Ow.........quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:11 schreef drakin het volgende:
In een ander topic ging het net over de kleur van je ondergoed, dus als je een ander onderwerp wilt? Ik heb dat topic namelijk net doodgelegd.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:16 schreef drakin het volgende:
Het kan ook zonder ondergoed hoor
http://vitaminl.tv/video/2962?ref=fpfv
Oh ja daar zag ik vorige week een voorstukje van .. Gaat tegenwoordig ook nergens meer over ..quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zag ik gisteren ook toen Adam op TV Eva zocht...
Ja zoiets ja dan ... Boeienquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef drakin het volgende:
Gewoon weer zo'n 13 in een dozijn datingshow
Ik zie Carry Tefsen niet zo snel een naakte versie van 'Op goed geluk' presenteren. Robert ten Brink met 2 naakte types in een caravan ook niet trouwens...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef drakin het volgende:
Dat lijkt me wel heeeeeeeeeeel raar om naakt op je eerste date te verschijnenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou....... 13 in een dozijn? Dit is toch wel ietsje andersquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef drakin het volgende:
Krijgt ie wel of geen stijve ...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou....... 13 in een dozijn? Dit is toch wel ietsje anders
dat is wel waar... ik heb het nog nooit gezien en ik denk ook niet dat het mij zou boeien eigenlijk...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef drakin het volgende:
Het is precies hetzelfde behalve dat er weinig aan is qua kleding, en dat moet dan kijkers lokken terwijl er niks nieuws gebeurd.
Jongen: Als ik met je verder ga, wat zit er dan voor mij in?quote:
Ja maar waar gaat dan om ?? Hoe hangen ieders delen er bij ...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer meteen zo genant lijkt mij
Het is gewoon voyeurtje spelen, maar dan legitiem vanaf de bank thuis...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar waar gaat dan om ?? Hoe hangen ieders delen er bij ...
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jongen: Als ik met je verder ga, wat zit er dan voor mij in?
Meisje: Euh... Ik denk flink wat zand...
ja een beetje stom eigenlijk, een beetje vleeskeuring, meer is het niet denk ik...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar waar gaat dan om ?? Hoe hangen ieders delen er bij ...
Stel je voor dat het in het echt zo zou gaan, zou je dat durven?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gewoon voyeurtje spelen, maar dan legitiem vanaf de bank thuis...
Ja, maar ik zou met kleding aan ook niet aan een datingprogramma meedoen...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Stel je voor dat het in het echt zo zou gaan, zou je dat durven?
Waar het hart van vol is komen we toch maar nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een naakte 40+ meet dat zou nog eens iets nieuws zijn
Je moet eens weten hoeveel 40+'ers er op nudistencampings aanwezig zijn...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee,,, niet een datings programma maar in je nakie op je eerste date verschijnen in het échte levenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou met kleding aan ook niet aan een datingprogramma meedoen...
Ow, dat geloof ik best, maar dat zal ook wel wennen denk ik... die zien het misschien nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel 40+'ers er op nudistencampings aanwezig zijn...
Hadden ze vast wel vreemd opgekeken in dat caféquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is komen we toch maar niet
Ik heb geen idee hoeveel mensen elkaar hebben leren kennen in de sauna, op het naaktstrand of op de nudistencamping.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee,,, niet een datings programma maar in je nakie op je eerste date verschijnen in het échte leven
bedoelde ikzou toch een beetje eh... vreemd zijn zeg maar
ja, dat is ook wel waar eigenlijk, maar dat zijn allemaal vreemde mensen, dat boeit gewoon niet opquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:08 schreef chufi het volgende:
Net zoiets als regelmatig naar de sauna gaan.. Went gewoon hoor ..
ja die datingsprogramma's zijn gewoon suf... dom gedoequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel mensen elkaar hebben leren kennen in de sauna, op het naaktstrand of op de nudistencamping.
Het verschil is alleen dat die personen sowieso al bloot waren en het niet deden vanwege een TV uitzending.
Rubber is soms wel aantrekkelijk...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had wel mijn kaplaarzen aangehouden, dat wel
Draag jij Marlies Dekkers slips?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rubber is soms wel aantrekkelijk...
Ja, ze zijn héél charmantquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rubber is soms wel aantrekkelijk...
Daarvoor hoef je niet eens naar Finland, hier is het niet anders...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
Maar het went snel .. Ik was een aantal jaren terug in Finland en daar ga je gewoon met iedereen, jong en oud de sauna in ... En dan kijk je ook niet meer naar hoe of wat want daar is het toch te heet voor
Alsof er hier ooit een gewone meet gaat komenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, denk ik ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Alsof er hier ooit een gewone meet gaat komen
Helemaal uniek nu ook weer niet, want er wordt gewoon studie naar gedaan, in verband met een of ander gen dat ervoor schijnt te zorgen dat je beter met stress kunt omgaan dan de gemiddelde persoon. Dat gen schijnt bij ons in de familie te zitten. Daar doen weet ik hoeveel families in Nederland alleen al aan mee. Er zijn dus echt veel meer mensen die goed gezond een heel hoge leeftijd bereiken. Gelukkig maarquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je mening gevormd wordt door hetgeen er in je omgeving gebeurt, maar zoals het bij jouw oma en haar familie is gelopen is natuurlijk vrij uniek.
Die van ons was toch redelijk normaal ... kleinschalig dat welquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, denk ik ook niet eigenlijk
ow, dan word ik vast geen 100 jaar, ik ben een stresskipquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Helemaal uniek nu ook weer niet, want er wordt gewoon studie naar gedaan, in verband met een of ander gen dat ervoor schijnt te zorgen dat je beter met stress kunt omgaan dan de gemiddelde persoon. Dat gen schijnt bij ons in de familie te zitten. Daar doen weet ik hoeveel families in Nederland alleen al aan mee. Er zijn dus echt veel meer mensen die goed gezond een heel hoge leeftijd bereiken. Gelukkig maar
Ben het wel met je eens dat je mening wordt gevormd door hetgeen je meemaakt. Absoluut!
Zo, dat valt me van je tegen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Marlies Dekkers ga ik even googelen, nooit van gehoord...
Ja, was gewoon gezellig, wel kort, maar toch leuk...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van ons was toch redelijk normaal ... kleinschalig dat wel
ik ben helemaal niet van zulk ondergoed, ik ben meer van de kleurtjes ookquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, dat valt me van je tegen.
Dankzij jouw desinteresse is ze dus failliet gegaan...
WTFquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |