Nee dan krijg ik honingdieven of heel veel zeurende mensen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hopelijk voor jou drakin, wordt honing de nieuwe hype, dan loop je straks binnen![]()
Of Propolis! Is dat niet hip tegenwoordig, dat ging je toch ook maken?
Jij stopt met iets te eten wat je lekker bent, omdat het te hip is?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:50 schreef drakin het volgende:
En dat heb ik wel met meer dingen die nu ineens hip zijn. Ben al gestopt met quinoa eten omdat het gewoon te hip is.
Ik was ook al van plan om nog op te maken wat ik had en weer gewoon over te gaan opquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien mogen dan de Peruanen eindelijk weer hun eigen eten hebben.
Maar ik nam ook af en toe bulgur of gierst of couscous, gewoon wat variatie op het bord.
Kan in dat opzicht wel zonder of met minder quinoa, zo byzonder is dat spul toch niet.
Heb nog wel 1 zakje zwarte quinoa liggen in de kast.
Nee omdat er zoveel vraag naar is dat het gewoon niet leuk meer is de manier waarop ze het uit Zuid Amerika halen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij stopt met iets te eten wat je lekker bent, omdat het te hip is?
Seriously?
Nou ze hebben het vooral duurder gemaakt sinds het hip is, maar eerlijk is eerlijk, voordat hetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij stopt met iets te eten wat je lekker bent, omdat het te hip is?
Seriously?
Als de hype voorbij is kunnen we wel weer eens een zakje kopen, ik haal het sowieso al uit de bio winkel en niet uit een of andere nieuwe hype shop.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik was ook al van plan om nog op te maken wat ik had en weer gewoon over te gaan op
zilvervliesrijst, couscous enzo hou k niet zo vannet als Linzen, ik vind er niks aan, ik
hou me gewoon bij mijn bruine en witte bonen net zoals ik altijd al deed.
Ik had juist het omgekeerde! Ik had helemaal nog niet door dat het zo'n grote hype was tot dat over duurder dan kip verhaal in het land van herkomst.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ze hebben het vooral duurder gemaakt sinds het hip is, maar eerlijk is eerlijk, voordat het
hip was had ik er nog nooit van gehoord
Ja, maar dat hebben ze ook met soorten koffie enzo hoor, in die film van The Bucketlist was eenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had juist het omgekeerde! Ik had helemaal nog niet door dat het zo'n grote hype was tot dat over duurder dan kip verhaal in het land van herkomst.
Tja... iets met opiumwet ofzo toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:07 schreef schvvmert het volgende:
En waarom is het verboden?, je ken 't roken.
Op het Veenpark in Klazienaveen is een enorme hennepplantage.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:07 schreef schvvmert het volgende:
Het is een grote schande dat de hennepplant verboden is.
De sterkste touwen voordat er kunstvezels waren.
Papier dat eeuwen blijft bestaan.
De zaden zijn voedzaam.
De wortels zorgen weer voor goed bodemleven.
En waarom is het verboden?, je ken 't roken.
Woon jij in Klazienaveen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op het Veenpark in Klazienaveen is een enorme hennepplantage.
Het mag wel als het maar geen vrouwelijke planten zijn
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:22 schreef schvvmert het volgende:
Geniale tips had die met aardappel achter de oren.
Nee hoor heel ver daar vandaanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Woon jij in Klazienaveen?![]()
Klazien![]()
maar die kwam uit Zalk
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef drakin het volgende:
Wortel tussen de benen tegen ongewilde zwangerschap.
Ah.......quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor heel ver daar vandaan
Ik woon in de kop van Noord Holland.
Een keer een dagtripje gemaakt met de kids, dan rij je er langs met een treintje..
een strengetje kniflook helpt daar ook goed tegenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef drakin het volgende:
Wortel tussen de benen tegen ongewilde zwangerschap.
Zolang je niet met een aardappel achter je oor gaat rondlopen is het geen rampquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:24 schreef schvvmert het volgende:
Ze ging nogal snel met de tips die Kazien, ik heb daar moeite mee.
serieus?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:25 schreef drakin het volgende:
Ze heeft ook eens ochtendgymnastiek gedaan.
Jas uit
Jas aan
en dat 50 keer herhalen
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:25 schreef drakin het volgende:
Ze heeft ook eens ochtendgymnastiek gedaan.
Jas uit
Jas aan
en dat 50 keer herhalen
Ik heb hemquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:26 schreef drakin het volgende:
Staat volgens mij zelfs nog wel ergens op youtube, deed ze samen met Andre van D
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:28 schreef drakin het volgende:
Dubbel zelfs!
Nu kunnen we 2 keer gymmen, alleen begin ik zo eerst maar eens met 1 keer jas aan.
Die hele zaal deed ook gewoon mee, stel idiotenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:28 schreef drakin het volgende:
Dubbel zelfs!
Nu kunnen we 2 keer gymmen, alleen begin ik zo eerst maar eens met 1 keer jas aan.
Gevondenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar dat hebben ze ook met soorten koffie enzo hoor, in die film van The Bucketlist was een
voorbeeld, die koffie was heel zeldzaam en harstikke duur enzo en ik geloof dat het werd
gemaakt van konijnenkeutelsik weet niet meer precies hoe het zat, maar het was dus
hip om die koffie te drinken, maar de meeste mensen wisten niet eens wat het nou precies
was, het was vooral dúúr.... dus zal het wel goed zijn denken ze dan
Liever binnen zo'n pak dan mensen buiten erin tegenkomen.quote:
Met aardbeien ... ?quote:
ach, ik loop vaak genoeg in mijn pyamapak buiten, zal mij een worst wezenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Liever binnen zo'n pak dan mensen buiten erin tegenkomen.
geniet, leuk he? dat dagen opeens weer een betekenis hebben...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Met aardbeien ... ?
Wow weekend ... Das lang geleden dat ik dat kon melden .... Eigenlijk best wel vermoeiend zo'n eerste week....
Ik bedoel buiten je eigen tuin, zou je erin door Amsterdam lopen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ach, ik loop vaak genoeg in mijn pyamapak buiten, zal mij een worst wezen
om de honden uit te laten zeker welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoel buiten je eigen tuin, zou je erin door Amsterdam lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |