SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Dat. Toen de vrouwen hier nog lekker waren. Nu moeten we het doen met die enge Poolse skank een lompe boerin en een junk.quote:
En jij bent?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:52 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Dat. Toen de vrouwen hier nog lekker waren. Nu moeten we het doen met die enge Poolse skank een lompe boerin en een junk.
Nee ben er net. Maar je wil niet antwoorden? Houd dan ook gewoon je bakkesquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:52 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Dat. Toen de vrouwen hier nog lekker waren. Nu moeten we het doen met die enge Poolse skank een lompe boerin en een junk.
quote:
Word kk moe van die mensen die zehma geheimzinnig doen en niet gewoon zeggen wie ze zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee ben er net. Maar je wil niet antwoorden? Houd dan ook gewoon je bakkes
Niets mis met Veer, Chai en Vas en ook niet met Chlororololoroforom.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:52 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Als jij hier nou niet meer post en het niveau hier weer wat stijgt dan komen de appetijtelijke dames met wel een beetje inhoud hier wel weer terug.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee ben er net. Maar je wil niet antwoorden? Houd dan ook gewoon je bakkes
Echt, en me dan ook nog eens durven afzeiken, de vlerk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Word kk moe van die mensen die zehma geheimzinnig doen en niet gewoon zeggen wie ze zijn.
Hahahahahahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:55 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Als jij hier nou niet meer post en het niveau hier weer wat stijgt dan komen de appetijtelijke dames met wel een beetje inhoud hier wel weer terug.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, en me dan ook nog eens durven afzeiken, de vlerk.
Ja die zonder post ik hier maar nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:57 schreef krioro het volgende:
[..]
[..](afgezien van die kklelijke rokjes)
Ik vind die linkerbil van dat meisje rechts best wel erg lelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
Zo stel ik me Veer ook veer in the summer
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind die linkerbil van dat meisje rechts best wel erg lelijk eigenlijk.
Ja Dima, ik weet het, jij zou elke vorm reet nog doen, al was het een vierkant of een omgedraaide driehoek.quote:
Ik vind ook niks bijzonders, alleen mooie benen wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, al die asses die hier altijd gepost worden, en dan dit. Best een beetje een kippenkont tochquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind ook niks bijzonders, alleen mooie benen wel.
Shut up Kri, je weet dat ik normaliter best met jullie mee geil.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:02 schreef krioro het volgende:
De reacties van de FOK!sters op andere vrouwen gisteren en vandaag.
Dus datquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, al die asses die hier altijd gepost worden, en dan dit. Best een beetje een kippenkont toch
Zal eens met jou mee geilen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up Kri, je weet dat ik normaliter best met jullie mee geil.
Gewoon jellyquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:02 schreef krioro het volgende:
You need an inhaler? Cause you got ass, ma.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Not this time, my ass looks better than this.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:05 schreef krioro het volgende:
[..]
You need an inhaler? Cause you got ass, ma.
Of dezequote:Op woensdag 5 maart 2014 18:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies, dat is nou een ass om jaloers op te zijn.
quote:
Zijn zeker weer mocro's.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Of deze
[ afbeelding ] Dat zijn pas asses
Ah.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee latina's gok ik, heb ze van 1 of andere squatpagina vandaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
zou ik dat #5 maken?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Jij valt op kleine asses he? Denk dat we er maar mee moeten ophouden Mortie.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
al was het een vierkant of een omgedraaide driehoek.
Hahahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:05 schreef krioro het volgende:
[..]
You need an inhaler? Cause you got ass, ma.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah.Kwam nog een artikel tegen over jou en je homegirls:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WeirdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met die nike slippers ook
![]()
Echt hè.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:02 schreef krioro het volgende:
Haha echt hequote:Op woensdag 5 maart 2014 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe kan die mongool eerst normaal typen.
en dan ineens
zo, i can't
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe kan die mongool eerst normaal typen.
en dan ineens
zo, i can't
Ik squat al, jammer joh. En vetklep ben ik ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ga eerst nou maar squatten
vetklep
Jumi die was toch niet echt?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gebruik je kaolo admin panel en trace Jumi.
Het was ntm.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom, diegene moet haast wel een ander/origineel/nieuw account hebben gehad.
Heb genoeg foto's van je gezien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik squat al, jammer joh. En vetklep ben ik ook niet
Tfw I made it into her final(?) update.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:59 schreef VeerEli het volgende:
Ook gewoon na zowat 2 jaar nog steeds over Jumi praten heI can't
Die vraag moet je niet aan Griddy stellen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoelang zou jij nog aan Veer denken als ze zou verdwijnen?
Heel lang natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoelang zou jij nog aan Veer denken als ze zou verdwijnen?
Wow, niet verwacht dit. Ik vrees dat er nog ergens een addertje zit.quote:
Tuurlijk niet honneponquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, niet verwacht dit. Ik vrees dat er nog ergens een addertje zit.
Waarom post ze hier niet meer dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wuhahaha ze komt wel haar fobo updaten maar geen gedag tegen jullie zeggen hier.
'Nuff said.
Droeftoeters wel " THERES A COP!!! "quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oké boys, grill je steak, groei je baard, krab aan je ballen en ruik aan je vingers, there we go:
verdraaid gayquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Couldn't care less, zou me pas zorgen maken als jij niet meer post =$.
Zal eens op jou slaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil erop slaan terwijl ze haar adem inhoudt.
godverquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil erop slaan terwijl ze haar adem inhoudt.
Smooth ;$quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Couldn't care less, zou me pas zorgen maken als jij niet meer post =$.
Kan ik wel hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
It bounces back, bro. Je zou jezelf slaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:03 schreef ntm het volgende:
[..]kutwijf. Moet dat nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Die dikke beentjes en worstenvingertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]D'awww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ik was dik jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die dikke beentjes en worstenvingertjes
Ben ja alweer getrouwd inmiddels? Of nog steeds engagedquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van nu. Niet van kindjes. Rammelende eierstokken.
Mn neef en ik ging toch niet man. Ons kindje zou mongool worden. En net zo dom als veerquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Ben ja alweer getrouwd inmiddels? Of nog steeds engaged
Wowwww.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn neef en ik ging toch niet man. Ons kindje zou mongool worden. En net zo dom als veer
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn neef en ik ging toch niet man. Ons kindje zou mongool worden. En net zo dom als veer
Is eruit geslagen door mijn neefquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je scherpe randjes zijn er wel een beetje af tegenwoordig.
Ja ja, want jij bent de intelligentie zelve wil je zeggen. Domme bolle Turk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh mi gado, je voelt je echt beledigd.. Meisje hoeft niet. Was grapje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ja, want jij bent de intelligentie zelve wil je zeggen. Domme bolle Turk.
Hehe oh ok dan is goed maar je bent alsnog wel een bolle Turk whehequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh mi gado, je voelt je echt beledigd.. Meisje hoeft niet. Was grapje.
Je bent niet dom. veer is slimmie.
Ja duh, moet mijn imago wel dik houdenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehe oh ok dan is goed maar je bent alsnog wel een bolle Turk whehe
Je moet weer een opstel schrijven over die serie?quote:
Hahaha nehhquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet weer een opstel schrijven over die serie?
aan het bijkomen van haar vodkadieetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ben niet beschikbaar. Jij al gefixt en alles?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maar dit betekent je bent weer beschikbaar [ afbeelding ]
Had je wat mij betreft niet hoeven delen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
A PLBBBBTTT A-PLBBBBBTTT A-PLBBBBTTT A-PLBBBTTT A-PLBBT
Splashquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
A PLBBBBTTT A-PLBBBBBTTT A-PLBBBBTTT A-PLBBBTTT A-PLBBT
Niet.quote:
Ben lui. Sup met jou?quote:
Moe waarvan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben moe. Te lam om te gaan trainen. As-woensdag en zo
Oh ja.quote:
Pinda's eten.quote:
mwa, was wel gezellig. Al zou ik het ook niet echt missen als ik het niet zou vieren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja.Gelukkig weinig meegekregen van die ellende.
Echt super.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
hey ik heb net een gifje gemaakt vinden jullie hem leuk?
[ afbeelding ]
bedanktquote:
Wat ben je ook een KANJER.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
hey ik heb net een gifje gemaakt vinden jullie hem leuk?
[ afbeelding ]
quote:
die zou wel erg veel betaald moeten krijgen danquote:
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:35 schreef Chloroform het volgende:
Mortie, je moet de serie Viking checken. Is vet.
Ja dat dus.quote:
Yup. Goed zo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van history channel?zal eens kijken.
Ben jij die Niels ofzo ja?quote:
Nice. Had Vikings gedownload samen met House of Cards. Begonnen met House of Cards, maar Vikings is ook dik dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:35 schreef Chloroform het volgende:
Mortie, je moet de serie Viking checken. Is vet.
Nee laat maar.quote:
...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
vroeger had ik wel eens van die vage anime boekjes ofzo, met allemaal van die dark side fantasy vrouwtjes met pikante pakjes
ik ging altijd met eikel er tegen aan wrijven en neuken
soms met mattie erbij
Zou je dat niet eerst eens even zelf beoordelen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nice. Had Vikings gedownload samen met House of Cards. Begonnen met House of Cards, maar Vikings is ook dik dus
LAKITU LAKITUquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
Heeft Lakitu zich reeds weer gemeld hier? Ik mis die Hyvespedo.
Ik vertrouw volkomen op Chloro haar mening.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou je dat niet eerst eens even zelf beoordelen?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vertrouw volkomen op Chloro haar mening.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vertrouw volkomen op Chloro haar mening.
Stelletje schaarders.quote:
Laatste keer dat ik dat deed had ik een kapsel als Krusty the Clown en de outfit van Boes-Boes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vertrouw Chloro haar mening volkomen.
Ah, zit je weer in je Chlorohaatperiode?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed had ik een kapsel als Krusty the Clown en een outfit van Boes-Boes.
Wtf? Dat was niet eens haat? Y so insecure?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, zit je weer in je Chlorohaatperiode?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed had ik een kapsel als Krusty the Clown en de outfit van Boes-Boes.
Begint een beetje op te vallen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf? Dat was niet eens haat? Y so insecure?
Doet gewoon pijn ja. Ben gewoon emotioneel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf? Dat was niet eens haat? Y so insecure?
Ja goed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:
Chlo hoe bevalt je huisje? Al helemaal gesetteld en weer rustig?
Waar zit je nu op dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja goed.Volgende week komt m'n nieuwe bank.
En volgende week ook eettafel en stoelen halen, dan is het niet meer zo leeg hier.
![]()
Op m'n oude bank...quote:
Oh geen idee, doet het hier gewoon?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Pics!!
Je UI doet het trouwens niet maar misschien is dat wel je bedoeling.
Oh hehehequote:
HAHAAHAHAHquote:
Bij haar of bij mij?quote:
Ik heb wel een verhaaltje om je op te vrolijken. Ik ging vanmiddag zo wat papieren weggooien in de prullenbak (er is niet eens een papierbakquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doet gewoon pijn ja. Ben gewoon emotioneel.
Zal ik doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh heheheMaar chill. Pics showen als klaar?
[..]
HAHAAHAHAH
Ahw, rip muisje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij haar of bij mij?
[..]
Ik heb wel een verhaaltje om je op te vrolijken. Ik ging vanmiddag zo wat papieren weggooien in de prullenbak (er is niet eens een papierbak), en het scheen al dat er muizen waren in het pand, en even ervoor meende mijn stagebegeleider ook al een muis te horen, dus toen meende ik iets te zien bewegen in die prullenbak. Hij verklaarde me voor gek en dacht dat ik een grapje maakte ofzo, gooide even later een vrouwelijke collega iets in diezelfde bak, gilde ze hard en sprong ze echt weg zoals een typische chick-reactie, helemaal moeten bijkomen enzo
.
Gingen wij kijken, schrok ze zo omdat die muis deze keer gewoon bovenop alle troep stond te chillen. Besloten ze om hem buiten los te laten, dus zij dat beest er een beetje uit proberen te schudden met moeite, uiteindelijk was 'ie eruit, maar hij liep een partij mank en traag. En hij maakte ook spastische sprongen van gewoon 5 cm hoog ofzo
. Dus waarschijnlijk had 'ie al van het muizengif lopen snoepen ofzo en waren dit zijn laatste momentjes.
Waarschijnlijk is 'ie even later overleden, dunno, wij gingen weer naar binnen.
Toch niet zo'n heel vrolijk verhaaltje achteraf.
Awh zo zielig.. Zou nooit muisjes vangen met gif.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij haar of bij mij?
[..]
Ik heb wel een verhaaltje om je op te vrolijken. Ik ging vanmiddag zo wat papieren weggooien in de prullenbak (er is niet eens een papierbak), en het scheen al dat er muizen waren in het pand, en even ervoor meende mijn stagebegeleider ook al een muis te horen, dus toen meende ik iets te zien bewegen in die prullenbak. Hij verklaarde me voor gek en dacht dat ik een grapje maakte ofzo, gooide even later een vrouwelijke collega iets in diezelfde bak, gilde ze hard en sprong ze echt weg zoals een typische chick-reactie, helemaal moeten bijkomen enzo
.
Gingen wij kijken, schrok ze zo omdat die muis deze keer gewoon bovenop alle troep stond te chillen. Besloten ze om hem buiten los te laten, dus zij dat beest er een beetje uit proberen te schudden met moeite, uiteindelijk was 'ie eruit, maar hij liep een partij mank en traag. En hij maakte ook spastische sprongen van gewoon 5 cm hoog ofzo
. Dus waarschijnlijk had 'ie al van het muizengif lopen snoepen ofzo en waren dit zijn laatste momentjes.
Waarschijnlijk is 'ie even later overleden, dunno, wij gingen weer naar binnen.
Toch niet zo'n heel vrolijk verhaaltje achteraf.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh geen idee, doet het hier gewoon?
Als het net zoiets als die geweldige kerstboom van je is word...quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, rip muisje.
Ik dacht vanavond dat ik de deurbel hoorde, dus ik loop naar de deur, staat er niemand. Even later weer precies hetzelfde. Wtf.
Dit jaar ga ik een supergrote kerstboom neerzetten, mag jij 'm komen versieren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Danny zal je wel een schadevergoeding geven.
[..]
Als het net zoiets als die geweldige kerstboom van je is word...
inb4 #smoothlikekrio commentquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik een supergrote kerstboom neerzetten, mag jij 'm komen versieren.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik had van de week dat ik een schone baddoek ophing aan het rek in de badkamer, dacht ik nog 'stel dat ding breekt een keer af oid na al die jaren
', ben ik klaar met douchen, pak ik m'n baddoek, BREEKT DAT DING AF, W-T-F. Wel gewoon weer aan de muur kunnen klikken, but still, kk freaky
.
DM maar als het zo ver is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik een supergrote kerstboom neerzetten, mag jij 'm komen versieren.
Muizen en alles wat daaromheen komt kijken staan niet in mijn functieomschrijving en zijn derhalve geen taken waar ik me mee bezighoudquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awh zo zielig.. Zou nooit muisjes vangen met gif.
Chloro in nieuwe crib:quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef Chloroform het volgende:
Ik dacht vanavond dat ik de deurbel hoorde, dus ik loop naar de deur, staat er niemand. Even later weer precies hetzelfde. Wtf.
Is goed. Krijg je ook warme choco, zo ben ik dan ook wel weer.quote:
Jezus, aansteller.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ik had van de week dat ik een schone baddoek ophing aan het rek in de badkamer, dacht ik nog 'stel dat ding breekt een keer af oid na al die jaren
', ben ik klaar met douchen, pak ik m'n baddoek, BREEKT DAT DING AF, W-T-F. Wel gewoon weer aan de muur kunnen klikken, but still, kk freaky
.
dat is iets heel andersquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of dat je op de wc zit en het licht ineens uit gaat. Dat dan blijkt dat je het lichtknopje niet goed had ingedrukt.
Mi kanki maximus, moet nu ineens denken aan:quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of dat je op de wc zit en het licht ineens uit gaat. Dat dan blijkt dat je het lichtknopje niet goed had ingedrukt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met dat naar je wc-papier kijken als je je reet hebt afgeveegd.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkbaar doe ik zelf ook.Maar dan eerst gewoon een paar keer vegen en dan daarna kijken of je uitgeveegd bent enzo.
Besefte dat nooit zo.
quote:
Zin in! Woon je nog wel in Arnhem?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goed. Krijg je ook warme choco, zo ben ik dan ook wel weer.
Haha.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mi kanki maximus, moet nu ineens denken aan:
[..]
[..]
We pakken ze wel terug dmv wilde lawaaiige seks.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n onderburen maken wel veel ruzie. #ghettolife
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Muizen en alles wat daaromheen komt kijken staan niet in mijn functieomschrijving en zijn derhalve geen taken waar ik me mee bezighoud.
Racist.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Moet nu soms wel aan jou denken als ik naar het wc-papier kijk.
Nee, wel vlakbij.quote:
Voor of na het vegen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Na het vegen.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Na het vegen.
Krio, ben jij een propper of een vouwer?
Ik maak kip voor je.quote:
Wow.quote:
Vouwer.quote:Krio, ben jij een propper of een vouwer?
Wel echt vaag man, hij sprong kk random alsof hij zich een konijn voelde ineens, alsof hij dik aan de pillen zatquote:
Wat?quote:
Ik ook.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
haha hij is ook zelfde kleur loooool LOLquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Da's toch vaag man, hoe klein is die kans nou, en dan denk je er een keer aan, gebeurt het een kwartier laterquote:
Die beesten zijn sowieso raar. Kunnen tegen muren oplopen en shit, hoe dan!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel echt vaag man, hij sprong kk random alsof hij zich een konijn voelde ineens, alsof hij dik aan de pillen zat.
Mooi.quote:
hjbquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haha hij is ook zelfde kleur loooool LOL
[..]
[..]
Hahaha.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooi.
M'n oom vroeg dat ook eens, hij lachte me uit en vond vouwen voor vrouwen.
Zeker back in da dayz ook propper in Spanje en andere oordenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooi.
M'n oom vroeg dat ook eens, hij lachte me uit en vond vouwen voor vrouwen.
Raarste wat ik heb meegemaakt is dat ik terugkwam van de stad van het shoppen en ik zat in de tram en had zo'n levensecht scenario in m'n hoofd dat ik de tram uitstapte en m'n tassen was vergeten. GEBEURDE DIT GODVERDOMME. Gewoon precies hetzelfde als dat scenario in m'n hoofd wtf.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's toch vaag man, hoe klein is die kans nou, en dan denk je er een keer aan, gebeurt het een kwartier later.
Deze is echt heel erg slecht.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeker back in da dayz ook propper in Spanje en andere oorden?
Geil topic wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben alleen een propper met plassen. Met poepen ben ik een vouwer.
Inb4 vrouwen poepen niet![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben alleen een propper met plassen. Met poepen ben ik een vouwer.
Inb4 vrouwen poepen niet![]()
Is daar niet zo'n psychologische term voor?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Raarste wat ik heb meegemaakt is dat ik terugkwam van de stad van het shoppen en ik zat in de tram en had zo'n levensecht scenario in m'n hoofd dat ik de tram uitstapte en m'n tassen was vergeten. GEBEURDE DIT GODVERDOMME. Gewoon precies hetzelfde als dat scenario in m'n hoofd wtf.
quote:
Hulp nodig met in elkaar zetten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja goed.Volgende week komt m'n nieuwe bank.
En volgende week ook eettafel en stoelen halen, dan is het niet meer zo leeg hier.
![]()
Dit is alles wat ik over de vrouwelijke users en poepen heb gelezen.quote:
Nee. Jij?quote:
leef maar in die waanquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, volgens mij ben jij juist mad omdat ik je een kk knuppel vind.
Poep jij wel eens met de deur open?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit is alles wat ik over de vrouwelijke users en poepen heb gelezen.![]()
Ja tafel nog steeds niet afquote:
Uberhaupt de wc/badkamerdeur dichtdoenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Poep jij wel eens met de deur open?
quote:
Sowieso wat doen vrouwen op de wc?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En dan beetje likken enzo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Sowieso wat doen vrouwen op de wc?
Er was gewoon een wachtrij bij de vrouwen wc, in het pretpark... gaan ze elkaars schaamlippen wassen ofzo?
Nee, hoef die stank toch niet nog makkelijker naar de rest van het huis te laten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe jij dat serieus zelf?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]!
Wilde vandaag m'n gordijnrails ophangen, moest ik een betonboor voor hebben. Kan niet handelen dat ik het nu niet op heb kunnen hangen.
Eigen poep stinkt nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, hoef die stank toch niet nog makkelijker naar de rest van het huis te laten.
Gelukkig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, hoef die stank toch niet nog makkelijker naar de rest van het huis te laten.
Ik heb in de ochtend strontjes in m'n ooghoeken die grappiger zijn dan jouw verhaaltjes.quote:
Noicequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik douche nu wel met de deur open. Feels good.
Ja. Alles wat ik zelf kan doen, doe ik zelf. #bouwvakkerVasquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe jij dat serieus zelf?![]()
![]()
weet niet wat ik hiervan moet denken
Dat doe ik sowieso altijd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig.Ik douche nu wel met de deur open. Feels good.
Pinda's eten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef Nober het volgende:
[..]Wat nog meer? Zodat ik beter begrijp waarom er wachtrijen zijn...
Uhhhh. Geen idee?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is daar niet zo'n psychologische term voor?
Loop je ook na het douchen nog paar uur naakt rond?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso altijd.Anders wordt het een te erge sauna.
Boks sister.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Alles wat ik zelf kan doen, doe ik zelf. #bouwvakkerVas
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb jij geen ventilatie in je wc/douche ofzo?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso altijd.Anders wordt het een te erge sauna.
Yeah bitch.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is daar niet zo'n psychologische term voor?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shitquote:
Ik schijt niet in de badkamer. Badkamer heeft geen raam, wel afzuiging. WC heeft een raampje, maar still.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Heb jij geen ventilatie in je wc/douche ofzo?
Nee, dan krijg ik het koud.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Loop je ook na het douchen nog paar uur naakt rond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |