Dondersquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ach, ik loop vaak genoeg in mijn pyamapak buiten, zal mij een worst wezen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen pyama pak en hoef er ook geen
Of Roy moet een speciale mannenlijn hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik denk ook dat dat er een beetje raar uitziet
al kreeg ik geld toe nog nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Of Roy moet een speciale mannenlijn hebben
Met yoghurttassen als accesoires?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:48 schreef drakin het volgende:
Ik heb wel een yoghurtbroek, geen pyamading
dat is voor mij inmiddels ook 40 jaar geleden zo ongeveer...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik slaap sowieso al nooit in een pyjama ...
nieuwe baan na 5 maanden lange vakantiequote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is voor mij inmiddels ook 40 jaar geleden zo ongeveer...
Nieuwe baan dat het je eerste week is, of vakantie gehad?
dat is zeker even wenen dan jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
nieuwe baan na 5 maanden lange vakantie
Ik heb 2 huispakkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:48 schreef drakin het volgende:
Ik heb wel een yoghurtbroek, geen pyamading
Je zal wel kapot zijn zo na de eerste week denk ik?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
nieuwe baan na 5 maanden lange vakantie
het zal best comfortabel zijn jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb 2 huispakkenvan die velours dingen, zitten hartstikke lekker
![]()
dit soort
[ afbeelding ]
Ik loop nooit in ''gewone'' kleding thuis
Ik loop nu in gewone kleding, een broek en een trui. Soms doe ik wel wat meer comfortabels aan als ik uit werk thuis kom, maar ach wat ik vandaag aan heb is gewoon voor alles handig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb 2 huispakkenvan die velours dingen, zitten hartstikke lekker
![]()
dit soort
[ afbeelding ]
Ik loop nooit in ''gewone'' kleding thuis
Zelfs vrijwilligerswerk is steeds moeilijker, er zijn minder baantjes in en als er wat leuks tussen zit is het heel snel weg de laatste tijd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is zeker even wenen dan ja
Maar wel tof dat je weer wat hebt, dat is nog niet zo makkelijk tegenwoordig
er zijn er nu natuurlijk ook wel heel erg veel die in de banenvijver vissenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelfs vrijwilligerswerk is steeds moeilijker, er zijn minder baantjes in en als er wat leuks tussen zit is het heel snel weg de laatste tijd.
Ja best wel weer even wennen, en het lullige is dat ik nog niet zo veel kan doen omdat er nog steeds dingen geregeld moeten worden en dan surf je je uren maar een beetje vol .. Maar goed het is een tijdelijke job dus des te langer ik er over doequote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je zal wel kapot zijn zo na de eerste week denk ik?
Zo kan je het ook bekijken, nou ja, je bent weer in de running in elk gevalquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja best wel weer even wennen, en het lullige is dat ik nog niet zo veel kan doen omdat er nog steeds dingen geregeld moeten worden en dan surf je je uren maar een beetje vol .. Maar goed het is een tijdelijke job dus des te langer ik er over doe
met een beetje mazzel rol je van het een in het ander...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja best wel weer even wennen, en het lullige is dat ik nog niet zo veel kan doen omdat er nog steeds dingen geregeld moeten worden en dan surf je je uren maar een beetje vol .. Maar goed het is een tijdelijke job dus des te langer ik er over doe
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is zeker even wenen dan ja
Maar wel tof dat je weer wat hebt, dat is nog niet zo makkelijk tegenwoordig
Ja makkelijk is anders.. Maar echt veel moeite had ik nog niet echt gedaan .. Maar ik besefte wel dat het zeker op wat hogere leeftijd steeds moeilijker zal worden .. Maar goed ik kan weer even vooruit en met iets anders dan voorheen ..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelfs vrijwilligerswerk is steeds moeilijker, er zijn minder baantjes in en als er wat leuks tussen zit is het heel snel weg de laatste tijd.
Ja dat is best mogelijk.. Als het allemaal een beetje goed gaat ... Je weet maar nooit ... wie weet zit er een vaste positie in, maar daar leek het bij mn laatste job ook op en toen ging het fout .. We blijven de ogen open houdenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met een beetje mazzel rol je van het een in het ander...
en werk zoeken vanuit een werkende positie is sowieso fijner
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
f*ck die man, ik draag die krengen al jaren
Op een eiland kan en mag dat ook gewoon ongestoord ..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
f*ck die man, ik draag die krengen al jaren
dat heeft niets met een eiland te maken jah!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Op een eiland kan en mag dat ook gewoon ongestoord ..
Welke heb je gekickt?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit forum heeft nog maar 5 topics dus ik heb er maar een paar een schopje gegeven,
straks heffen ze de boel nog op
Na... ze stonden er nog.. die ene met muziek en die andere van raad aan je 10 jarige, maar ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Welke heb je gekickt?
Ik kan ook nog wel een paar oude naar boven halen.
Al die andere staan er ook nog wel, alleen met de standaardinstellingen zie je die niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Na... ze stonden er nog.. die ene met muziek en die andere van raad aan je 10 jarige, maar ik
heb geen 10 jarige dus ik zou niet weten welke raad ik zou moeten geven
Het viel mij ook pas nu op... ik kijk meestal gewoon in mijn actieve topics, dus dan zie je het ookquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Al die andere staan er ook nog wel, alleen met de standaardinstellingen zie je die niet.
Dacht dat alleen topics waarin de laatste 2 (3?) maanden gepost is zichtbaar zijn.
Overigens is het dat je het zei, want normaal gesproken kijk ik nooit op die manier naar een subforum, dus het was me niet opgevallen.
De eerste alvast naar boven gehaald. Moet natuurlijk wel een beetje relevant zijn offcourse.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het viel mij ook pas nu op... ik kijk meestal gewoon in mijn actieve topics, dus dan zie je het ook
niet
Muziek is altijd goedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De eerste alvast naar boven gehaald. Moet natuurlijk wel een beetje relevant zijn offcourse.![]()
Nu op zoek naar mijn favo muziek topic die ik een paar jaar geleden gestart ben.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deeltje 28 toch alweer en jij was degene die het laatste deel had geopend!
Schopje gegeven, of het helpt weet ik niet, anders gooien ze die bende maar dichtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deeltje 28 toch alweer en jij was degene die het laatste deel had geopend!
PUB/JNG is ook gesloten, dus waarom 40+ niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Schopje gegeven, of het helpt weet ik niet, anders gooien ze die bende maar dicht![]()
gaan we naar Merory lane ofzo... is ook wel leuk af en toe
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:28 schreef Kingstown het volgende:
Op SHO en UTO wil je natuurlijk nog niet dood aangetroffen worden.
Ik vergeet altijd wie er ruzie met mij maakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik zou dat niet durven te beweren
heb je zo ruzie
![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd wie er ruzie met mij maakt.
Zo werkt het toch niet maar je kunt het proberenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zullen we deze dichtspammen en kijken of er iemand een nieuwe opent?
Und? Heeft het iets veranderd of post iedereen hier nog?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik nietik weet het nog wel...
Nah... misschien heb jij nog iets leuks te vertellenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo werkt het toch niet maar je kunt het proberen
Leandra was boos op mequote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Und? Heeft het iets veranderd of post iedereen hier nog?
Als irmand een andere mening heeft dan jij hoeft dan nog niet te zeggen dat je ruzie hebtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik zou dat niet durven te beweren
heb je zo ruzie
![]()
Ik zwerf tegenwoordig ook gewoon rond
Ow....gewoon roepen dat ze een stomme Saab heeft en dat ze moet opzouten naar OUD met dat gezeur over haar kind. Dan zijn de goede verhoudingen zo weer hersteld!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leandra was boos op meik weet nog steeds niet precies waarom, maar die is wel vaker boos
Ja Leandra heeft dat wel eens, maar ik ben niet met dr getrouwd en spreek dr ook niet zo vaak , dus ook geen idee waar het over gaat Fannquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leandra was boos op meik weet nog steeds niet precies waarom, maar die is wel vaker boos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |