SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Dat. Toen de vrouwen hier nog lekker waren. Nu moeten we het doen met die enge Poolse skank een lompe boerin en een junk.quote:
En jij bent?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:52 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Dat. Toen de vrouwen hier nog lekker waren. Nu moeten we het doen met die enge Poolse skank een lompe boerin en een junk.
Nee ben er net. Maar je wil niet antwoorden? Houd dan ook gewoon je bakkesquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:52 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Dat. Toen de vrouwen hier nog lekker waren. Nu moeten we het doen met die enge Poolse skank een lompe boerin en een junk.
quote:
Word kk moe van die mensen die zehma geheimzinnig doen en niet gewoon zeggen wie ze zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee ben er net. Maar je wil niet antwoorden? Houd dan ook gewoon je bakkes
Niets mis met Veer, Chai en Vas en ook niet met Chlororololoroforom.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:52 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Als jij hier nou niet meer post en het niveau hier weer wat stijgt dan komen de appetijtelijke dames met wel een beetje inhoud hier wel weer terug.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee ben er net. Maar je wil niet antwoorden? Houd dan ook gewoon je bakkes
Echt, en me dan ook nog eens durven afzeiken, de vlerk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Word kk moe van die mensen die zehma geheimzinnig doen en niet gewoon zeggen wie ze zijn.
Hahahahahahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:55 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Als jij hier nou niet meer post en het niveau hier weer wat stijgt dan komen de appetijtelijke dames met wel een beetje inhoud hier wel weer terug.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, en me dan ook nog eens durven afzeiken, de vlerk.
Ja die zonder post ik hier maar nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:57 schreef krioro het volgende:
[..]
[..](afgezien van die kklelijke rokjes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |