quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet al wat Jan van Halst morgen de hele dag gaat doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet al wat Jan van Halst morgen de hele dag gaat doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig dat hij zichzelf serieus neemt aan de ene kant en aan de andere kant begint over twee grote oorlogsmisdadigers waar ik op zou lijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij neemt zichzelf iets te serieus.
'Doodgewone' personen vergelijken met oorlogsmisdadigers gaat me wat te ver.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Grappig dat hij zichzelf serieus neemt aan de ene kant en aan de andere kant begint over twee grote oorlogsmisdadigers waar ik op zou lijken.
Ik bedoel, als je dan alle ruimte voor argumenten uit de lucht wil vangenen je geloofwaardigheid compleet wil verliezen....
HMFGod normaal noemenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Doodgewone' personen vergelijken met oorlogsmisdadigers gaat me wat te ver.
Ik ben ook best van de gelijke behandeling. Soms erger ik me kapot aan het feit dat er zoveel ongesteldheid op een forum kan zijn om een mening.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HMFGod normaal noemen
Maar ik snap je punt.. Niet dat ik kleinzerig ben hoor, ik heb me k-a-p-o-t gelachen om de ongelofelijk incompetentie van die gozert.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sigthorsson en Bojan zijn overrated in FM14 #ditboeitniemand.
Ik doe altijd rustigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft rustig, alsjeblieft.
Ach gelukkig kan het competitieweekend gewoon weer verder. Dat vind ik een stuk irritanter als dat eruit gehaald wordt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat er weer interlandvoetbal is. Je voelt bijna aankomen dat er weer spelers wat langdurige blessures op gaan lopen. Pray for saturday.
Ik heb alweer zin in het komende weekend moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe altijd rustig.
[..]
Ach gelukkig kan het competitieweekend gewoon weer verder. Dat vind ik een stuk irritanter als dat eruit gehaald wordt.
Even kijken of er in het buitenland nog wat leuke potjes zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alweer zin in het komende weekend moet ik zeggen.
Robben en VDV doen heel verstandig niet meequote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat er weer interlandvoetbal is. Je voelt bijna aankomen dat er weer spelers wat langdurige blessures op gaan lopen. Pray for saturday.
Komend weekend valt dat wel mee zo te zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even kijken of er in het buitenland nog wat leuke potjes zijn.
En Ajax gaat zijn reeks gemakkelijk voortzetten.
Jammer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komend weekend valt dat wel mee zo te zien.
De Jong mag (Louis)God op zijn blote knieën bedanken dat hij interlands mag meespelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
Siem de Jong had Louis een grote bek moeten geven en niet komen opdagen als 2e keus.
Boeiend.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, Nederland gaat me een grote veeg uit de pan krijgen..
Ah, de 4-5-1 inverted pyramidquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het allemaal weinig bijzonder. Enkel Pogba heeft de potentie een echt grote speler te worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Griezmann is ook wel een goede speler.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het allemaal weinig bijzonder. Enkel Pogba heeft de potentie een echt grote speler te worden.
Hij heeft één wedstrijd geëtaleerd tegen Barcelona.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Griezmann is ook wel een goede speler.
Wie weet hoe het gaat als hij naar een grotere club gaat met betere training en meer weerstand.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft één wedstrijd geëtaleerd tegen Barcelona.
Of niet. Het gaat hier meer over Stijn zijn stelling dat Nederland hard op hun bek gaat morgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie weet hoe het gaat als hij naar een grotere club gaat met betere training en meer weerstand.
Sterkte, succes kies maar uit.quote:
Wel vaker. Dit weet ik omdat ik een vriend ben van het Spaanse voetbal.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft één wedstrijd geëtaleerd tegen Barcelona.
Ja maar toen had jij het over potentie bij Pogba. Dus daar ging ik op inquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of niet. Het gaat hier meer over Stijn zijn stelling dat Nederland hard op hun bek gaat morgen.
Onder Domenechquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:00 schreef Cavaliers het volgende:
Dat Franse elftal under achieved ook al jaren joh. 0-3 morgen.
Trezeguet mocht niet mee. Zijn sterrenbeeld sloot niet aan bij de rest van zijn selectie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onder Domenech![]()
Anelka toen op het WK![]()
Doet me denken aan die voorzitter van Cardiff die alleen spelers koopt met een 9 in hun geboortedatum en dat soort onzinquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trezeguet mocht niet mee. Zijn sterrenbeeld sloot niet aan bij de rest van zijn selectie.
En dan lachen wij in Nederland om een profielschets
Rot op man. Dat bestaat niet. No way.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die voorzitter van Cardiff die alleen spelers koopt met een 9 in hun geboortedatum en dat soort onzin![]()
8*quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die voorzitter van Cardiff die alleen spelers koopt met een 9 in hun geboortedatum en dat soort onzin![]()
zolang ze tussen 1900 en 2000 zijn geboren moet het lukkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-geboortedatum.dhtmlquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rot op man. Dat bestaat niet. No way..
Je club zou maar in handen vallen van zo'n debiel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
8*
En de keeper wilde wegsturen omdat hij had ontdekt dat deze na 200 wedstrijden nog nooit had gescoord
De eerste toppers die in dit millenium zijn geboren komen er alweer aan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zolang ze tussen 1900 en 2000 zijn geboren moet het lukken
ik snap nooit hoe dat soort mensen wel een miljardenimperium hebben kunnen leidenquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
8*
En de keeper wilde wegsturen omdat hij had ontdekt dat deze na 200 wedstrijden nog nooit had gescoord
vandaar de keuze voor Eikrem, geboren op 8 augustusquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rot op man. Dat bestaat niet. No way..
Blijkbaar werkt die tactiek wel in andere businessquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:07 schreef Adames het volgende:
[..]
ik snap nooit hoe dat soort mensen wel een miljardenimperium hebben kunnen leiden
Was verder wel een leuk artikel om te lezenquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:09 schreef Adames het volgende:
volksclub kopen, kleur na 100 jaar veranderen naar die van je rivaal (blauw naar rood), naam wijzigen in cardiff dragons om kracht uit te stralen, dingen die hierboven staan beschreven
vitesse heeft nog geluk
dinsdag is nooit wat te doen, of je moet al s middags gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was verder wel een leuk artikel om te lezen
Je sluit carnaval niet af vandaag?
Dat pik je toch niet als supporter.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:09 schreef Adames het volgende:
volksclub kopen, kleur na 100 jaar veranderen naar die van je rivaal (blauw naar rood), naam wijzigen in cardiff dragons om kracht uit te stralen, dingen die hierboven staan beschreven
vitesse heeft nog geluk
ietsjes anders wel, bij red bull weten ze nog wel hoe het moetquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat pik je toch niet als supporter.
Maar hetzelfde bij Red Bull, die hebben gewoon alle historie en de prijzenlijst van de club gewist van voor de overname.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:12 schreef Adames het volgende:
[..]
dinsdag is nooit wat te doen, of je moet al s middags gaan.
van vrijdag tot maandag was ook wel voldoende. 4 dagen te veel bier en whisky drinken en ondertussen blij moeten doen op die muziek vraagt echt veel van je lichaam.
elke avond maar begonnen met bier, omdat de slokdarm echt niet meer wilde meewerkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Na 4 dagen begin ik toch altijd wel een vorm van maagzuur te krijgen.
Fascinerend hé, het menselijk hart.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Na 4 dagen begin ik toch altijd wel een vorm van maagzuur te krijgen.
Spijtig. Knip ik zo'n mooi plaatje wordt het volledig genegeerd in het topic.
[ afbeelding ]
Dat zeker, en ik kon nog om mijzelf lachen ook.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fascinerend hé, het menselijk hart.
Ze hebben nu een goed team staan, maar heb gelezen dat uiteindelijk de beste van Salzburg neer worden gezet bij RB Leipzig. Dus die club gaat uiteindelijk ook kapot.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ietsjes anders wel, bij red bull weten ze nog wel hoe het moet
Sowieso is het menselijk lichaam fascinerend.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fascinerend hé, het menselijk hart.
ja kloptquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben nu een goed team staan, maar heb gelezen dat uiteindelijk de beste van Salzburg neer worden gezet bij RB Leipzig. Dus die club gaat uiteindelijk ook kapot.
Is een leuk speeltje natuurlijk, die voetbalclubs.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:25 schreef Adames het volgende:
[..]
ja klopt
je moet toch wat om je suikerdrankje populair te houden
Neh, ik verwacht binnen een maand dat je op 100k posts zit!quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus al weer 1 uur. Ik moet echt eens vroeger naar bed
Gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 5 maart 2014 01:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Neh, ik verwacht binnen een maand dat je op 100k posts zit!
okquote:Op woensdag 5 maart 2014 07:18 schreef Neuroscience het volgende:
RVP doet niet mee vanavond, Robben misschien ook niet. Kansloze pot.
Daar helpt Strootgod niets aanquote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:18 schreef Neuroscience het volgende:
RVP doet niet mee vanavond, Robben misschien ook niet. Kansloze pot.
Oekraïne speelt tegen de VS op Cyprus. Ook niet?quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:35 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Oekraïne speelt tegen de VS op Cyprus. Ook niet?
quote:Eight[edit]
The word for "eight" (八 Pinyin: bā) sounds similar to the word which means "prosper" or "wealth" (發 – short for "發財", Pinyin: fā). In regional dialects the words for "eight" and "fortune" are also similar, e.g., Cantonese "baat3" and "faat3".
There is also a visual resemblance between two digits, "88", and 囍, the "shuāng xĭ" ("double joy"), a popular decorative design composed of two stylized characters 喜 ("xĭ" meaning "joy" or "happiness").
The number 8 is viewed as such an auspicious number that even being assigned a number with several eights is considered very lucky.
In 2003, A telephone number with all digits being eights was sold for CN¥2.33 million (approximately USD$280,000) to Sichuan Airlines in Chengdu, China.[2]
The opening ceremony of the Summer Olympics in Beijing began on 8/8/08 at 8 seconds and 8 minutes past 8 pm local time (UTC+08).[3]
A man in Hangzhou offered to sell his license plate reading A88888 for ¥1.12 million (roughly $164,000).[3]
The Petronas Twin Towers in Malaysia each have 88 floors.
The minivan that GM makes for the Chinese market is called the Buick GL8, but the minivans it sold in other countries didn't have that name.
The Air Canada route from Shanghai to Toronto is Flight AC88.
The KLM route from Hong Kong to Amsterdam is Flight KL888.
The United Airlines route from Beijing to San Francisco is Flight UA888, and the route from Beijing to Newark is Flight UA88.
The Air Astana route from Beijing to Almaty is Flight KC888.
The British Airways route from Chengdu to London is Flight BA88.
One of Cathay Pacific's flight numbers from Hong Kong to Vancouver and New York is CX888.
Singapore Airlines reserves flight numbers beginning with the number 8 to routes in China and Korea.
In Singapore, a breeder of rare Dragon fish (Asian Arowana) (which are "lucky fish" and being a rare species, are required to be microchipped), makes sure to use numbers with plenty of eights in their microchip tag numbers, and appears to reserve particular numbers especially rich in eights and sixes (e.g., 702088880006688) for particularly valuable specimens.[4][5]
As part of grand opening promotions, a Commerce Bank branch in New York's Chinatown raffled off safety deposit box No. 888.
An "auspicious" numbering system was adopted by the developers of 39 Conduit Road Hong Kong, where the top floor was "88" – Chinese for double fortune. It is already common in Hong Kong for ~4th floors not to exist; there is no requirement by the Buildings Department for numbering other than that it being "made in a logical order."[6] A total of 43 intermediate floor numbers are omitted from 39 Conduit Road: those missing include 14, 24, 34, 54, 64, all floors between 40 and 49; the floor number which follows 68 is 88.[6]
Similar to the common Western practice of using "9" for price points, it is common to see "8" being used in its place to achieve the same psychological effect. So for example menu prices like $58, $88 are frequently seen.
Is verwijderd waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze vergeten dat 88 staat voor Heil Hitler.
Wie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godjte heeft een nespressomachine dwars in zn anus zitten geloof ik.
Epische outfit.quote:
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 05-03-2014 om 10:20:08Graziano Pellè accepteert het schikkingsvoorstel en is de aankomende vier wedstrijden uitgesloten. #feyenoord #officieel reageer retweet
Het zit je nogal hoog he. Volgens mij heb je er amper van geslapen vannacht. Sorry daarvoor.quote:
Donder gewoon eens op met je gejank, man. Het begint een beetje zielig te worden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het zit je nogal hoog he. Volgens mij heb je er amper van geslapen vannacht. Sorry daarvoor.
Vechten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Donder gewoon eens op met je gejank, man. Het begint een beetje zielig te worden.
En dan zeker met 200 komen, nee, dank je.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, afslag beverwijk. Ieder neemt 40-45 vrienden mee.
Kom op man, ik zit op fok, hoe kom ik aan 200 vriendenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan zeker met 200 komen, nee, dank je.
Meelopers zat hier. En anders neem je de rellennegers wel mee zeker.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom op man, ik zit op fok, hoe kom ik aan 200 vrienden![]()
Voor die 45 heb ik m'n moeder al moeten uitnodigen.
Niet zo zuur doen man. Lighten up!quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Meelopers zat hier. En anders neem je de rellennegers wel mee zeker.
Daar was weinig zuurs aan vrindquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo zuur doen man. Lighten up!
[ afbeelding ]
Hier een tros balonnen om je op te vrolijken.
Welke discussie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:56 schreef Mansjester het volgende:
Sandman, hou de discussie lekker in het fb topic (geldt eigenlijk ook voor Hmf)
Hier hebben wij altijd diepgaande discussies over voetbal
Gr gr mod Mansjester
Ik denk dat ook echt, en dat vind ik zonde voor hem. Ik heb prima geslapen. Jammer dat de wekker gingquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die je weer aanslingert dat hmf niet heeft geslapen
Hoe heb jij geslapen?
Ben jij nu werkelijk gekwetst als iemand een 40-45 opmerking maakt? Serieuze vraag.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat ook echt, en dat vind ik zonde voor hem. Ik heb prima geslapen. Jammer dat de wekker ging.
Sorry, ik mag de discussie hier niet voerenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij nu werkelijk gekwetst als iemand een 40-45 opmerking maakt? Serieuze vraag.
Bijzonder vind ik dat wel.
Hij krijgt iig verdomd weinig bijval in het fb topic.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij nu werkelijk gekwetst als iemand een 40-45 opmerking maakt? Serieuze vraag.
Bijzonder vind ik dat wel.
En terecht.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:31 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Hij krijgt iig verdomd weinig bijval in het fb topic.
Typisch kan z'n dromen als moderator gedag zeggen.quote:
Niet zo gek.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
M'n whiskydoos uit Japan is er nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:40 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Niet zo gek.Ik snap m niet of het is gewoon totaal niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap m niet of het is gewoon totaal niet grappig.
Je kneep 'm wel he.quote:
Heel goed, altijd sterk overkomen als mod.quote:
okequote:Op woensdag 5 maart 2014 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heel goed, altijd sterk overkomen als mod.
Ok.quote:
ggmm je weet dat ik jouw fok!carrière zo kan beëindigen he? ik zou maar eens oppassenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
Typisch kan z'n dromen als moderator gedag zeggen.![]()
Zit je nou ook m'n naam al met kleine letters te schrijven?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ggmm je weet dat ik jouw fok!carrière zo kan beëindigen he? ik zou maar eens oppassen
Ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie verwijdert mijn felicitatie aan Tyron?
Heb je dat met Don ook gedaan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ggmm je weet dat ik jouw fok!carrière zo kan beëindigen he? ik zou maar eens oppassen
Wat gemeen.quote:
Jouw baas zal wel blij zijn met jouquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:22 schreef Cavaliers het volgende:
09:00 wekker, nu pas wakker.Dan maar een dagje vrij.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Holy shit nog maar 1 note en ik stop met fok
Die heb ik niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jouw baas zal wel blij zijn met jou
Voor jezelf of met een groep?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben een koele 180 km fietstocht aan het plannenLeuk is dat altijd, voorpret dit dat.
daar zeg ik niks overquote:
je bent gewaarschuwdquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nou ook m'n naam al met kleine letters te schrijven?
Dit is werkelijk ongehoord.
Hoi René!quote:
Stel je niet zo aan en doe gewoon dm-block.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoi René!![]()
Wat doe ik - hypothetisch gesproken natuurlijk - met jochies (zeg Dven) die in mijn DM meermaals de noodzaak voelen me uit te maken voor zaken als 'kankermongool'?Dit alles hypothetisch natuurlijk: DM openbaren is het laatste wat ik wil
.
Waar report je die shit?
Gewoon met het jetpack naar Bulgarije vliegen en zijn hond ontvoeren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoi René!![]()
Wat doe ik - hypothetisch gesproken natuurlijk - met jochies (zeg Dven) die in mijn DM meermaals de noodzaak voelen me uit te maken voor zaken als 'kankermongool'?Dit alles hypothetisch natuurlijk: DM openbaren is het laatste wat ik wil
.
Waar report je die shit?
* hontquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon met het jetpack naar Bulgarije vliegen en zijn hond ontvoeren.
Nee man. Gastjes lopen mij er ook altijd bij te naaien. What comes around goes around, dit dat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan en doe gewoon dm-block.
Ik twijfelde nog over de spelling inderdaad. Maar ik vreesde dat GGMM in woede zou ontsteken als ik ONZ taalgebruik over zou nemen.quote:
Die kan dat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor mezelf, maar m'n chica fietst ook mee waarschijnlijk.
Laat gaan joh. Drink nog een appelsap. Chill.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man. Gastjes lopen mij er ook altijd bij te naaien. What comes around goes around, dit dat.
Ik word toch al vergeleken met de meest vuige figuren uit het Duitse rijk, might as well act like it.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laat gaan joh. Drink nog een appelsap. Chill.
Wel een rijke fantasie. Die kan een leuk boekje over beastiality schrijven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
NWS / Woedende John de Wolf stormt radiostudio uit
Iemand is op zijn pik getrapt
Bijzonder dat jij geen ban hebtquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een rijke fantasie. Die kan een leuk boekje over beastiality schrijven.
Ik snap hem op zich wel. Is natuurlijk al in heel veel interviews naar voren gekomen. Bij het pluggen van zo'n boekje wil je juist een zo divers mogelijk beeld scheppen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
NWS / Woedende John de Wolf stormt radiostudio uit
Iemand is op zijn pik getrapt
Jammer dat de varkens in deze geen tentakels hebben. Derhalve onrealistisch en weinig erotisch verhaal. Niet gefapt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een rijke fantasie. Die kan een leuk boekje over beastiality schrijven.
John snap ik zeker, want Giel is een mongool.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap hem op zich wel. Is natuurlijk al in heel veel interviews naar voren gekomen. Bij het pluggen van zo'n boekje wil je juist een zo divers mogelijk beeld scheppen..
Daarbij is Giel Beelen een ongelofelijke mongool, derhalve vind ik het een nog prachtigere actie.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
John snap ik zeker, want Giel is een mongool.
Maar ik doelde eigenlijk op de reactie in het topic.
Godverdommequote:Op woensdag 5 maart 2014 12:18 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je moeder is een sloerie die graag varkens neukt. Elke nacht als jij in je bedje ligt gaat ze stiekem op de fiets naar de varkensboerderij. Daar laat ze zich eerst onderschijten door alle varkens, waarna ze aan de tepels van alle zeugen gaat zuigen, daar wordt ze kleddernat van. Vervolgens laat ze zich, terwijl ze de varkenspoep opeet, neuken door de beren. Ze komt dan schreeuwend klaar. Vervolgens komt ze terug in de ochtend en neemt ze nog wat verse poep voor je mee. Ze zet dan een kop koffie voor je klaar waar ze die poep in doet. Zo'n grote hoer is jouw moeder.
Over het hoofd gezien in het bantopic kennelijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bijzonder dat jij geen ban hebt
Waarom zou LR een ban moeten hebben? Gaat toch nauwelijks buiten zijn boekje normaliter?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bijzonder dat jij geen ban hebt
Te weinig slaap sloeg gister hard toe. Tel daar een als koe verkleed, luid zingende vrouw bij op en zie daar mijn doodzonde. Kon geen hap door mijn keel krijgen denkende aan de mogelijkheid tot een ban.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou LR een ban moeten hebben? Gaat toch nauwelijks buiten zijn boekje normaliter?
quote:
even in een supermarkt flink wat uren draaien tot ik ga studerenquote:
Zekerquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
even in een supermarkt flink wat uren draaien tot ik ga studeren
maar beter dan niets, niet dan
maar het boeit je helemaal niks hoor!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te weinig slaap sloeg gister hard toe. Tel daar een als koe verkleed, luid zingende vrouw bij op en zie daar mijn doodzonde. Kon geen hap door mijn keel krijgen denkende aan de mogelijkheid tot een ban.
Ik geloof niet dat ik je punt helemaal begrijp maar oké. Tenzij je mijn post voor waarheid aanneemt, wat ik op zich wel lief zou vinden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar het boeit je helemaal niks hoor!!!
ggmm
Niet bepaald.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik je punt helemaal begrijp maar oké. Tenzij je mijn post voor waarheid aanneemt, wat ik op zich wel lief zou vinden.
ggmm is vanaf nu onze aartsvijand typischquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar het boeit je helemaal niks hoor!!!
ggmm
dat laat ik aan jou over, jij bent de camapgneleiderquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
ggmm is vanaf nu onze aartsvijand typisch
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef Tyron het volgende:
nouja eigenlijk vanaf een uur geleden ofzo
GGMM is vanaf nu ook mijn aartsvijand.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat laat ik aan jou over, jij bent de camapgneleider
Bij een FA of admin.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoi René!![]()
.
Waar report je die shit?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
GGMM is vanaf nu ook mijn aartsvijand.
#110%antiggmmquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
GGMM is vanaf nu ook mijn aartsvijand.
Typisch slaat de plank wel vaker volledig mis.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik je punt helemaal begrijp maar oké. Tenzij je mijn post voor waarheid aanneemt, wat ik op zich wel lief zou vinden.
zie DMquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
GGMM is niet meer mijn aartsvijand.
Sorry
eikelquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
GGMM is niet meer mijn aartsvijand.
Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|