Zal eens op jou slaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil erop slaan terwijl ze haar adem inhoudt.
godverquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil erop slaan terwijl ze haar adem inhoudt.
Smooth ;$quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Couldn't care less, zou me pas zorgen maken als jij niet meer post =$.
Kan ik wel hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
It bounces back, bro. Je zou jezelf slaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:03 schreef ntm het volgende:
[..]kutwijf. Moet dat nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Die dikke beentjes en worstenvingertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]D'awww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ik was dik jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die dikke beentjes en worstenvingertjes
Ben ja alweer getrouwd inmiddels? Of nog steeds engagedquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van nu. Niet van kindjes. Rammelende eierstokken.
Mn neef en ik ging toch niet man. Ons kindje zou mongool worden. En net zo dom als veerquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Ben ja alweer getrouwd inmiddels? Of nog steeds engaged
Wowwww.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn neef en ik ging toch niet man. Ons kindje zou mongool worden. En net zo dom als veer
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn neef en ik ging toch niet man. Ons kindje zou mongool worden. En net zo dom als veer
Is eruit geslagen door mijn neefquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je scherpe randjes zijn er wel een beetje af tegenwoordig.
Ja ja, want jij bent de intelligentie zelve wil je zeggen. Domme bolle Turk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh mi gado, je voelt je echt beledigd.. Meisje hoeft niet. Was grapje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ja, want jij bent de intelligentie zelve wil je zeggen. Domme bolle Turk.
Hehe oh ok dan is goed maar je bent alsnog wel een bolle Turk whehequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh mi gado, je voelt je echt beledigd.. Meisje hoeft niet. Was grapje.
Je bent niet dom. veer is slimmie.
Ja duh, moet mijn imago wel dik houdenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehe oh ok dan is goed maar je bent alsnog wel een bolle Turk whehe
Je moet weer een opstel schrijven over die serie?quote:
Hahaha nehhquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet weer een opstel schrijven over die serie?
aan het bijkomen van haar vodkadieetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |