat het lekker weer wordt.. Voor iedereen trouwens .. 8-)
Goeeeeeeeie morge :)
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  donderdag 6 maart 2014 @ 08:04:58 #179
249756 Symphonic
Look o Look
pi_137438304
Goedemorgen :)
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 6 maart 2014 @ 08:36:13 #180
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137438587
En ook een goede morgen
Musica Español
Come On
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 12:54:07 #181
184769 crew  Deisyy
pi_137444216
Goedemiddag.

Spreuk van de dag: Morgen kan alles anders zijn :)
  donderdag 6 maart 2014 @ 12:56:05 #182
370431 drakin
vurig typje
pi_137444269
En dat elke dag weer zeggen, want morgen blijft altijd morgen
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 13:03:46 #183
184769 crew  Deisyy
pi_137444478
Op die manier wordt het nooit saai.
pi_137473635
Goedemorgen, de krim is binnengevallen.
Ooit woonde daar Tartaren die geniale paarden hadden,

http://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/33760
pi_137473658
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:08:06 #186
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:14:08 #187
249756 Symphonic
Look o Look
pi_137473959
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:08 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]

Al dan niet van paardenvlees... :9~
damn en dat om deze tijd :D

Goedemorgen :W
Juin uit Eigen Tuin!
pi_137474051
Paardenvlees is 1 van de meest onbedorven in onze omgang met voedsel.
pi_137474058
Paardenmelk schijnt erg gezond te zijn maar dat zeggen ze van hennepzaad ook.
pi_137474065
Ik vreet gewoon alles maar het moet er wel lekker uitzien, raar spul dat moet ik niet.
pi_137474074
Gefrituurde sprinkhanen is echt lekker.
pi_137474087
Oesters en octopus, mossels en dat slijmerige gedoe dat mot ik niet.
pi_137476279
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:26 schreef schvvmert het volgende:
Paardenmelk schijnt erg gezond te zijn maar dat zeggen ze van hennepzaad ook.
Een paard kan toch nooit veel melk geven of wel? :D

Hennepzaad is harstikke hip tegenwoordig :+ maar het zit ook gewoon in vogelzaad,
alleen is het dan niet gepeld, dus niet te hachelen :P gepelde hennepzaad door je smoothie
is wel lekker, smaakt nootachtig en voor vegetariërs is het een plantaardige bron van eiwitten enzo...

Is nootachtig een woord? :@ ik bedoel dat het een beetje naar noten smaakt dus :')
pi_137476338
Hennepzaad moet je eerst laten weken in water, dan valt het schilletje er zowat al af.
Die methode wordt ook vaak gebruikt om vissen te vangen, die zijn er dol op.
pi_137476398
Vol verbazing zit ik ook te kijken naar Masterchef USA, de voorrondes zijn het mooist met krokodillen en bizonvlees.
pi_137476454
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:38 schreef schvvmert het volgende:
Vol verbazing zit ik ook te kijken naar Masterchef USA, de voorrondes zijn het mooist met krokodillen en bizonvlees.
ah... dat hoef ik niet te zien dus :+ krokodil zal wel naar kip smaken, geen idee hoor, maar dat
denk ik zo maar :D
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:50:40 #197
370431 drakin
vurig typje
pi_137476661
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:35 schreef schvvmert het volgende:
Hennepzaad moet je eerst laten weken in water, dan valt het schilletje er zowat al af.
Die methode wordt ook vaak gebruikt om vissen te vangen, die zijn er dol op.
En het is lekker, heb het al jaren omdat ik gewoon fan van hennep ben(is een wonderplant met tientallen toepassingen en al 5000 jaar geleden werden er medicijnen uit gewonnen), nu wordt het hip en is het ineens duurder. Maar ook makkelijker te krijgen. En dat heb ik wel met meer dingen die nu ineens hip zijn. Ben al gestopt met quinoa eten omdat het gewoon te hip is.
pi_137476773
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:50 schreef drakin het volgende:
Ben al gestopt met quinoa eten omdat het gewoon te hip is.
:D ja dat is ook stom, zilvervliesrijst is ook gewoon goed, maar straks wordt dat weer hip,
gaan ze dat weer duurder maken :')
pi_137476850
Hopelijk voor jou drakin, wordt honing de nieuwe hype, dan loop je straks binnen :7
Of Propolis! Is dat niet hip tegenwoordig, dat ging je toch ook maken?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:58:30 #200
370431 drakin
vurig typje
pi_137476862
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D ja dat is ook stom, zilvervliesrijst is ook gewoon goed, maar straks wordt dat weer hip,
gaan ze dat weer duurder maken :')
Misschien mogen dan de Peruanen eindelijk weer hun eigen eten hebben.

Maar ik nam ook af en toe bulgur of gierst of couscous, gewoon wat variatie op het bord.
Kan in dat opzicht wel zonder of met minder quinoa, zo byzonder is dat spul toch niet.
Heb nog wel 1 zakje zwarte quinoa liggen in de kast.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:59:22 #201
370431 drakin
vurig typje
pi_137476889
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hopelijk voor jou drakin, wordt honing de nieuwe hype, dan loop je straks binnen :7
Of Propolis! Is dat niet hip tegenwoordig, dat ging je toch ook maken?
Nee dan krijg ik honingdieven of heel veel zeurende mensen.
Ik moet toch eerst een bijenvolk hebben en dan meer praktijkervaring opdoen.
pi_137476924
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:50 schreef drakin het volgende:

En dat heb ik wel met meer dingen die nu ineens hip zijn. Ben al gestopt met quinoa eten omdat het gewoon te hip is.
Jij stopt met iets te eten wat je lekker bent, omdat het te hip is?
Seriously?
pi_137476960
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:58 schreef drakin het volgende:

[..]

Misschien mogen dan de Peruanen eindelijk weer hun eigen eten hebben.

Maar ik nam ook af en toe bulgur of gierst of couscous, gewoon wat variatie op het bord.
Kan in dat opzicht wel zonder of met minder quinoa, zo byzonder is dat spul toch niet.
Heb nog wel 1 zakje zwarte quinoa liggen in de kast.
Ik was ook al van plan om nog op te maken wat ik had en weer gewoon over te gaan op
zilvervliesrijst, couscous enzo hou k niet zo van :N net als Linzen, ik vind er niks aan, ik
hou me gewoon bij mijn bruine en witte bonen net zoals ik altijd al deed.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:02:20 #204
370431 drakin
vurig typje
pi_137476984
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Seriously?
Nee omdat er zoveel vraag naar is dat het gewoon niet leuk meer is de manier waarop ze het uit Zuid Amerika halen.
pi_137477005
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Seriously?
Nou ze hebben het vooral duurder gemaakt sinds het hip is, maar eerlijk is eerlijk, voordat het
hip was had ik er nog nooit van gehoord :+
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:03:30 #206
370431 drakin
vurig typje
pi_137477027
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik was ook al van plan om nog op te maken wat ik had en weer gewoon over te gaan op
zilvervliesrijst, couscous enzo hou k niet zo van :N net als Linzen, ik vind er niks aan, ik
hou me gewoon bij mijn bruine en witte bonen net zoals ik altijd al deed.
Als de hype voorbij is kunnen we wel weer eens een zakje kopen, ik haal het sowieso al uit de bio winkel en niet uit een of andere nieuwe hype shop.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:04:29 #207
370431 drakin
vurig typje
pi_137477062
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou ze hebben het vooral duurder gemaakt sinds het hip is, maar eerlijk is eerlijk, voordat het
hip was had ik er nog nooit van gehoord :+
Ik had juist het omgekeerde! Ik had helemaal nog niet door dat het zo'n grote hype was tot dat over duurder dan kip verhaal in het land van herkomst.
pi_137477156
Het is een grote schande dat de hennepplant verboden is.
De sterkste touwen voordat er kunstvezels waren.
Papier dat eeuwen blijft bestaan.
De zaden zijn voedzaam.
De wortels zorgen weer voor goed bodemleven.
En waarom is het verboden?, je ken 't roken.
pi_137477171
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:04 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik had juist het omgekeerde! Ik had helemaal nog niet door dat het zo'n grote hype was tot dat over duurder dan kip verhaal in het land van herkomst.
Ja, maar dat hebben ze ook met soorten koffie enzo hoor, in die film van The Bucketlist was een
voorbeeld, die koffie was heel zeldzaam en harstikke duur enzo en ik geloof dat het werd
gemaakt van konijnenkeutels :D ik weet niet meer precies hoe het zat, maar het was dus
hip om die koffie te drinken, maar de meeste mensen wisten niet eens wat het nou precies
was, het was vooral dúúr.... dus zal het wel goed zijn denken ze dan :+
pi_137477215
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:07 schreef schvvmert het volgende:
Tja... iets met opiumwet ofzo toch? -O-
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:11:42 #211
370431 drakin
vurig typje
pi_137477282
Het werd wel heel toevallig verboden in dezelfde periode dat de farmaceutische industrie opkwam, want ja je kunt beter grote witte dure pillen slikken die je schijnbeter maken dan dat je erachter komt dat er een veel beter medicijn gratis verkrijgbaar is.
pi_137477320
Mijn balkon gaat weer vol.

vrijdag 7 maart 2014 @ 11:14:07 #213
370431 drakin
vurig typje
pi_137477360
foto is niet te zien
pi_137477443
Beetje veel werk om ongepeld hennepzaad te kopen, dus vogelvoer... -O-

Hennep uit vogelvoer gebruiken
Vogelvoer kun je zelf wassen zodat je het kan eten. Het is goedkoper maar omslachtig en neemt veel tijd in beslag. Eerst moet je de zaden in de gootsteen met een paar liter water wassen. Wacht totdat de zaadjes naar de bodem zijn gezakt. De zaden stop je in een zeef. Je laat de zeef uitlekken, pelt de zaden en vervolgens droog je de zaden in een oven. Daarna, als ze droog zijn, kun je de zaden malen in een koffiemolen of keukenmixer. Het plakkerige geheel wat overblijft kun jer toevoegen aan deeg om er brood of taart mee te bakken. Om tijd te besparen zou je het pellen achterwege kunnen laten en de zaadjes met schil malen.

Wel jammer, want hennepzaad als vogelvoer kost geen ruk :') en gepeld hennepzaad is harstikkke
duur...
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:17:10 #215
249756 Symphonic
Look o Look
pi_137477450
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:07 schreef schvvmert het volgende:
Het is een grote schande dat de hennepplant verboden is.
De sterkste touwen voordat er kunstvezels waren.
Papier dat eeuwen blijft bestaan.
De zaden zijn voedzaam.
De wortels zorgen weer voor goed bodemleven.
Op het Veenpark in Klazienaveen is een enorme hennepplantage.
Het mag wel als het maar geen vrouwelijke planten zijn :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_137477486
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:17 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Op het Veenpark in Klazienaveen is een enorme hennepplantage.
Het mag wel als het maar geen vrouwelijke planten zijn :)
Woon jij in Klazienaveen? :D

Klazien O+ _O_ maar die kwam uit Zalk :+
pi_137477605
Geniale tips had die met aardappel achter de oren.
pi_137477636
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:22 schreef schvvmert het volgende:
Geniale tips had die met aardappel achter de oren.
:D waar was dat goed voor?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:23:10 #219
370431 drakin
vurig typje
pi_137477640
Wortel tussen de benen tegen ongewilde zwangerschap.
pi_137477643
Of heb ik dat stuk verkeerd begrepen?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:23:31 #221
249756 Symphonic
Look o Look
pi_137477651
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Woon jij in Klazienaveen? :D

Klazien O+ _O_ maar die kwam uit Zalk :+
Nee hoor heel ver daar vandaan :D
Ik woon in de kop van Noord Holland.
Een keer een dagtripje gemaakt met de kids, dan rij je er langs met een treintje..
Juin uit Eigen Tuin!
pi_137477652
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef drakin het volgende:
_O-
pi_137477671
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Nee hoor heel ver daar vandaan :D
Ik woon in de kop van Noord Holland.
Een keer een dagtripje gemaakt met de kids, dan rij je er langs met een treintje..
Ah....... :+
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:24:00 #224
249756 Symphonic
Look o Look
pi_137477673
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef drakin het volgende:
een strengetje kniflook helpt daar ook goed tegen :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:24:16 #225
370431 drakin
vurig typje
pi_137477681
Of een ander stuk groente, weet niet meer zeker of het een wortel moest zijn.
pi_137477689
Ze ging nogal snel met de tips die Kazien, ik heb daar moeite mee.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:25:15 #227
370431 drakin
vurig typje
pi_137477719
Ze heeft ook eens ochtendgymnastiek gedaan.
Jas uit
Jas aan
en dat 50 keer herhalen
pi_137477724
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:24 schreef schvvmert het volgende:
Ze ging nogal snel met de tips die Kazien, ik heb daar moeite mee.
Zolang je niet met een aardappel achter je oor gaat rondlopen is het geen ramp :+
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:25:42 #229
370431 drakin
vurig typje
pi_137477731
Maar ook behoorlijk wat goede kruidenkennis had ze
pi_137477737
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:25 schreef drakin het volgende:
Jas uit
Jas aan
en dat 50 keer herhalen
serieus? :D Geniaal!!!!! _O_
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:26:39 #231
370431 drakin
vurig typje
pi_137477757
Staat volgens mij zelfs nog wel ergens op youtube, deed ze samen met Andre van D
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:26:45 #232
249756 Symphonic
Look o Look
pi_137477760
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:25 schreef drakin het volgende:
Jas uit
Jas aan
en dat 50 keer herhalen
Juin uit Eigen Tuin!
pi_137477770
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:26 schreef drakin het volgende:
Staat volgens mij zelfs nog wel ergens op youtube, deed ze samen met Andre van D
Ik heb hem :P

pi_137477802
Stereo.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:28:29 #235
370431 drakin
vurig typje
pi_137477812
Dubbel zelfs!

Nu kunnen we 2 keer gymmen, alleen begin ik zo eerst maar eens met 1 keer jas aan.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:30:03 #236
249756 Symphonic
Look o Look
pi_137477872
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:28 schreef drakin het volgende:
Dubbel zelfs!

Nu kunnen we 2 keer gymmen, alleen begin ik zo eerst maar eens met 1 keer jas aan.
:D
Juin uit Eigen Tuin!
pi_137477906
De buren gaan me vreemd aankijken, had toevallig wat anders hard opstaan.

pi_137478031
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:28 schreef drakin het volgende:
Dubbel zelfs!

Die hele zaal deed ook gewoon mee, stel idioten :D
pi_137478293
Nieuwe inzendingen van 2014

http://www.grreporter.inf(...)been_announced/10802

Ik ben voor deze !

Niemand houdt mij tegen :7 dat heeft wel iets :P

None Stops Me

The door is closed, but my mind is opened
in the way you engraved me, I am walking on it myself alone
inside the basements thousand of obstacles
I keep tight one more lucky charm

I put flame to my thought
and I am burning my dreams
with my head to the sky
my dear Lord and Madonna

Hey e... I will open my wings tonight
Hey e... None stops me

Wind came out, I am searching somewhere to hide to
I know you are there, for one glance I am begging
through chants I build ruins
gimme the power to stand up
pi_137478567
Lekker zo'n uurtje gewoon effe je tijd verdoen :+ maar nu ga ik een Smoothie maken,
zonder hennepzaadjes, maar wél met Havermouth, is niet zo hip, maar wél lekker :9
pi_137480739
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, maar dat hebben ze ook met soorten koffie enzo hoor, in die film van The Bucketlist was een
voorbeeld, die koffie was heel zeldzaam en harstikke duur enzo en ik geloof dat het werd
gemaakt van konijnenkeutels :D ik weet niet meer precies hoe het zat, maar het was dus
hip om die koffie te drinken, maar de meeste mensen wisten niet eens wat het nou precies
was, het was vooral dúúr.... dus zal het wel goed zijn denken ze dan :+
Gevonden *O*

vrijdag 7 maart 2014 @ 13:34:36 #243
370431 drakin
vurig typje
pi_137481807
Toch wil ik ooit wel eens die koffie proberen.

Jas is trouwens net uit, maar gaat zo weer aan. Nog 49 keer te gaan.
pi_137491464
jas uit, yoghurtpak aan *O*
...
  vrijdag 7 maart 2014 @ 18:42:01 #245
370431 drakin
vurig typje
pi_137491754
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:31 schreef sacha het volgende:
Liever binnen zo'n pak dan mensen buiten erin tegenkomen.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 18:42:46 #246
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137491779
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:31 schreef sacha het volgende:
Met aardbeien ... ?

Wow weekend ... Das lang geleden dat ik dat kon melden .... Eigenlijk best wel vermoeiend zo'n eerste week....
Musica Español
Come On
pi_137492319
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:42 schreef drakin het volgende:

[..]

Liever binnen zo'n pak dan mensen buiten erin tegenkomen.
ach, ik loop vaak genoeg in mijn pyamapak buiten, zal mij een worst wezen :Y
...
pi_137492371
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:42 schreef chufi het volgende:

[..]

Met aardbeien ... ?

Wow weekend ... Das lang geleden dat ik dat kon melden .... Eigenlijk best wel vermoeiend zo'n eerste week....
geniet, leuk he? dat dagen opeens weer een betekenis hebben...
...
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:03:49 #249
370431 drakin
vurig typje
pi_137492402
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:01 schreef sacha het volgende:

[..]

Ik bedoel buiten je eigen tuin, zou je erin door Amsterdam lopen?
pi_137492449
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:03 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik bedoel buiten je eigen tuin, zou je erin door Amsterdam lopen?
om de honden uit te laten zeker wel :Y
...
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:40:47 #251
249756 Symphonic
Look o Look
pi_137493682
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:01 schreef sacha het volgende:

[..]

Donders :D
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:44:29 #252
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137493823
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:40 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ik heb geen pyama pak en hoef er ook geen :+
Musica Español
Come On
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:45:09 #253
249756 Symphonic
Look o Look
pi_137493837
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:44 schreef chufi het volgende:

[..]

Ik heb geen pyama pak en hoef er ook geen :+
Ik ook niet :N
Ik denk ook dat dat er een beetje raar uitziet :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:46:25 #254
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137493883
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:45 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ik ook niet :N
Ik denk ook dat dat er een beetje raar uitziet :Y
Of Roy moet een speciale mannenlijn hebben 8-)
Musica Español
Come On
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:47:29 #255
249756 Symphonic
Look o Look
pi_137493920
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:46 schreef chufi het volgende:

[..]

Of Roy moet een speciale mannenlijn hebben 8-)
al kreeg ik geld toe nog niet :D
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:48:10 #256
370431 drakin
vurig typje
pi_137493949
Ik heb wel een yoghurtbroek, geen pyamading
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:48:41 #257
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137493981
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:47 schreef Symphonic het volgende:

[..]

al kreeg ik geld toe nog niet :D
Ik slaap sowieso al nooit in een pyjama ...
Musica Español
Come On
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:49:23 #258
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137494016
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:48 schreef drakin het volgende:
Met yoghurttassen als accesoires?
Musica Español
Come On
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:50:24 #259
249756 Symphonic
Look o Look
pi_137494056
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:48 schreef chufi het volgende:

[..]

Ik slaap sowieso al nooit in een pyjama ...
dat is voor mij inmiddels ook 40 jaar geleden zo ongeveer...

Nieuwe baan dat het je eerste week is, of vakantie gehad?
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:51:35 #260
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137494122
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:50 schreef Symphonic het volgende:

[..]

dat is voor mij inmiddels ook 40 jaar geleden zo ongeveer...

Nieuwe baan dat het je eerste week is, of vakantie gehad?
nieuwe baan na 5 maanden lange vakantie :+
Musica Español
Come On
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:53:36 #261
249756 Symphonic
Look o Look
pi_137494199
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:51 schreef chufi het volgende:

[..]

dat is zeker even wenen dan ja :Y
Maar wel tof dat je weer wat hebt, dat is nog niet zo makkelijk tegenwoordig
Juin uit Eigen Tuin!
pi_137494226
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:48 schreef drakin het volgende:
Ik heb 2 huispakken :@ van die velours dingen, zitten hartstikke lekker :')

dit soort

Ik loop nooit in ''gewone'' kleding thuis
pi_137494270
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:51 schreef chufi het volgende:

[..]

Je zal wel kapot zijn zo na de eerste week denk ik?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:55:47 #264
249756 Symphonic
Look o Look
pi_137494294
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

dit soort

[ afbeelding ]

het zal best comfortabel zijn ja :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_137494309
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:55 schreef Symphonic het volgende:

[..]

het zal best comfortabel zijn ja :Y
Joah :+
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:58:32 #266
370431 drakin
vurig typje
pi_137494409
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

dit soort

[ afbeelding ]

Ik loop nu in gewone kleding, een broek en een trui. Soms doe ik wel wat meer comfortabels aan als ik uit werk thuis kom, maar ach wat ik vandaag aan heb is gewoon voor alles handig.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:59:24 #267
370431 drakin
vurig typje
pi_137494442
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:53 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Zelfs vrijwilligerswerk is steeds moeilijker, er zijn minder baantjes in en als er wat leuks tussen zit is het heel snel weg de laatste tijd.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:00:52 #268
249756 Symphonic
Look o Look
pi_137494502
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:59 schreef drakin het volgende:

[..]

Zelfs vrijwilligerswerk is steeds moeilijker, er zijn minder baantjes in en als er wat leuks tussen zit is het heel snel weg de laatste tijd.
er zijn er nu natuurlijk ook wel heel erg veel die in de banenvijver vissen
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:04:42 #269
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137494630
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je zal wel kapot zijn zo na de eerste week denk ik?
Ja best wel weer even wennen, en het lullige is dat ik nog niet zo veel kan doen omdat er nog steeds dingen geregeld moeten worden en dan surf je je uren maar een beetje vol .. Maar goed het is een tijdelijke job dus des te langer ik er over doe :)
Musica Español
Come On
pi_137494668
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:04 schreef chufi het volgende:

[..]

Ja best wel weer even wennen, en het lullige is dat ik nog niet zo veel kan doen omdat er nog steeds dingen geregeld moeten worden en dan surf je je uren maar een beetje vol .. Maar goed het is een tijdelijke job dus des te langer ik er over doe :)
Zo kan je het ook bekijken, nou ja, je bent weer in de running in elk geval :Y
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:06:26 #271
249756 Symphonic
Look o Look
pi_137494679
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:04 schreef chufi het volgende:

[..]

met een beetje mazzel rol je van het een in het ander...
en werk zoeken vanuit een werkende positie is sowieso fijner
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:07:36 #272
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137494723
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:53 schreef Symphonic het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:59 schreef drakin het volgende:

[..]

Ja makkelijk is anders.. Maar echt veel moeite had ik nog niet echt gedaan .. Maar ik besefte wel dat het zeker op wat hogere leeftijd steeds moeilijker zal worden .. Maar goed ik kan weer even vooruit en met iets anders dan voorheen .. :)
Musica Español
Come On
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:10:31 #273
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137494804
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:06 schreef Symphonic het volgende:

[..]

met een beetje mazzel rol je van het een in het ander...
en werk zoeken vanuit een werkende positie is sowieso fijner
Ja dat is best mogelijk.. Als het allemaal een beetje goed gaat ... Je weet maar nooit ... wie weet zit er een vaste positie in, maar daar leek het bij mn laatste job ook op en toen ging het fout .. We blijven de ogen open houden :)
Musica Español
Come On
pi_137494975
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:40 schreef Symphonic het volgende:

[..]

f*ck die man, ik draag die krengen al jaren :(
...
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:16:11 #275
249756 Symphonic
Look o Look
pi_137494990
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:15 schreef sacha het volgende:

[..]

_O-
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:21:07 #276
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137495137
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:15 schreef sacha het volgende:

[..]

Op een eiland kan en mag dat ook gewoon ongestoord ..
Musica Español
Come On
pi_137496081
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:21 schreef chufi het volgende:

[..]

Op een eiland kan en mag dat ook gewoon ongestoord ..
dat heeft niets met een eiland te maken jah! :(
...
pi_137517772
Dit forum heeft nog maar 5 topics dus ik heb er maar een paar een schopje gegeven,
straks heffen ze de boel nog op :D
pi_137517809
Er zijn vast niet zoveel ''oude'' mensen op FOK natuurlijk. de meeste zijn 38 jaar :+
pi_137518219
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit forum heeft nog maar 5 topics dus ik heb er maar een paar een schopje gegeven,
straks heffen ze de boel nog op :D
Welke heb je gekickt?
Ik kan ook nog wel een paar oude naar boven halen. :7
pi_137518259
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:54 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Welke heb je gekickt?
Ik kan ook nog wel een paar oude naar boven halen. :7
Na... ze stonden er nog.. die ene met muziek en die andere van raad aan je 10 jarige, maar ik
heb geen 10 jarige dus ik zou niet weten welke raad ik zou moeten geven :D
pi_137518309
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Na... ze stonden er nog.. die ene met muziek en die andere van raad aan je 10 jarige, maar ik
heb geen 10 jarige dus ik zou niet weten welke raad ik zou moeten geven :D
Al die andere staan er ook nog wel, alleen met de standaardinstellingen zie je die niet.
Dacht dat alleen topics waarin de laatste 2 (3?) maanden gepost is zichtbaar zijn.
Overigens is het dat je het zei, want normaal gesproken kijk ik nooit op die manier naar een subforum, dus het was me niet opgevallen. :P
pi_137518347
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:58 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Al die andere staan er ook nog wel, alleen met de standaardinstellingen zie je die niet.
Dacht dat alleen topics waarin de laatste 2 (3?) maanden gepost is zichtbaar zijn.
Overigens is het dat je het zei, want normaal gesproken kijk ik nooit op die manier naar een subforum, dus het was me niet opgevallen. :P
Het viel mij ook pas nu op... ik kijk meestal gewoon in mijn actieve topics, dus dan zie je het ook
niet :P
pi_137518475
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Het viel mij ook pas nu op... ik kijk meestal gewoon in mijn actieve topics, dus dan zie je het ook
niet :P
De eerste alvast naar boven gehaald. Moet natuurlijk wel een beetje relevant zijn offcourse. :o
Nu op zoek naar mijn favo muziek topic die ik een paar jaar geleden gestart ben.
pi_137518496
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:04 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De eerste alvast naar boven gehaald. Moet natuurlijk wel een beetje relevant zijn offcourse. :o
Nu op zoek naar mijn favo muziek topic die ik een paar jaar geleden gestart ben.
Muziek is altijd goed *O*
pi_137518600
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Muziek is altijd goed *O*
Deeltje 28 toch alweer en jij was degene die het laatste deel had geopend! :Y)
pi_137518614
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:08 schreef Kingstown het volgende:

[..]

:o ow... effe kijken dan
pi_137519034
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:08 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Schopje gegeven, of het helpt weet ik niet, anders gooien ze die bende maar dicht :+
gaan we naar Merory lane ofzo... is ook wel leuk af en toe :P
pi_137519136
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Schopje gegeven, of het helpt weet ik niet, anders gooien ze die bende maar dicht :+
gaan we naar Merory lane ofzo... is ook wel leuk af en toe :P
PUB/JNG is ook gesloten, dus waarom 40+ niet. :+
Ik zwerf overal wel een beetje rond. Nou ja....niet overal. Op SHO en UTO wil je natuurlijk nog niet dood aangetroffen worden. :7
pi_137519189
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:28 schreef Kingstown het volgende:
Op SHO en UTO wil je natuurlijk nog niet dood aangetroffen worden.
:D ik zou dat niet durven te beweren _O- heb je zo ruzie :+

Ik zwerf tegenwoordig ook gewoon rond :P
pi_137519284
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Ik vergeet altijd wie er ruzie met mij maakt. :D
pi_137519298
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:34 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik vergeet altijd wie er ruzie met mij maakt. :D
Ik niet :+ ik weet het nog wel... :P
pi_137519313
Zullen we deze dichtspammen en kijken of er iemand een nieuwe opent?
  zaterdag 8 maart 2014 @ 18:36:26 #294
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137519333
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zullen we deze dichtspammen en kijken of er iemand een nieuwe opent?
Zo werkt het toch niet maar je kunt het proberen
Musica Español
Come On
pi_137519342
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik niet :+ ik weet het nog wel... :P
Und? Heeft het iets veranderd of post iedereen hier nog?
pi_137519364
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:36 schreef chufi het volgende:

[..]

Zo werkt het toch niet maar je kunt het proberen
Nah... misschien heb jij nog iets leuks te vertellen :P
pi_137519389
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Und? Heeft het iets veranderd of post iedereen hier nog?
Leandra was boos op me :'( ik weet nog steeds niet precies waarom, maar die is wel vaker boos :+
  Moderator zaterdag 8 maart 2014 @ 18:38:28 #298
184769 crew  Deisyy
pi_137519391
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik zwerf tegenwoordig ook gewoon rond :P
Als irmand een andere mening heeft dan jij hoeft dan nog niet te zeggen dat je ruzie hebt ;)
pi_137519440
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Leandra was boos op me :'( ik weet nog steeds niet precies waarom, maar die is wel vaker boos :+
Ow....gewoon roepen dat ze een stomme Saab heeft en dat ze moet opzouten naar OUD met dat gezeur over haar kind. Dan zijn de goede verhoudingen zo weer hersteld! ^O^
  zaterdag 8 maart 2014 @ 18:40:33 #300
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137519456
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja Leandra heeft dat wel eens, maar ik ben niet met dr getrouwd en spreek dr ook niet zo vaak , dus ook geen idee waar het over gaat Fann
Musica Español
Come On
pi_137519460
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Als irmand een andere mening heeft dan jij hoeft dan nog niet te zeggen dat je ruzie hebt ;)
Ik had niet eens een andere mening :D ik zei tegen Piet dat iets dat verkeerd viel geloof ik :+
weet ik veel :') was totaal onbelangrijk ook... en ik had héle andere dingen aan mijn hoofd dat
Utopia toen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')