oe. ik heb hem afgezet, kan ik nog even niet tegenquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:29 schreef MadMaster het volgende:
Even sentimenteel doen...
Ik zie op het eind van deze video de IJ tunnel luchtpijpen vanaf de plek waar nu het muziektheater aan het IJ staat...
Begrijp ik, was ook meer als reactie op de TT...quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oe. ik heb hem afgezet, kan ik nog even niet tegen
snap ik wel, geeft ook niet, ik sla gewoon zulke liedjes nog maar even over.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begrijp ik, was ook meer als reactie op de TT...
Zo is het ook Fann.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik hoop niet dat ik het topic gekild heb, want het leven gaat gewoon door hoor![]()
En oude foto's blijven leuk
ja, ik snap wat je bedoeld, zo denk ik er ook over hoor...quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het ook Fann.
Ik zou bijna zeggen dat je maar blij moet zijn dat je vader zo dement is wat, maar dat klinkt ook weet zo raad, ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel.
Soms klopt een voorgevoel ook gewoon helemaalquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dankjewel drakin, ja toen ik het las dacht ik er natuurlijk ook meteen aan, maar het is ook nog maar kort geleden en eigenlijk best raar dat ik zo idioot hyperactief met dat boek bezig was, omdat ik
het persé klaar wilde hebben, alsof het zo moest zijn, als ik een week later was geweest had mijn
moeder het al niet meer kunnen zien. Het gekke is dat ik eerst alvast een klein boekje had laten printen
via de Hema, zodat ze alvast iets had, leek wel een voorgevoel ofzo..
Soms heb je dat dat je achteraf denk, jemig wat raar eigenlijk...
Dat is waar en de hele familie heeft nu alle foto's dus iedereen is er eigenlijk wel erg blij meequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms klopt een voorgevoel ook gewoon helemaal![]()
Dus dat overhaaste gedoe heb je helemaal goed gedaan(en als het niet op tijd klaar was, was het ook wel goed geweest, want je deed gewoon iets ontzettends moois voor haar)
Dank je wel! Komt wel weer goed hoor, moet wel even slijten, maar de foto's die jij hebtquote:
Ik moet er niet aan denken om heel oud te worden, om je heen gaat iedereen dood, mensen van wie je houdt worden ziek of hebben verdriet en naar alle waarschijnlijkheid ga je zelf ook nog eens van alles mankeren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oud worden is best wel klote als je erover nadenkt, zullen we gewoon maar allemaal 38 jaar
blijven met zijn allen net als Yvonnelijkt me een stuk leuker
Ja, daarom, we blijven gewoon 38 jaar met zijn allen hier, misschien helpt hetquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om heel oud te worden, om je heen gaat iedereen dood, mensen van wie je houdt worden ziek of hebben verdriet en naar alle waarschijnlijkheid ga je zelf ook nog eens van alles mankeren.
Oh, daar ben ik blij meequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dank je wel! Komt wel weer goed hoor, moet wel even slijten, maar de foto's die jij hebt
gefatsoeneerd zitten ook in het boekdus dat is hartstikke mooi!
Ik val liever in één keer om. Ik zeul al sinds begin december met mijn stiefvader. Nu voor de vierde keer weer in het Onze Lieve in Amsterdam. Ik rij me kapot.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om heel oud te worden, om je heen gaat iedereen dood, mensen van wie je houdt worden ziek of hebben verdriet en naar alle waarschijnlijkheid ga je zelf ook nog eens van alles mankeren.
Ja, en de foto die ze in FHF voor me hadden gefixt van Wijk aan Zee zit er ook in, en daar gaanquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik blij meeFijn dat ik kon helpen!!
Sja, ik denk er anders over eigenlijk. Ik heb mijn oma 103 zien worden, terwijl ze zeer goed bleef, gezond, en vitaal, pas de laatste 3 jaar werd ze dement, maar bleef nog net zo gezond en vitaal. Een lullig griepje heeft in een paar weken tijd gezorgd voor haar overlijden. Ze heeft 100 jaren lang intens en zeer bewust van haar leven genoten. Heel haar familie is zo oud geworden trouwens, zit in de genen blijkbaar, ze hebben allemaal dik de 90 gehaald, zij spande wel de kroon.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, en de foto die ze in FHF voor me hadden gefixt van Wijk aan Zee zit er ook in, en daar gaan
we haar as ook verstrooien, mijn moeder hield erg veel van die plek. Dus alles komt een beetje
tezamen, heel gek eigenlijk...
Ik val ook liever in één keer om hoor, ik hoop ook dat het zo zal gebeuren als het mijn tijd is, of lekker in je slaap nog beter... gewoon lekker verder pitten tot in de eeuwigheidquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik val liever in één keer om. Ik zeul al sinds begin december met mijn stiefvader. Nu voor de vierde keer weer in het Onze Lieve in Amsterdam. Ik rij me kapot.
Ik doe het met liefde hoor, maar ze wil er elke dag zijn.
Ik vind dat ook mensonwaardig hoor, ben je zo oud geworden (80+ toch? ) om telkens naar het ziekenhuis gebracht te moeten worden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik val liever in één keer om. Ik zeul al sinds begin december met mijn stiefvader. Nu voor de vierde keer weer in het Onze Lieve in Amsterdam. Ik rij me kapot.
Ik doe het met liefde hoor, maar ze wil er elke dag zijn.
Dank je wel, jullie allemaal trouwens, maar komt wel weer goed met mij hoor, het is allemaal welquote:
Kleine editquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik val ook liever in één keer om hoor, ik hoop ook dat het zo zal gebeuren als het mijn tijd is, of lekker in je slaap nog beter... gewoon lekker verder pitten tot in de eeuwigheid
Ik denk ook dat je mening gevormd wordt door hetgeen er in je omgeving gebeurt, maar zoals het bij jouw oma en haar familie is gelopen is natuurlijk vrij uniek.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sja, ik denk er anders over eigenlijk. Ik heb mijn oma 103 zien worden, terwijl ze zeer goed bleef, gezond, en vitaal, pas de laatste 3 jaar werd ze dement, maar bleef nog net zo gezond en vitaal. Een lullig griepje heeft in een paar weken tijd gezorgd voor haar overlijden. Ze heeft 100 jaren lang intens en zeer bewust van haar leven genoten. Heel haar familie is zo oud geworden trouwens, zit in de genen blijkbaar, ze hebben allemaal dik de 90 gehaald, zij spande wel de kroon.
Als ik op zo'n manier oud mag worden teken ik ervoor.
Dat is ook weer zo hoor, de laatste 10 tot 15 jaar zijn vette ellende eigenlijk...quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mensonwaardig hoor, ben je zo oud geworden (80+ toch? ) om telkens naar het ziekenhuis gebracht te moeten worden.
Om eerlijk te zijn ben ik blij dat dat mijn ouders bespaard is gebleven, mijn vader was 68 (niet echt oud) en mijn moeder 73 toen ze plotseling overleden, maar het stelt me gerust dat zij heel veel leed niet meer hebben hieven maken.
Dat breekt ook op, maar ja het gaat nu redelijk. Dat ging het vaak en dan weer niet. We zien het per dag.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mensonwaardig hoor, ben je zo oud geworden (80+ toch? ) om telkens naar het ziekenhuis gebracht te moeten worden.
Om eerlijk te zijn ben ik blij dat dat mijn ouders bespaard is gebleven, mijn vader was 68 (niet echt oud) en mijn moeder 73 toen ze plotseling overleden, maar het stelt me gerust dat zij heel veel leed niet meer hebben hieven maken.
ja tuurlijk maar tochquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dank je wel, jullie allemaal trouwens, maar komt wel weer goed met mij hoor, het is allemaal wel
een beetje zwaar nu, omdat er van alle kanten ineens ellende is, dat is soms wel eens een beetje
teveel...
Die snap ik niet zo goed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah!optimist tot in de kist zeggen ze dan
Natuurlijk breekt het op, het duurt nu al maanden. Fijn voor je moeder dat jullie haar rijden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat breekt ook op, maar ja het gaat nu redelijk. Dat ging het vaak en dan weer niet. We zien het per dag.
Jouw vader was ook best jong nog, té jong, dat is ook zwaar dan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat breekt ook op, maar ja het gaat nu redelijk. Dat ging het vaak en dan weer niet. We zien het per dag.
Dat je hem naar buiten gaat rollen om een peuk te kunnen roken, dus dat je er toch nog ietsquote:
Het rare is dat ik vaak dingen regel. En dan is de vraag en bent u familie ??? Uhhh En dan zeg ik maar stiefvader.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jouw vader was ook best jong nog, té jong, dat is ook zwaar dan.
Ja het gaat mooi weer worden. Ik kar hem de tuin in inquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat je hem naar buiten gaat rollen om een peuk te kunnen roken, dus dat je er toch nog iets
van probeert te maken, ondanks dat het ellende is bedoel ik.
dan zeggen ze dat wel eens...
Wel goed dat je moeder een keertje nog iets leuks zoals een feestje heeft, dan kan ze weer
een beetje de batterij opladen misschien, want het zal wel behoorlijk zwaar zijn voor haar ook.
het blijft allemaal klote zulke dingen gewoon...
Dat waardeert hij wel denk ik, dat je hem zo noemt en misschien ook zo ziet!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het rare is dat ik vaak dingen regel. En dan is de vraag en bent u familie ??? Uhhh En dan zeg ik maar stiefvader.
Dan lacht hij even stiekem.
Dat bedoel ik met optimistquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het gaat mooi weer worden. Ik kar hem de tuin in in
Hij wil soms niet meer, dat zijn de moeilijke momenten. Dat is nu weer even anders. Hij is weer positief en dan wil hij de tuin in zodat ik kan rokenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met optimist
Die momenten had mijn moeder ook, die waren écht zwaar en soms ging het dan weer een tijdjequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij wil soms niet meer, dat zijn de moeilijke momenten. Dat is nu weer even anders. Hij is weer positief en dan wil hij de tuin in zodat ik kan roken
oi Chuf... die post had ik gemist, dank je wel, ja fotoboek was gelukkig op tijd klaar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:58 schreef chufi het volgende:
Nog gecondoleerd Fann.. Ik wist nog dat je bezig was met dat fotoboek en mbv ER.. Blij voor je dat je het haar nog hebt kunnen laten zien.. Big hugs
Ja dat van je moeder had ik ergens anders al gelezen. Dat is kut soms, het soms huilen en niks meer willen. Hier is nog een lange weg te gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die momenten had mijn moeder ook, die waren écht zwaar en soms ging het dan weer een tijdje
goed, ik was ook nog met haar naar het Rembrands museum geweest, daar was ze ook nog
nooit geweest en ik was mee als vrijwilliger, de foto in mijn fobo is van toen, is een paar maanden geleden. ik heb mijn moeder er wel afgeknipt natuurlijk voor de privacymaar dat ik een
mooie herinnering en natuurlijk haar laatste verjaardagsfeestje, haar reactie op het boek was
zo leukdaar denk ik dan maar aan...
Maakt niet uit schat .. Ik ken het gevoel ... En ieder verwerkt het verder op zn eigen manier .. Komt wel goed ...quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oi Chuf... die post had ik gemist, dank je wel, ja fotoboek was gelukkig op tijd klaar.
nah nu weet ik even niks meer...
ja, dat was heel heftig... écht verdriet had ze, dat doet pijn...quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat van je moeder had ik ergens anders al gelezen. Dat is kut soms, het soms huilen en niks meer willen. Hier is nog een lange weg te gaan.
De weg er naar toe is idd vaak nog velen malen zwaarder.. Jij ook sterkte Muisquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat van je moeder had ik ergens anders al gelezen. Dat is kut soms, het soms huilen en niks meer willen. Hier is nog een lange weg te gaan.
ja, dat zou ik bijna vergetenquote:
We gaan er nog steeds van uit dat het goed komt. Maar dan moet hij zelf ook meewerken en soms is hij nogal deprie. Maar de zusters in het OLVG hebben zijn voorkeur.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
De weg er naar toe is idd vaak nog velen malen zwaarder.. Jij ook sterkte Muis
Heeft ie in iedere geval nog een beetje lol.. Ik denk dat ik ook wel zou flirten met de zustersquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
We gaan er nog steeds van uit dat het goed komt. Maar dan moet hij zelf ook meewerken en soms is hij nogal deprie. Maar de zusters in het OLVG hebben zijn voorkeur.
Dat dus, als hij weer grapjes gaat maken is het wel ok. Hij had een pest hekel aan de verpleegster die oefeningen met hem moest doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie in iedere geval nog een beetje lol.. Ik denk dat ik ook wel zou flirten met de zusters
Ik zou er bijna om durven te wedden dat je dat zou doenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie in iedere geval nog een beetje lol.. Ik denk dat ik ook wel zou flirten met de zusters
Zolang hij daar nog lol in heeft is het goedquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dus, als hij weer grapjes gaat maken is het wel ok. Hij had een pest hekel aan de verpleegster die oefeningen met hem moest doen.
Ja je moet er toch nog het beste van makenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dus, als hij weer grapjes gaat maken is het wel ok. Hij had een pest hekel aan de verpleegster die oefeningen met hem moest doen.
Mijn zus werkt in een ziekenhuis en die oude heertjes kunnen best lastig zijn hoor ik wel eensquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je moet er toch nog het beste van maken
Hij loopt nu elke dag tussen een brug, noemt hij spoorweg. Twee dames houden hem vast. Soms looptquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je moet er toch nog het beste van maken
Nou dat geloof ikquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn zus werkt in een ziekenhuis en die oude heertjes kunnen best lastig zijn hoor ik wel eens
Nou dat geloof ik graagquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn zus werkt in een ziekenhuis en die oude heertjes kunnen best lastig zijn hoor ik wel eens
Bij mijn moeder waren het vooral vrouwen, ik heb daar geloof ik geen mannelijke verpleger gezien,quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef drakin het volgende:
Zijn er voor de dames daar dan geen leuke verplegers?
Nou Jan was een lieverd. Maar uhhquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef drakin het volgende:
Zijn er voor de dames daar dan geen leuke verplegers?
Het is gewoon niet eerlijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij mijn moeder waren het vooral vrouwen, ik heb daar geloof ik geen mannelijke verpleger gezien,
maar dat was een verzorgingstehuis, geen ziekenhuis...
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik
[..]
Nou dat geloof ik graag
Oh zat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is gewoon niet eerlijkZo wil ik niet oud worden als er geen leuke mannelijke verplegers zijn
ik weet niet of ik daar nou op zit te wachten als ik ziek en kreupel zou zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is gewoon niet eerlijkZo wil ik niet oud worden als er geen leuke mannelijke verplegers zijn
Oh daar had ik het niet overquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]je gelooft me écht zie ik, dubbelop
maar het is ook wel waar, soms zijn ze al halfdood maar
''dat'' schijnt dan toch nog te werken
Ja in een verpleegtehuis is de meerderheid toch wel vrouw geloof ik, ook qua bewoners trouwensquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Mijn moeder was verpleegster en werkte in een verpleeghuis. Vooral vrouwelijke collegae, maar toch wel een enkele man. Met een mannelijke collega kon ze erg goed overweg.
Ik ook niet, wordt liever gewoon samen met mijn geliefde oud. Kreupel mag gewoon helemaal wegblijven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik weet niet of ik daar nou op zit te wachten als ik ziek en kreupel zou zijnmaar wie weet?
Maakt geen zak uit. Ik ben ook op de pot gezet door een man. Het boeide me niks. We zaten nog leuk te praten diep in de nachtquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik weet niet of ik daar nou op zit te wachten als ik ziek en kreupel zou zijnmaar wie weet?
Ah... dat kan ook misschien, maar ze verteld alleen de grappige dingen eigenlijk en dan is hetquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh daar had ik het niet overLastig zijn in het algemeen. Beetje van de wereld ook met medicatie.
