Uiteindelijk heb je het ook alleen voor jezelf.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet van zulk ondergoed, ik ben meer van de kleurtjes ookvast niet
echt sexy, maar ik vind het leuk
Het moet ook een beetje makkelijk zitten hoor, ik ging een keer shoppen met iemand en diequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je het ook alleen voor jezelf.
Een ander heeft/vindt jouw ondergoed niet nodig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet aan te raden om een dergelijk programma aan de Ierse kust te schietenquote:
Typisch Fannquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het moet ook een beetje makkelijk zitten hoor, ik ging een keer shoppen met iemand en die
kocht een string met een soort van nepdiamantjes, loop je met die kraaltjes in je kont, dat
zit toch voor geen meterkostte nog een vermogen ook dat stomme ding, maar ze zei
dat haar man dat leuk vond, toen zei ik, nah, trekt ie het toch lekker zelf aan, toen keek ze
me een beetje raar aan
Och.........quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het moet ook een beetje makkelijk zitten hoor, ik ging een keer shoppen met iemand en die
kocht een string met een soort van nepdiamantjes, loop je met die kraaltjes in je kont, dat
zit toch voor geen meterkostte nog een vermogen ook dat stomme ding, maar ze zei
dat haar man dat leuk vond, toen zei ik, nah, trekt ie het toch lekker zelf aan, toen keek ze
me een beetje raar aan
Witte Sirtaki blousesquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heeft de Griek allemaal in de kast hangen ?
Ik koop zijn onderbroeken, daar is hij te lui voor, hij wil ''gewone'' niks bijzondersquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heeft de Griek allemaal in de kast hangen ?
Oké, doei doei...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Witte Sirtaki blouses
Dames en heren, een prettige avond verder, ik ga wat voor de tv hangen
Ik werk die upgrade af en ga er ook maar eens op tijd inquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké, doei doei...
Ik ga nog even zappen en dan slapen denk ik...
Heel verstandig Chuf, want zal best wel zwaar zijn zo'n eerste week weer,quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werk die upgrade af en ga er ook maar eens op tijd in
Morgen borrel geloof ik...
quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:06 schreef Speedball het volgende:
[..]![]()
Morgen straks ff vrij, hoop dat het weer dat puikende weer wordt als vandaag
Je kunt ook zeggen... Morgenochtend uitslapen .. lekker geen werk of zoiets ..quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:06 schreef Speedball het volgende:
[..]![]()
Morgen straks ff vrij, hoop dat het weer dat puikende weer wordt als vandaag
nah ben niet zo van het uitslapen, hou van de ochtendquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Je kunt ook zeggen... Morgenochtend uitslapen .. lekker geen werk of zoiets ..
Whateverquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:13 schreef Speedball het volgende:
[..]
nah ben niet zo van het uitslapen, hou van de ochtend
Goeeeeeeeie morgequote:Op donderdag 6 maart 2014 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
WhateverMij maakt het niet uit .. .. Hoop ook voor je dat het lekker weer wordt.. Voor iedereen trouwens ..
damn en dat om deze tijdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:08 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Al dan niet van paardenvlees...
Een paard kan toch nooit veel melk geven of wel?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:26 schreef schvvmert het volgende:
Paardenmelk schijnt erg gezond te zijn maar dat zeggen ze van hennepzaad ook.
ah... dat hoef ik niet te zien dusquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:38 schreef schvvmert het volgende:
Vol verbazing zit ik ook te kijken naar Masterchef USA, de voorrondes zijn het mooist met krokodillen en bizonvlees.
En het is lekker, heb het al jaren omdat ik gewoon fan van hennep ben(is een wonderplant met tientallen toepassingen en al 5000 jaar geleden werden er medicijnen uit gewonnen), nu wordt het hip en is het ineens duurder. Maar ook makkelijker te krijgen. En dat heb ik wel met meer dingen die nu ineens hip zijn. Ben al gestopt met quinoa eten omdat het gewoon te hip is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:35 schreef schvvmert het volgende:
Hennepzaad moet je eerst laten weken in water, dan valt het schilletje er zowat al af.
Die methode wordt ook vaak gebruikt om vissen te vangen, die zijn er dol op.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:50 schreef drakin het volgende:
Ben al gestopt met quinoa eten omdat het gewoon te hip is.
Misschien mogen dan de Peruanen eindelijk weer hun eigen eten hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja dat is ook stom, zilvervliesrijst is ook gewoon goed, maar straks wordt dat weer hip,
gaan ze dat weer duurder maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |