Goeeeeeeeie morgequote:Op donderdag 6 maart 2014 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
WhateverMij maakt het niet uit .. .. Hoop ook voor je dat het lekker weer wordt.. Voor iedereen trouwens ..
damn en dat om deze tijdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:08 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Al dan niet van paardenvlees...
Een paard kan toch nooit veel melk geven of wel?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:26 schreef schvvmert het volgende:
Paardenmelk schijnt erg gezond te zijn maar dat zeggen ze van hennepzaad ook.
ah... dat hoef ik niet te zien dusquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:38 schreef schvvmert het volgende:
Vol verbazing zit ik ook te kijken naar Masterchef USA, de voorrondes zijn het mooist met krokodillen en bizonvlees.
En het is lekker, heb het al jaren omdat ik gewoon fan van hennep ben(is een wonderplant met tientallen toepassingen en al 5000 jaar geleden werden er medicijnen uit gewonnen), nu wordt het hip en is het ineens duurder. Maar ook makkelijker te krijgen. En dat heb ik wel met meer dingen die nu ineens hip zijn. Ben al gestopt met quinoa eten omdat het gewoon te hip is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:35 schreef schvvmert het volgende:
Hennepzaad moet je eerst laten weken in water, dan valt het schilletje er zowat al af.
Die methode wordt ook vaak gebruikt om vissen te vangen, die zijn er dol op.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:50 schreef drakin het volgende:
Ben al gestopt met quinoa eten omdat het gewoon te hip is.
Misschien mogen dan de Peruanen eindelijk weer hun eigen eten hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja dat is ook stom, zilvervliesrijst is ook gewoon goed, maar straks wordt dat weer hip,
gaan ze dat weer duurder maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |