Ow.........quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:11 schreef drakin het volgende:
In een ander topic ging het net over de kleur van je ondergoed, dus als je een ander onderwerp wilt? Ik heb dat topic namelijk net doodgelegd.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:16 schreef drakin het volgende:
Het kan ook zonder ondergoed hoor
http://vitaminl.tv/video/2962?ref=fpfv
Oh ja daar zag ik vorige week een voorstukje van .. Gaat tegenwoordig ook nergens meer over ..quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zag ik gisteren ook toen Adam op TV Eva zocht...
Ja zoiets ja dan ... Boeienquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef drakin het volgende:
Gewoon weer zo'n 13 in een dozijn datingshow
Ik zie Carry Tefsen niet zo snel een naakte versie van 'Op goed geluk' presenteren. Robert ten Brink met 2 naakte types in een caravan ook niet trouwens...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef drakin het volgende:
Dat lijkt me wel heeeeeeeeeeel raar om naakt op je eerste date te verschijnenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zag ik gisteren ook toen Adam op TV Eva zocht...
Nou....... 13 in een dozijn? Dit is toch wel ietsje andersquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef drakin het volgende:
Krijgt ie wel of geen stijve ...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou....... 13 in een dozijn? Dit is toch wel ietsje anders
dat is wel waar... ik heb het nog nooit gezien en ik denk ook niet dat het mij zou boeien eigenlijk...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef drakin het volgende:
Het is precies hetzelfde behalve dat er weinig aan is qua kleding, en dat moet dan kijkers lokken terwijl er niks nieuws gebeurd.
Jongen: Als ik met je verder ga, wat zit er dan voor mij in?quote:
Ja maar waar gaat dan om ?? Hoe hangen ieders delen er bij ...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer meteen zo genant lijkt mij
Het is gewoon voyeurtje spelen, maar dan legitiem vanaf de bank thuis...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar waar gaat dan om ?? Hoe hangen ieders delen er bij ...
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jongen: Als ik met je verder ga, wat zit er dan voor mij in?
Meisje: Euh... Ik denk flink wat zand...
ja een beetje stom eigenlijk, een beetje vleeskeuring, meer is het niet denk ik...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar waar gaat dan om ?? Hoe hangen ieders delen er bij ...
Stel je voor dat het in het echt zo zou gaan, zou je dat durven?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gewoon voyeurtje spelen, maar dan legitiem vanaf de bank thuis...
Ja, maar ik zou met kleding aan ook niet aan een datingprogramma meedoen...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Stel je voor dat het in het echt zo zou gaan, zou je dat durven?
Waar het hart van vol is komen we toch maar nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een naakte 40+ meet dat zou nog eens iets nieuws zijn
Je moet eens weten hoeveel 40+'ers er op nudistencampings aanwezig zijn...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een naakte 40+ meet dat zou nog eens iets nieuws zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |