Heb genoeg foto's van je gezien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik squat al, jammer joh. En vetklep ben ik ook niet
Tfw I made it into her final(?) update.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:59 schreef VeerEli het volgende:
Ook gewoon na zowat 2 jaar nog steeds over Jumi praten heI can't
Die vraag moet je niet aan Griddy stellen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoelang zou jij nog aan Veer denken als ze zou verdwijnen?
Heel lang natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoelang zou jij nog aan Veer denken als ze zou verdwijnen?
Wow, niet verwacht dit. Ik vrees dat er nog ergens een addertje zit.quote:
Tuurlijk niet honneponquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, niet verwacht dit. Ik vrees dat er nog ergens een addertje zit.
Waarom post ze hier niet meer dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wuhahaha ze komt wel haar fobo updaten maar geen gedag tegen jullie zeggen hier.
'Nuff said.
Droeftoeters wel " THERES A COP!!! "quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oké boys, grill je steak, groei je baard, krab aan je ballen en ruik aan je vingers, there we go:
verdraaid gayquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Couldn't care less, zou me pas zorgen maken als jij niet meer post =$.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |