abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137422969
zijn leuk, omdat het vroeger niet zo gewoon was om van iedere scheet een foto te maken :+

pi_137423002
Ik heb steeds de lapo tegenwoordig :') gaat niet expres, kwam toevallig weer zo uit...
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:29:05 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_137423087

Even sentimenteel doen...

Ik zie op het eind van deze video de IJ tunnel luchtpijpen vanaf de plek waar nu het muziektheater aan het IJ staat...
pi_137423233
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:29 schreef MadMaster het volgende:

Even sentimenteel doen...

Ik zie op het eind van deze video de IJ tunnel luchtpijpen vanaf de plek waar nu het muziektheater aan het IJ staat...
oe. ik heb hem afgezet, kan ik nog even niet tegen :@
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:33:15 #5
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_137423285
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

oe. ik heb hem afgezet, kan ik nog even niet tegen :@
Begrijp ik, was ook meer als reactie op de TT...
pi_137423383
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:33 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Begrijp ik, was ook meer als reactie op de TT...
snap ik wel, geeft ook niet, ik sla gewoon zulke liedjes nog maar even over.
pi_137423572
Ik hoop niet dat ik het topic gekild heb, want het leven gaat gewoon door hoor ;)

En oude foto's blijven leuk :Y
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 19:41:37 #8
184769 crew  Deisyy
pi_137423665
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik hoop niet dat ik het topic gekild heb, want het leven gaat gewoon door hoor ;)

En oude foto's blijven leuk :Y
Zo is het ook Fann.

Ik zou bijna zeggen dat je maar blij moet zijn dat je vader zo dement is wat, maar dat klinkt ook weet zo raad, ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_137423722
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zo is het ook Fann.

Ik zou bijna zeggen dat je maar blij moet zijn dat je vader zo dement is wat, maar dat klinkt ook weet zo raad, ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel.
ja, ik snap wat je bedoeld, zo denk ik er ook over hoor...
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:45:00 #10
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137423824
Ouwe foto's zijn geweldig! Zo heb ik laatst een doos ouwe glasnegatieven gekocht op een rommelmarkt. Er zat van alles tussen, schoolklassen, familiekiekjes, en ook pinup foto's uit de jaren 20. Geweldig, net of ik een schat had gevonden. Heb ze allemaal verwerkt en gefatsoeneerd. Heel leuk om te doen ook. Ga ze op een website zetten, en hoop dat mensen foto's misschien herkennen. 't Is een nieuwe hobby van me geworden, oude glasnegatieven digitaliseren en de foto's in ere herstellen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:45:03 #11
370431 drakin
vurig typje
pi_137423827
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dankjewel drakin, ja toen ik het las dacht ik er natuurlijk ook meteen aan, maar het is ook nog maar kort geleden en eigenlijk best raar dat ik zo idioot hyperactief met dat boek bezig was, omdat ik
het persé klaar wilde hebben, alsof het zo moest zijn, als ik een week later was geweest had mijn
moeder het al niet meer kunnen zien. Het gekke is dat ik eerst alvast een klein boekje had laten printen
via de Hema, zodat ze alvast iets had, leek wel een voorgevoel ofzo..

Soms heb je dat dat je achteraf denk, jemig wat raar eigenlijk...
Soms klopt een voorgevoel ook gewoon helemaal :)
Dus dat overhaaste gedoe heb je helemaal goed gedaan(en als het niet op tijd klaar was, was het ook wel goed geweest, want je deed gewoon iets ontzettends moois voor haar)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_137423851
Oud worden is best wel klote als je erover nadenkt, zullen we gewoon maar allemaal 38 jaar
blijven met zijn allen net als Yvonne :P lijkt me een stuk leuker :D
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:46:34 #13
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137423891
Sterkte Fann!!! :*
pi_137423911
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:45 schreef drakin het volgende:

[..]

Soms klopt een voorgevoel ook gewoon helemaal :)
Dus dat overhaaste gedoe heb je helemaal goed gedaan(en als het niet op tijd klaar was, was het ook wel goed geweest, want je deed gewoon iets ontzettends moois voor haar)
Dat is waar en de hele familie heeft nu alle foto's dus iedereen is er eigenlijk wel erg blij mee
en ''het Boek'' gaat gewoon de familie rond, dus het was zeker niet voor niks
pi_137423968
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:46 schreef ElizabethR het volgende:
Sterkte Fann!!! :*
Dank je wel! Komt wel weer goed hoor, moet wel even slijten, maar de foto's die jij hebt
gefatsoeneerd zitten ook in het boek :D dus dat is hartstikke mooi!
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 19:49:01 #16
184769 crew  Deisyy
pi_137423980
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oud worden is best wel klote als je erover nadenkt, zullen we gewoon maar allemaal 38 jaar
blijven met zijn allen net als Yvonne :P lijkt me een stuk leuker :D
Ik moet er niet aan denken om heel oud te worden, om je heen gaat iedereen dood, mensen van wie je houdt worden ziek of hebben verdriet en naar alle waarschijnlijkheid ga je zelf ook nog eens van alles mankeren.
pi_137424038
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken om heel oud te worden, om je heen gaat iedereen dood, mensen van wie je houdt worden ziek of hebben verdriet en naar alle waarschijnlijkheid ga je zelf ook nog eens van alles mankeren.
Ja, daarom, we blijven gewoon 38 jaar met zijn allen hier, misschien helpt het :D
maar dat zal wel niet zo werken :+
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:51:37 #18
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137424095
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dank je wel! Komt wel weer goed hoor, moet wel even slijten, maar de foto's die jij hebt
gefatsoeneerd zitten ook in het boek :D dus dat is hartstikke mooi!
Oh, daar ben ik blij mee :) Fijn dat ik kon helpen!!
pi_137424114
Nah... nee dat zou ook weer stom zijn eigenlijk, dan zouden we onze kop in het zand moeten steken
en het is nou eenmaal zo, oud worden is klote.. niks aan te doen
pi_137424136
quote:

[..]

Ik val liever in één keer om. Ik zeul al sinds begin december met mijn stiefvader. Nu voor de vierde keer weer in het Onze Lieve in Amsterdam. Ik rij me kapot.
Ik doe het met liefde hoor, maar ze wil er elke dag zijn.
Dat vermoeit haar ook, ze heeft eindelijk besloten om zondag naar een feestje te gaan. Ik ga dan naar het ziekenhuis, met een beetje lekker weer rol ik hem de tuin in. Kan ik roken :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_137424205
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:51 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Oh, daar ben ik blij mee :) Fijn dat ik kon helpen!!
Ja, en de foto die ze in FHF voor me hadden gefixt van Wijk aan Zee zit er ook in, en daar gaan
we haar as ook verstrooien, mijn moeder hield erg veel van die plek. Dus alles komt een beetje
tezamen, heel gek eigenlijk...
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:54:20 #22
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137424216
quote:

[..]

Sja, ik denk er anders over eigenlijk. Ik heb mijn oma 103 zien worden, terwijl ze zeer goed bleef, gezond, en vitaal, pas de laatste 3 jaar werd ze dement, maar bleef nog net zo gezond en vitaal. Een lullig griepje heeft in een paar weken tijd gezorgd voor haar overlijden. Ze heeft 100 jaren lang intens en zeer bewust van haar leven genoten. Heel haar familie is zo oud geworden trouwens, zit in de genen blijkbaar, ze hebben allemaal dik de 90 gehaald, zij spande wel de kroon.

Als ik op zo'n manier oud mag worden teken ik ervoor.
pi_137424225
sterkte Fann :*
...
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:54:56 #24
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_137424231
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, en de foto die ze in FHF voor me hadden gefixt van Wijk aan Zee zit er ook in, en daar gaan
we haar as ook verstrooien, mijn moeder hield erg veel van die plek. Dus alles komt een beetje
tezamen, heel gek eigenlijk...
Mooi!! O+
pi_137424251
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik val liever in één keer om. Ik zeul al sinds begin december met mijn stiefvader. Nu voor de vierde keer weer in het Onze Lieve in Amsterdam. Ik rij me kapot.
Ik val ook liever in één keer om hoor, ik hoop ook dat het zo zal gebeuren als het mijn tijd is, of lekker in je slaap nog beter... gewoon lekker verder pitten tot in de eeuwigheid :D
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 19:56:53 #26
184769 crew  Deisyy
pi_137424300
quote:

[..]

Ik vind dat ook mensonwaardig hoor, ben je zo oud geworden (80+ toch? ) om telkens naar het ziekenhuis gebracht te moeten worden.

Om eerlijk te zijn ben ik blij dat dat mijn ouders bespaard is gebleven, mijn vader was 68 (niet echt oud) en mijn moeder 73 toen ze plotseling overleden, maar het stelt me gerust dat zij heel veel leed niet meer hebben hieven maken.
pi_137424310
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:54 schreef sacha het volgende:
sterkte Fann :*
Dank je wel, jullie allemaal trouwens, maar komt wel weer goed met mij hoor, het is allemaal wel
een beetje zwaar nu, omdat er van alle kanten ineens ellende is, dat is soms wel eens een beetje
teveel...
pi_137424317
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik val ook liever in één keer om hoor, ik hoop ook dat het zo zal gebeuren als het mijn tijd is, of lekker in je slaap nog beter... gewoon lekker verder pitten tot in de eeuwigheid :D
Kleine edit
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_137424366
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Kleine edit
Ah! :D optimist tot in de kist zeggen ze dan :+
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:58:37 #30
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137424377
Nog gecondoleerd Fann.. Ik wist nog dat je bezig was met dat fotoboek en mbv ER.. Blij voor je dat je het haar nog hebt kunnen laten zien.. Big hugs O+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 19:58:49 #31
184769 crew  Deisyy
pi_137424386
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:54 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sja, ik denk er anders over eigenlijk. Ik heb mijn oma 103 zien worden, terwijl ze zeer goed bleef, gezond, en vitaal, pas de laatste 3 jaar werd ze dement, maar bleef nog net zo gezond en vitaal. Een lullig griepje heeft in een paar weken tijd gezorgd voor haar overlijden. Ze heeft 100 jaren lang intens en zeer bewust van haar leven genoten. Heel haar familie is zo oud geworden trouwens, zit in de genen blijkbaar, ze hebben allemaal dik de 90 gehaald, zij spande wel de kroon.

Als ik op zo'n manier oud mag worden teken ik ervoor.
Ik denk ook dat je mening gevormd wordt door hetgeen er in je omgeving gebeurt, maar zoals het bij jouw oma en haar familie is gelopen is natuurlijk vrij uniek.
pi_137424410
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik vind dat ook mensonwaardig hoor, ben je zo oud geworden (80+ toch? ) om telkens naar het ziekenhuis gebracht te moeten worden.

Om eerlijk te zijn ben ik blij dat dat mijn ouders bespaard is gebleven, mijn vader was 68 (niet echt oud) en mijn moeder 73 toen ze plotseling overleden, maar het stelt me gerust dat zij heel veel leed niet meer hebben hieven maken.
Dat is ook weer zo hoor, de laatste 10 tot 15 jaar zijn vette ellende eigenlijk...
pi_137424431
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat breekt ook op, maar ja het gaat nu redelijk. Dat ging het vaak en dan weer niet. We zien het per dag.
pi_137424463
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dank je wel, jullie allemaal trouwens, maar komt wel weer goed met mij hoor, het is allemaal wel
een beetje zwaar nu, omdat er van alle kanten ineens ellende is, dat is soms wel eens een beetje
teveel...
ja tuurlijk maar toch :*
...
pi_137424482
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah! :D optimist tot in de kist zeggen ze dan :+
Die snap ik niet zo goed.
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 20:01:19 #36
184769 crew  Deisyy
pi_137424485
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat breekt ook op, maar ja het gaat nu redelijk. Dat ging het vaak en dan weer niet. We zien het per dag.
Natuurlijk breekt het op, het duurt nu al maanden. Fijn voor je moeder dat jullie haar rijden.
pi_137424487
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Jouw vader was ook best jong nog, té jong, dat is ook zwaar dan.
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 20:02:28 #38
184769 crew  Deisyy
pi_137424524
quote:

[..]

Ik rij me kapot.

Doe dat nog maar even niet :D
pi_137424594
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:01 schreef Soury het volgende:

[..]

Die snap ik niet zo goed.
Dat je hem naar buiten gaat rollen om een peuk te kunnen roken, dus dat je er toch nog iets
van probeert te maken, ondanks dat het ellende is bedoel ik.

dan zeggen ze dat wel eens...

Wel goed dat je moeder een keertje nog iets leuks zoals een feestje heeft, dan kan ze weer
een beetje de batterij opladen misschien, want het zal wel behoorlijk zwaar zijn voor haar ook.

het blijft allemaal klote zulke dingen gewoon...
pi_137424696
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Jouw vader was ook best jong nog, té jong, dat is ook zwaar dan.
Het rare is dat ik vaak dingen regel. En dan is de vraag en bent u familie ??? Uhhh En dan zeg ik maar stiefvader.
Dan lacht hij even stiekem. :D
pi_137424733
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat je hem naar buiten gaat rollen om een peuk te kunnen roken, dus dat je er toch nog iets
van probeert te maken, ondanks dat het ellende is bedoel ik.

dan zeggen ze dat wel eens...

Wel goed dat je moeder een keertje nog iets leuks zoals een feestje heeft, dan kan ze weer
een beetje de batterij opladen misschien, want het zal wel behoorlijk zwaar zijn voor haar ook.

het blijft allemaal klote zulke dingen gewoon...
Ja het gaat mooi weer worden. Ik kar hem de tuin in in *O*
pi_137424739
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Het rare is dat ik vaak dingen regel. En dan is de vraag en bent u familie ??? Uhhh En dan zeg ik maar stiefvader.
Dan lacht hij even stiekem. :D
Dat waardeert hij wel denk ik, dat je hem zo noemt en misschien ook zo ziet!
pi_137424749
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja het gaat mooi weer worden. Ik kar hem de tuin in in *O*
Dat bedoel ik met optimist :+
pi_137424833
En ieder momentje dat je hem een nog een plezier kan doen is er toch weer één!
Zo moet je het zien...
pi_137424851
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat bedoel ik met optimist :+
Hij wil soms niet meer, dat zijn de moeilijke momenten. Dat is nu weer even anders. Hij is weer positief en dan wil hij de tuin in zodat ik kan roken :7
pi_137424973
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Hij wil soms niet meer, dat zijn de moeilijke momenten. Dat is nu weer even anders. Hij is weer positief en dan wil hij de tuin in zodat ik kan roken :7
Die momenten had mijn moeder ook, die waren écht zwaar en soms ging het dan weer een tijdje
goed, ik was ook nog met haar naar het Rembrands museum geweest, daar was ze ook nog
nooit geweest en ik was mee als vrijwilliger, de foto in mijn fobo is van toen, is een paar maanden geleden. ik heb mijn moeder er wel afgeknipt natuurlijk voor de privacy :@ maar dat ik een
mooie herinnering en natuurlijk haar laatste verjaardagsfeestje, haar reactie op het boek was
zo leuk O+ daar denk ik dan maar aan...
pi_137425130
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:58 schreef chufi het volgende:
Nog gecondoleerd Fann.. Ik wist nog dat je bezig was met dat fotoboek en mbv ER.. Blij voor je dat je het haar nog hebt kunnen laten zien.. Big hugs O+
oi Chuf... die post had ik gemist, dank je wel, ja fotoboek was gelukkig op tijd klaar.

nah nu weet ik even niks meer...
pi_137425262
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Die momenten had mijn moeder ook, die waren écht zwaar en soms ging het dan weer een tijdje
goed, ik was ook nog met haar naar het Rembrands museum geweest, daar was ze ook nog
nooit geweest en ik was mee als vrijwilliger, de foto in mijn fobo is van toen, is een paar maanden geleden. ik heb mijn moeder er wel afgeknipt natuurlijk voor de privacy :@ maar dat ik een
mooie herinnering en natuurlijk haar laatste verjaardagsfeestje, haar reactie op het boek was
zo leuk O+ daar denk ik dan maar aan...
Ja dat van je moeder had ik ergens anders al gelezen. Dat is kut soms, het soms huilen en niks meer willen. Hier is nog een lange weg te gaan.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:22:01 #49
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_137425280
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

oi Chuf... die post had ik gemist, dank je wel, ja fotoboek was gelukkig op tijd klaar.

nah nu weet ik even niks meer...
Maakt niet uit schat .. Ik ken het gevoel ... En ieder verwerkt het verder op zn eigen manier .. Komt wel goed ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_137425329
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat van je moeder had ik ergens anders al gelezen. Dat is kut soms, het soms huilen en niks meer willen. Hier is nog een lange weg te gaan.
ja, dat was heel heftig... écht verdriet had ze, dat doet pijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')