Mannen hebben hun hele leven hard moeten werken en hebben reeds vaak al het loodje moeten leggen ...quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja in een verpleegtehuis is de meerderheid toch wel vrouw geloof ik, ook qua bewoners trouwens
er loopt anderhalve man rond, de rest zijn vrouwen
Ja, ik denk dat dat het laatste is waar hij zich druk over maakt. Wel flirt hij met de damesquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... dat kan ook misschien, maar ze verteld alleen de grappige dingen eigenlijk en dan is het
meestal iets uit ''die'' hoek als je begrijpt wat ik bedoel...
ja, maar dat is gewoon ''gezelligheid'', maar de heren worden soms handtastelijk bedoel ik...quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt geen zak uit. Ik ben ook op de pot gezet door een man. Het boeide me niks. We zaten nog leuk te praten diep in de nacht
Ja en het is 1814quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Mannen hebben hun hele leven hard moeten werken en hebben reeds vaak al het loodje moeten leggen ...
dat zeker!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook niet, wordt liever gewoon samen met mijn geliefde oud. Kreupel mag gewoon helemaal wegblijven.
Ik wil het niet weten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, maar dat is gewoon ''gezelligheid'', maar de heren worden soms handtastelijk bedoel ik...
Ik denk niet dat dat omgekeerd ook zo is, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker natuurlijk,
misschien heb je ook wel ouwe hitsige omaatjes
Nou jah... van die generatie nog wel, van onze generatie zal het wel anders zijn toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Mannen hebben hun hele leven hard moeten werken en hebben reeds vaak al het loodje moeten leggen ...
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij loopt nu elke dag tussen een brug, noemt hij spoorweg. Twee dames houden hem vast. Soms loopt
er iemand langs en dan kijken de dames weg. Doet hij net alsof hij valt. De verpleegsters in de stres Hij vind het het grappig.Doet ie elke dag dus ze weten het nu wel
Wordt wel minder natuurlijk ... .. Maar zolang ik alleen ben zit er geen vrouw van mij in het verzorgingstehuis .. Das weer 1 minderquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah... van die generatie nog wel, van onze generatie zal het wel anders zijn toch?
Ik eigenlijk wel, dan weet ik wat ik nog kan verwachten op mijn oude dagquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
De logica van deze post ontgaat mijquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt wel minder natuurlijk ... .. Maar zolang ik alleen ben zit er geen vrouw van mij in het verzorgingstehuis .. Das weer 1 minder
Mijn Opa lag in het ziekenhuis en zei op een dag tegen zijn vriendin, ja ja hij had een vriendin van 72 jaarquote:
Dat soort verhalen ken ik ook. Maar dan niet dood maar je kon dan ook opzouten qua ziekenhuis.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn Opa lag in het ziekenhuis en zei op een dag tegen zijn vriendin, ja ja hij had een vriendin van 72 jaar
en hij was 86 jaaren hij lag met allemaal stekkers en toeten en bellen in dat ziekenhuisbed
toen trok hij alles los en zei tegen zijn vriendin, ''kom Jo we gaan naar huis''... Dus ze zijn in een taxi gestapt en ze waren nét over de drempel in hun eigen huis en toe ''plof'' viel hij zo dood op de grond.
Ergens vind ik dat wel heel stoerhij wilde persé thuis sterven en dat is dus gelukt.
ja dan ben je wel slechter af natuurlijk, dus eigenlijk had hij mazzel denk ikquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort verhalen ken ik ook. Maar dan niet dood maar je kon dan ook opzouten qua ziekenhuis.
Ik kan me dat ook wel voorstellen, al zal dat per geval weer anders zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dan ben je wel slechter af natuurlijk, dus eigenlijk had hij mazzel denk ik
ik denk dat hij zo goed als zeker wist dat hij dood zou gaan, anders had hij het misschien niet gedaan,quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me dat ook wel voorstellen, al zal dat per geval weer anders zijn.
Ja dat krijg met 40 plus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
O mjn god, dit wordt het meest depri topic van de hele reeks geloof ik als we zo doorgaan
Ik en leuk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vertel even iets leuks, ik kan niks verzinnenik ben word er helemaal down van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |